آموزش طراحی قالب اینستاگرام 2024-11-09

+10 ساعت آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام: مبتدی تا حرفه‌ای

بنابراین، استفاده از این قالب‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا پست‌ها و استوری‌های شما به‌طور طبیعی و بدون نیاز به تخصص گرافیکی، جذاب و چشم‌نواز باشند. با توجه به اهمیت جذب توجه کاربران و ایجاد تجربه بصری جذاب، طراحی‌های منظم، هماهنگ و متناسب با هدف محتوا می‌توانند تفاوت زیادی در کارایی صفحه اینستاگرام شما ایجاد کنند. اگر طراحی پست‌ها و استوری‌های شما جذاب و کاربرپسند نباشد، مخاطب ممکن است خیلی سریع از صفحه شما خارج شود.

دانلود شامل 1 فایل زیپ/فشرده هست که تمام فایل ها داخلش قرار دارن. روی این دکمه کلیک کن تا با لینک مستقیم تمام فایل های دوره رو دانلود کنی. بالای کپشن، متنی اضافه برای تاریخ یا نام ارسال کننده، دسته بندی، عنوان صفحه و ... کپشن اصلی با فونتی ضخیم و کاملا واضح روی این قالب نوشته میشه و توضیحات هم با اندازه ای کوچکتر زیر کپشن.

یکی از اقدامات خاص در تولید محتوای اینستاگرامی، تولید پست هایی با قالب های خاص است. به همین دلیل است که این روزها بیشتر کاربرانی قصد حضور قوی تر در این شبکه اجتماعی دارند، به دنبال راهکارهایی برای تولید محتوا با ابزار ساخت قالب پست اینستاگرام به بهترین شکل ممکن، هستند. قبل از آموزش طراحی قالب پست اینستاگرام یا طراحی تمپلیت اینستاگرام، بهتر است مدتی را برای تصمیم گیری راجب رنگ برند و فونت آن در نظر بگیرید.

خیر، دوره آنلاین می باشد و میبایست در خود سایت یا اپلیکیشن موبایل تماشا شود. "محتوا پادشاه است"، جمله‌ای معروف از بیل گیتس که حالا به اثبات رسیده است.

برای این‌که در بین کاربران این شبکه اجتماعی افراد بیشتری را تشویق به دنبال کردن خود کنیم، نیاز است بدانید چگونه یک قالب اینستاگرام طراحی کنیم. اگر تجربه خاصی در زمینه طراحی گرافیک ندارید، استفاده از قالب‌های آماده به شما این امکان را می‌دهد که بدون داشتن مهارت‌های پیچیده، محتوای حرفه‌ای و جذاب تولید کنید. بسیاری از پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌ها که قالب‌های آماده ارائه می‌دهند، قالب‌هایی با طراحی‌های متنوع برای اهداف مختلف دارند.

فایل های اصلی و قابل تغییر این قالب ها هم در فایل های دوره قرار گرفته. ما با تمرکز در بومی سازی موتورهای جستجوگر و تبلیغات نتیجه گرا برای افزایش نرخ تبدیل و ایجاد سرنخ فروش، جز پیشگامان در حوزه و صنعت دیجیتال در کشور عزیزمان ایران می باشیم. وقتی یک قالب ساختید، روی نوار متن کلیک کنید و چیزی روی آن بنویسید. سال 2022 در الگوریتم اینستاگرام تغییرات زیادی ایجاد شد (که باعث سردرگمی بسیاری شد). • برای شروع، نرم افزار تغییر آی پی (فیلتر شکن) خود را روشن نموده و نرم افزار vsco باز کنید. همچنین باید بدانید که مخاطب هدف شما کیست؟ این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا تصمیمات طراحی دقیق‌تری بگیرید.

بجای @ هم دوست داشتی می تونی با همون رنگ آیکون اینستاگرام رو قرار بدی. در صورتی که کار شما به اتمام رسید، پس زمینه تصویر را انتخاب کنید. شما می‌توانید به راحتی از طریق سایت ثبت‌نام کنید و دوره مورد نظر خود را خریداری کنید. چون دوره‌های ما کاملاً کاربردی و تخصصی طراحی شده‌اند همچنین دلسوزانه تا انتهای مسیر یادگیری همراه شما هستیم.

شرکت تولید محتوای اینسوشی متشکل از تیمی متخصص و حرفه ای در زمینه تولید انواع محتوا است. اینسوشی با هدف تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی شروع به کار کرد تا بتواند تجربه ای متفاوت و ارزشمند را برای مشتریان خود رقم بزند. اینسوشی خدمات تولید محتوا برای اینستاگرام، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی را ارائه می‌دهد. در این خصوص نیز انواع محتواها شامل محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را عرضه می‌کند. از مزایای استفاده از قالب‌های آماده این است که شما در زمانی کوتاه می‌توانید بهترین قالب را برای برند خود ایجاد کنید.

طراحی شما باید با این ابعاد سازگار باشد تا تصویر یا ویدیو بدون برش یا کشیدگی در صفحه نمایش داده شود. توجه به این ابعاد باعث می‌شود استوری شما به‌درستی در گوشی‌های مختلف دیده شود. پست‌های عمودی 1080×1350 پیکسل و پست‌های افقی 1080×608 پیکسل دارند.

این افراد به دنبال آموزش ساخت سریع پست اینستاگرام برای تولید محتوا در پیج خود می باشند. از این رو در این مقاله به آموزش طراحی پست اینستاگرام با پاورپوینت (و استوری اینستاگرام) می پردازیم. تولید محتوا با پاورپوینت یکی از روش های آسان برای ساختن پست ها و استوری ها می باشد. همانطور که در بخش قبل ذکر شد برای دریافت قالب آماده طراحی پست اینستاگرام می‌توان از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای زیادی استفاده کرد که به این منظور ساخته شده‌اند. البته سایت‌های زیادی نیز وجود دارند که می‌توان قالب‌های پست اینستاگرام را از آنها دانلود کرد. در این مقاله با تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های طراحی قالب آشنا می‌شوید و به‌‌راحتی می‌توانید هر قالبی را که به آن علاقمندید با کمی تغییر برای برند خود شخصی سازی کرده و بارها از آن استفاده کنید.

در این مرحله لازم است عکسی که می‌خواهید در قالب باشد را وارد فتوشاپ کنید. چطور از این قالب ها برای ویدیو استفاده کنی و چطور رنگ و متن هر قالب رو تغییر بدی. پیشنهاد می کنم حتما و حتما این قالب رو برای صفحه اینستاگرامت استفاده کنی. بالای قالب هم آی دی صفحه به شکلی بسیار زیبا به نمایش گذاشته شده. زمینه کپشن و توضیحات، دارای طیف رنگ مشکی به همراه هایلایت قرمز هست تا هم نوشته ها راحت تر خونده بشن و هم توجه کاربر به بخش توضیحات جلب بشه.

معمولا مدیریت شبکه های اجتماعی به ندرت توسط افرادی که دارای سابقه طراحی هستند انجام می شود، بنابراین یک برنامه ساخت قالب پست مناسب باید به گونه ای باشد که همه افراد بتوانند با آن کار کنند. قبل از آموزش طراحی یا ساخت قالب اینستاگرام، بهتر است ابتدا برای انتخاب رنگ برند و فونت آن تصمیم بگیرید. با این کار، در هنگام طراحی قالب نیازی به فکر کردن در مورد این انتخاب رنگ و فونت ندارید.

این هماهنگی و انسجام باعث می‌شود که مخاطب بیشتر به صفحه شما مراجعه کند و حتی احتمال دنبال کردن شما افزایش یابد. استفاده از تصاویر یا ویدیوهای تار و بی‌کیفیت ممکن است باعث کاهش تعامل با استوری‌ها شود. استفاده از فونت‌های مناسب و خوانا برای پیام‌نویسی در پست‌ها ضروری است. برای آموزش کامل گرفتن خروجی از پاورپوینت به صورت تصویر یا فایل ویدئویی می توانید مقاله ی آموزش تبدیل پاورپوینت به عکس و فیلم را نیز مطالعه نمایید که به صورت کامل تر توضیح داده شده است. آکادمی موشن کده با رویکردی جدید نسبت به ارایه محتوای با کیفیت در حوزه گرافیک و تدوین با متخصصین حرفه ای اینجاست تا به شما در جهت کسب تخصص و درآمد یاری برساند.

با چنین شرایطی می توانید در کمترین زمان ممکن پیجی منحصر به فرد داشته باشید. طراحی قالب اینستاگرام به کمک کاربران فعال در زمینه فروش آمده تا برای منسجم کردن پیج شان به آن ها کمک کند. پس قبل از هر کاری به طراحی اصولی مراجعه کنید و از این طریق در ذهن مخاطبین خود ماندگار تر شوید. پس قبل از هر کاری در اولین مراحل به دنبال طرحی اصولی باشید تا در ذهن کاربرانتان بمانید. با استفاده از رنگ ثابت و مشخص، به زیبایی هر چه بیشتر پیج خود کمک کنید.

می‌توانید به آسانی از میان قالب‌ها و رنگ‌های مختلف انتخاب کنید، متن اضافه کنید و تصاویر و فیلم‌های خود را نیز بارگذاری کنید. با طراحی قالب پست و استوری، می توانید پیجی فوق العاده داشته باشید. به این ترتیب در زمان کم، می توانید پیجی منسجم و یک دست داشته باشید. پیج منحصر به فرد بهتر می تواند فالوئرها را جذب کسب و کار شما کند.

مقرون به صرفه بودن، انسجام و یکپارچه شدن پیج اینستاگرام، و سرعت در زمان آماده شدن تمپلیت و ارسال پست از مزایای  استفاده از قالب‌های آماده است. مهم­تر این است که خیالتان از اندازه استاندارد قالب‌ها راحت است و در سایز آنها و هماهنگی با قالب های اینستا نگران نیستید. در فضای اینترنت قالب‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها به صورت آماده استفاده کنید. اگر از طرح‌های آماده استفاده می‌کنید حتما از تمپلیت هایی استفاده کنید که به لحاظ موضوع و طراحی با برند شما هم جهت باشند.

پست‌های اینستاگرام به یکی از اهم وسایل ارتباطی و تبلیغاتی در دنیای دیجیتال تبدیل شده‌اند. طراحی و ساخت حرفه‌ای پست‌های اینستاگرام از اهمیت بسیاری برخوردار است. این پست‌ها علاوه بر جلب توجه کاربران، می‌توانند برند و شناسایی شخصیت آن‌ها را تقویت کنند. یک پست اینستاگرام می‌تواند با استفاده از طراحی جذاب و متناسب با محتوا، احساسات و ارزش‌های برند را به شکل بصری منتقل کند.

مطمئن شوید که از قالب‌هایی استفاده می‌کنید که با هویت برند شما همخوانی داشته باشند. استفاده از قالب‌های آماده نباید باعث شود که صفحه شما شبیه به دیگر صفحات برندهای مختلف شود. این قالب‌ها معمولاً به‌طور ساده قابل ویرایش هستند و شما فقط نیاز به ویرایش متن، تصاویر و رنگ‌ها دارید تا محتوای دلخواه خود را بسازید. استفاده از لوگو، رنگ‌ها و فونت‌های برند در طراحی استوری‌ها باعث می‌شود که مخاطب بلافاصله هویت برند شما را شناسایی کند. استوری‌های اینستاگرام به شما امکان می‌دهند که با استفاده از ابزارهای تعاملی مانند نظرسنجی، سوالات، کوییزها یا حتی لینک‌های قابل کلیک، با مخاطبان خود درگیر شوید.

برای مثال سایز در ابتدا 612 در 612 پیکسل بود و پس از مدتی این سایز ها به 640 در 640 تغییر یافت. این تغییر باعث شد که پست ها با کیفیت بیشتر و بزرگتری نمایش داده شوند. البته پست های اینستاگرامی به صورت مربعی، افقی و عمودی نشان داده می شوند.

پست‌های شما باید به گونه‌ای طراحی شوند که باعث ایجاد تعامل شوند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید از قالب‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها یا درخواست‌های بازخورد در پست‌ها استفاده کنید. همچنین، استفاده از هشتگ‌های مناسب می‌تواند باعث دیده‌شدن بیشتر پست شما شود. برای موفقیت در اینستاگرام، باید قالب‌های پست شما یکپارچه و هماهنگ باشند. استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها و استایل مشابه در تمام پست‌ها باعث می‌شود که صفحه اینستاگرام شما به‌عنوان یک برند واحد شناخته شود.

در این مقاله نحوه‌ی ساخت قالب پست اینستاگرام در فتوشاپ را به شما آموزش می‌دهیم. اولین مورد در این خصوص بررسی چگونگی طراحی قالب پست در اینستاگرام است. چنانچه شما پست های نامناسبی از لحاظ ظاهری داشته باشید، شانس جذب مخاطب خود را از دست خواهید داد. این موضوع ناراحت کننده است که به عقیده ی من هیچ وقت تمایلی نخواهید داشت که برایتان رخ دهد. پس با هم اصول و قواعدی را که برای طراحی پست های اینستاگرامی لازم می‌باشد را بررسی می‌کنیم.

به قالب های آماده که از پیش ساخته شده و برای زیبایی پست ها به کار می رود تمپلیت اینستاگرام می گویند. این قالب ها برای کسب و کار هایی هستند که می خواهند به پیج خود رنگ و لعاب بدهند و نمای ظاهری پیج شان را جذاب کنند. تمپلیت ها قالب هایی یکدست و منسجمی هستند که در پست های اینستاگرام وجود دارد. همچنین اطلاعاتی مانند ایمیل و شماره تماس شما را نیز داشته باشد.قالب های اینستاگرام یک بار طراحی می شوند و به صورت لایه باز به شما تحویل داده می شوند.

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید در کمترین زمان و به آسانی مناسب‌ترین قالب را برای پست‌ها و استوری‌های خود ایجاد کنید. این معایب ممکن است باعث شود تا طراحی تمپلیت را به طراح ها بسپارید.ممکن است افراد زیادی از این قالب‌ های آماده استفاده کنند. اگر ابتدای کار تان باشد کار با این قالب‌های آماده برای شما سخت است. پس قبل از شروع به طراحی قالب اینستاگرام، رنگ و فونت را انتخاب کنید.

Adobe بزرگترین نام در طراحی گرافیک است، بنابراین جای تعجب نیست که آن ها اپلیکیشنی برای ساخت تصاویر شبکه های اجتماعی داشته باشند. Adobe Spark به اندازه Photoshop یا Illustrator شناخته شده نیست، اما باز هم برای ساخت قالب پست اینستاگرام و طراحی تصاویر سایر شبکه های اجتماعی، یکی از بهترین برنامه ها به شمار می آید. اخیرا پیج‌های متعددی در زمینه‌ی فروش محصول در اینستاگرام باهم رقابت می‌کنند.

تا هر بار که پست و استوری از شما منتشر می شود بیشتر در نظر کاربران خودنمایی ‌کند. بهتر است برای طراحی قالب پست اینستاگرام خود از یک گرافیست کمک بگیرید، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین استودیو سیانو تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. اما اگر می‌خواهید با هزینه کم و حداقل امکانات قالب پست خود را طراحی کنید ، می‌توانید از از طرح‌های آماده وب‌سایت  freepik  استفاده کنید.

از دیگر برنامه‌های محبوب در بین کاربران Picminkey,Gimp, Easil, Unfold هستند؛ که در همه آن‌ها قابلیت ویرایش فونت، رنگ و اندازه وجود دارد. برنامه Unfold علاوه بر پست برای استوری اینستاگرام هم قالب‌های بخصوص و زیبایی دارد. تمپلیت در پست‌های اینستاگرام همان قالب‌های آماده و ازپیش‌ ساخته ‌شده‌ ای هستند که برای تزیین و زیبایی پست‌ها بکار می روند. این قالب‌ها اغلب برای برندهایی که کسب و کار خاصی دارند قابل‌استفاده است و به پیج آنها رنگ و لعاب بیشتری می‌دهد و نمای ظاهری پیج را برای کاربران فریبنده و جذاب می‌کند.

در نظر داشته باشید که بیشتر پست های سئو پیج های اینستاگرامی، به سادگی با این اپ قابل طراحی است. در ابزار brush در سمت چپ صفحه، یک سری اشکال هندسی مانند خطوط زیگزاگ و … وجود دارد. می‌توان اشکال هندسی دیگر را از اینترنت دانلود کرده و استفاده کرد. ما برای اینکار شکل هندسی ضربدر را از اینترنت دانلود کرده و در قالب خود استفاده کرده‌ایم. حالت رنگ RGB با ترکیب مقادیر مختلف قرمز، سبز و آبی، رنگ‌های دیگر را ایجاد می‌کند. پس از اعمال این تغییرات گزینه‌ی create را بزنید و وارد محیط فتوشاپ شوید.

استفاده از استوری‌هایی با طرح و قالب حرفه‌ای باعث توجه بیشتر به استوری‌های شما می‌شود و همچنین سبب می‌شود که مخاطبان جذب استوری‌های شما شده و آنها را رد نکنند. طراحی قالب اینستاگرام جلوی محتوای کاربردی را نمی گیرد، بلکه با هم هم مسیر هستند. این یک قانون هست که با یک ظاهر متفاوت در پیج اینستاگرام خود می توانید فالوورهای بیش تری جذب کنید و کسب و کار خود را بهبود ببخشید. این موضوع اهمیت بسیاری برای مدیریت پیج اینستاگرام دارد، اما طراحی محتوا و متفاوت کردن آن کار دشواری است.

در این بین برای اینکه صفحه‌ی شما بتواند در این رقابت تنگاتنگ موفق شود باید در صفحه‌ی خود از قالب‌های متعدد و خلاق که برای کاربران اینستاگرام جذاب باشند را طراحی کنید. داشتن پست‌های فوق‌العاده جذاب و متفاوت از سایر پیج‌ها می‌تواند باعث جلب توجه کاربر و فهم سریع محتوای پست شود. با استفاده از قالب‌های مخصوص می‌توانید احساسات خود را بهتر به کاربران منتقل کنید. برای ساخت یک برند یا کمپانی منحصر به فرد و زیبا در اینستاگرام (و زندگی آسان تر) ما قصد داریم نحوه ی ساخت و طراحی قالب پست اینستاگرام را با هم بررسی کنیم.

طراحی پست‌ها به یکدیگر مرتبط هستند و ادامه طراحی را می‌توان در اسلاید بعدی مشاهده نمود. پس از انتشار پست‌ها و استوری‌های طراحی‌شده، از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام یا ابزارهای تحلیل دیگر استفاده کنید تا میزان تعامل و بازخوردها را بررسی کنید. اگر از قالب‌های آماده مختلف استفاده می‌کنید، سعی کنید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا تنوع بیشتری به محتوای خود ببخشید. اما در عین حال، طراحی‌ها باید هماهنگ و با سبک یکسان باقی بمانند.

پست‌های اکسپلوری در اینستاگرام یک نوع مطالب هستند که در این روزها در صفحه “اکسپلور” اینستاگرام شما بسیاری از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. این نوع پست‌ها برای جلب توجه بیشتر از طریق استفاده از عناوین توجه‌آور با قلاب‌های متنی و انتخاب رنگ‌های چشم‌گیر طراحی می‌شوند. تمامی اصول این نوع مطالب به شما آموزش داده شده است تا بتوانید قالب‌های مشابه در اکسپلوری ایجاد کنید و نتیجه تمرین‌های خود را به ما ارسال کنید. ابزار Desygner برخی از پیشرفته ترین ویژگی های لازم برای یک برنامه ساخت قالب اینستاگرام را دارد و در عین حال استفاده از آن بسیار ساده است.

برای ساخت یک قالب برای پست ها یا استوری های پیجتان، ابتدا باید نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را در کامپیوترتان نصب کنید. راز ایجاد این نوع تصاویر داشتن تعداد زیادی قالب و منابع طراحی عالی از تصاویر، آیکون ها، اشکال، فونت ها و… است که در ابزارهای معرفی شده در این مقاله موجود می باشند. در پایان یادمیگیرید با استفاده از فتوشاپ، قالب های حرفه ای و جذاب برای پست های اینستاگرام طراحی کنید. به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را از موبایل خود بارگذاری کنید، وقتی در اپلیکیشن هستید فیلم بگیرید و تصاویر را به قطعه‌هایی برای بارگذاری در اینستاگرام تبدیل کنید.

برای سفارش تولید محتوا و برون‌سپاری مدیریت اکانت اینستاگرام خود به متخصصین و دریافت مشاوره رایگان همین الان با مشاورین استودیو سیانو تماس بگیرید. برای شروع طراحی باید بدانید استراتژی برند شما در چه سمت و سویی می‌باشد؟ این موضوع در طراحی قالب حرفه ای پست اینستاگرام شما بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند نقش مهمی را ایفا می کنند. این برندها معمولا بر طراحی قالب پست اینستاگرام خود حساسیت زیادی به خرج داده اند. استفاده از قالب‌های آماده برای طراحی پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام می‌تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که به‌دنبال راهی سریع، مقرون‌به‌صرفه و حرفه‌ای برای تولید محتوای بصری هستند.

استوری، یکی از مهم‌ترین نیازهای یک صفحه است که ارتباط مستقیمی با میزان فروش آن صفحه دارد. در این بخش از دوره گرافیست اینستاگرام، اصول طراحی استوری به صورت پروژه‌محور با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ به شما آموزش داده می‌شود. این بخش نیز همانند بخش‌های دیگر به‌روزرسانی می‌شود و آموزش‌های جدید به دانشجویان افزوده می‌شود. در این بخش، طراحی استوری‌های فروشگاهی، استوری‌های صفحات آموزشی و قالب‌های استوری و غیره را به شکل کامل از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده‌ایم. همچنین، از طریق جذب پروژه‌ها و همکاری با تجارت‌ها و برندها، می‌توان درآمد بسیار خوبی کسب کرد.

برای داشتن یک وب سایت و شروع کسب و کار آنلاین با طراحی سایت قسطی با ما تماس بگیرید. امروزه مردم دنیا می‌خواهند با فضا و محیط‌های جدید، محصولات و خدمات جدید آشنا و روبه رو شوند. شنیدن اخبار و ارتباطات اجتماعی نیز اکثرا در فضای اینستاگرام شکل می گیرند. میزان تعامل در اینستاگرام بر اساس آماری که ارائه می‌شود، حیرت انگیز است.

طراحی نامناسب می‌تواند باعث شود که مخاطب نتواند به‌راحتی محتوا را درک کند یا تجربه کاربری خوبی نداشته باشد. استفاده از فراخوان‌های جذاب برای خرید، اطلاع‌رسانی در مورد تخفیف‌ها یا معرفی محصولات جدید به‌طور موثر از طریق طراحی‌های چشم‌نواز می‌تواند باعث افزایش تعاملات و در نتیجه افزایش فروش شود. طراحی این بخش باید به‌گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند.

استوری‌های اینستاگرام موقتی هستند، اما این بدان معنی نیست که طراحی آنها باید بی‌توجه و بی‌کیفیت باشد. طراحی خوب استوری می‌تواند به برند شما کمک کند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشد و توجه آنها را جلب کند. در واقع قالب‌های آماده بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر می خواهید از طرح‌های آماده استفاده کنید، از تمپلیت هایی که از نظر موضوع و طراحی با برند شما نزدیک است استفاده کنید.

در مرحله بعد نوع محتوایی را که می‌خواهید منتشر کنید را باید مشخص کنید. این اطلاعات می‌تواند بطور مثال شامل تصویر طراحی شده،‌ عکس، ویدئو، پوستر های از پیش ساخته و.. این محتوا و اطلاعاتی را که شما از برندتان در هر فرمتی به نمایش می‌گذارید، با توجه به اینکه سلیقه ی انسان ها روز به روز در حال تغییر است باید بتواند با مخاطبانتان ارتباط خوب و مثبتی برقرار کند. افراد سخت گیر تر در انتخاب شده اند و به آنچه می بینند حساسیت و دقت بیشتری دارند.

در اینستاگرام اگر پیجی با قالب و طرحی منسجم ببینید، در نگاه کاربران حرفه‌ای به نظر می رسید. اگر روز به روز نیز آپدیت شود هم به محبوبیت روز افزون خود کمک می کند. پس با ما باشید تا بدانیم چطور قالبی طراحی کنیم تا زود تر رشد کنیم.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام