آموزش استفاده از اینستاگرام 2022-08-02

آموزش اینستاگرام مقدماتی تا پیشرفته آنلاین و غیرحضوری

ما در آموزش اینستاگرام به شما مواردی را می‌گوییم که کمک می‌کند به طور کامل کار با این برنامه را بیاموزید و از امکانات آن بهره‌مند و به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل شوید. هر کاربری که مجاز به مشاهده استوری‌های شما باشد، قادر به مشاهده هایلایت‌ها نیز خواهد بود. بنابراین اگر پروفایل اینستاگرام خود را در حالت خصوصی قرار نداده باشید، هرکسی می‌تواند استوری‌ها و هایلایت‌ها را ببیند. از قسمت بالا  سمت راست میتوانید به محتوای خود، افکت و متن اضافه کنید همینطور شما می توانید از استیکر ها و باکس های مختص اینستاگرام استفاده کنید. برای صاحبان مشاغل و کسب و کار این قابلیت ها بسیار کاربردی و جالب است.

در اینجا حتی می‌توانید پست را در سایر اکانت‌های خود در دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز به‌اشتراک بگذارید. مرحله بعدی در این اموزش اینستاگرام برای مبتدی ها، تنظیم کردن نوتیفیکیشن‌ها است. می‌توانید کاری کنید که پس از هر نوع تعامل با دیگران یک نوتیفیکیشن دریافت کنید یا این که کلا هیچ نوتیفیکیشنی دریافت نکنید. برای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها باید ابتدا به پروفایل خودتان بروید و روی سه‌خط بالای صفحه بزنید. پس از ساختن حساب کاربری، نوبت به آموزش استفاده از اینستاگرام به زبان ساده می‌رسد.

اما با انتخاب گزینه دوم باید علت نامناسب بودن پست و دلایل خود را برای تیم پشتیبانی ارسال کنید. در آخر بد نیست بدانید که گزینه Select Multiple (به شکل یک آیکن مربع کوچک) به کاربر اجازه می دهد تا چند عکس و ویدیو را به صورت هم زمان ارسال نموده و بدین تریتب یک آلبوم زیبا تشکیل دهد. پس از آن اینستاگرام یک نام کاربری تصادفی را به شما اختصاص می دهد. در حالت کلی قادر خواهید بود این نام کاربری را به دلخواه خود تغییر دهید اما به شرط آن که نام کاربری انتخاب شده توسط شما پیش از این در پایگاه داده اینستاگرام به ثبت نرسیده باشد.

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده و مرحله احراز هویت را پشت سر گذاشته باشید، حساب کاربری شما فعال شده است. با ویرایش هایلایت می‌توانید تصویر کاور را به تصویری شخصی‌سازی شده تغییر دهید یا در صورت نیاز، استوری‌های بیشتری به آن اضافه کنید. از آن‌جایی که هایلایت‌ها برای همیشه در پروفایل شما باقی می‌مانند، هر زمان که کاربرد خود را از دست بدهند نیز قادر به پاک کردن آن‌ها خواهید بود. وقتی لیست خود را ساختید، می‌توانید به آسانی استوری‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. بعد از ثبت و ضبط تصویر یا ویدیو، در گوشه صفحه روی دکمه Close Friends بزنید تا فورا محتوا با آن‌ها به اشتراک گذاشته شود. وقتی درون یک استوری تگ می‌شوید، پیامی دایرکت به دست‌تان رسیده و این موضوع را به اطلاع می‌رساند.

تغییرات پلتفرم در سال 2024 صرفا مربوط به الگوریتم اینستاگرام نبوده است. تغییرات در فید نیز فرصت های جدید را پیش روی تولیدکنندگان محتوا قرار داد. ترکیب این دو واژه یعنی، کاربر به طور آنی عکس بگیرد و بتواند با دیگران به اشتراک بگذارد. شاید زمانی که Kevin Systrom در ابتدای مسیر توسعه یک پلتفرم اجتماعی بود، تصورش را نمی کرد که محصول نهایی تا این اندازه محبوب شود. او در سال 2010 پلتفرم اینستاگرام را پایه ریزی کرد و نام Burbn را برای آن انتخاب کرد. اینجا می توانید دوستان تان را به اینستاگرام دعوت کنید.

چنانچه سوالی در خصوص گذاشتن استوری دارید مقاله استوری اینستاگرام را مطالعه فرمایید. عضویت در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دو طریق انجام می شود ، یکی وب سایت اینستاگرام و دیگری نرم افزار آن. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینستاگرام و عضویت در این شبکه اجتماعی محبوب ، مقاله ثبت نام در اینستاگرام را مطالعه فرمایید. کانوا یک سایت طراحی آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از قالب‌های از پیش آماده، طراحی‌های مختلفی در ابعاد مختلف انجام بدهید. کانوا همچنین بک گراندها و تم‌های مختلفی برای استفاده در اینستاگرام دارد که ابعاد آن‌ها دقیقا با ابعاد استاندارد این شبکه اجتماعی تنظیم شده است. می‌توانید تعداد زیادی از این قالب‌ها را به صورت رایگان دانلود کرده و با اندکی تغییرات از آن‌ها استفاده کنید.

3 – در بخش جستجو که در بالای صفحه تنظیمات پیج شما وجود دارد عبارت گزینه Update Messagingجستجو کنید و سپس آن را فعال کنید. در این قسمت شماره پیامک و ایمیلی که قبلا وارد کرده اید نمایش داده می شود . آموزش اینستاگرام شامل 5 بخش اصلی می باشد (Home/ search/ New post/ Activity / account ) در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه و کامل توضیح خواهیم داد . کامنت، لایک یا سایر فعالیت‌هایی که برای تعامل با پست‌های دیگران انجام داده‌اید را می‌توانید پاک کنید. می‌توانید یک فیلتر برای عکس انتخاب کنید و سپس روی Next ضربه بزنید. برای اینکه پست را در اکانت اینستاگرام خود ذخیره کنید روی آیکون Save بزنید.

در مرحله بعد یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید. پیدا کردن دوستان نیز یک گام اختیاری است که می توان آن را انجام داد. با فعال کردن گزینه Sync contacts می توانید حساب اینستاگرام مخاطبان خود را نیز مشاهده کنید. اما لازمه فعال کردن این ویژگی داشتن یک اکانت فیسبوک است.

در این مرحله شما باید تاریخ تولد خود را وارد کنید. از آنجایی که نیازهای آموزشی سازمان‌ها در شرایط مختلف و صنایع متفاوت، یکسان نیستند، آکادمی اینفوگرام امکان طراحی و برنامه‌ریزی دوره های اختصاصی متناسب با زمان و میزان ساعات آموزشی مورد نظر شمارا دارد. شما می‌توانید اینستاگرام را گوگل پلی، اپ استور، بازار و مایکت دانلود کنید. توجه داشته باشید بهتر است این نرم افزار را از سایت های غیر معتبر دانلود نکنید. یکی از نکاتی که برای موفقیت در اینستاگرام باید حتما به آن مسلط باشید، الگوریتم اینستاگرام است.

برای کامنت گذاشتن، روی آیکن شبیه به حباب در زیر هر پست کلیک کنید، متن مورد نظرتان را بنویسید و سپس گزینه Post را بزنید. برای لایک کردن یک پست، روی علامت قلب در زیر تصویر یا ویدیو بزنید. در منوی پایینی با انتخاب گزینه Reels می‌توانید ویدیوهای کوتاه، سرگرم‌کننده و ترندی را مشاهده کنید. برای اینکه پروفایل و اطلاعات پروفایل را کامل کنید، باید به صفحه پروفایل و بخش ویرایش پروفایل، Edit profile بروید. ریلز یک قابلیت جدید است که  به تازگی در اینستاگرام فعال شده است .

اگر هم حساب ندارید، در پایین صفحه، گزینه Create new account را لمس کنید. در قسمت Mobile number، شماره تلفن خود را وارد کنید. حتی خود سازندگان اینستاگرام هم فکرش را نمی‌کردند که ایده آن‌ها برای اشتراک تصاویر خود با دوستانشان، به چنین برنامه جامع، پیچیده و محبوبی تبدیل شود.

در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور قادر به تعامل با اکانت‌هایی هستید که در این شبکه اجتماعی دنبال کرده‌اید. باز هم در منوی پایینی با کلیک روی تصویر پروفایل خود می‌توانید پست‌های قبلی را مشاهده کنید، به ویرایش پروفایل خود بپردازید، به اکانت‌هایی که فالو کرده‌اید و شما را فالو می‌کنند دسترسی یابید و چیزهایی از این دست. بعد از اینکه حساب کاربری خود در اینستاگرام را ساختید، چند فالوئر به دست آوردید و برخی اکانت‌های دیگر را هم فالو کردید، لازم است آموزش اینستاگرام را با برخی دیگر از کارکردهای بنیادین ادامه دهیم. اگر در شبکه اجتماعی فیسبوک یک حساب کاربری دارید، می‌توانید با استفاده از همان اکانت وارد اینستاگرام شوید. برای باز کردن IGTV کافی است روی آیکن ذره‌بین در پایین اپلیکیشن کلیک کنید و سپس به سراغ گزینه «IGTV» در بالای صفحه بروید. در اینجا هم قادر به مشاهده ویدیوهایی که دیگران آپلود کرده‌اند خواهید بود و هم می‌توانید ویدیوی خودتان را بارگذاری کنید.

بیوگرافی یا به اختصار بیو (Bio)، بخشی است که در زیر نام کاربری و عکس پروفایلتان در صفحه‌ی شما نمایش داده می‌شود. این بخش، معرفی کوتاهی درباره شما است و می‌تواند شامل شغل شما، چیزهایی که دوست دارید، محل زندگی‌تان یا کسب‌وکاری باشد که انجام می‌دهید. مقاله‌ی پیشِ رو به شکلی نگارش شده است که هم‌زمان پاسخگوی نیاز افراد مبتدی و غیرمبتدی باشد. در ازای تمام استوری‌هایی که منتشر می‌کنید، از یک هشتگ و یک لوکیشن هم بهره ببرید.

یک ابزار این پلتفرم که با استفاده از آن می توانید یک ویدیوی زنده را برای مخاطبان خود پخش کنید. دنبال کنندگان نیز می توانند با شما تعامل کنند و پرسش های خود را در قسمت نظر، بیان کنند. در طول لایو، میزبان می تواند مهمان نیز دعوت کند.

برای گذاشتن استوری کلوز فرند کافیست عکس مورد نظر خود را در بخش استوری انتخاب کرده‌، سپس هنگام انتشار، گزینه‌ی Close Friends را در پایین صفحه انتخاب کنید. برای گذاشتن پست در اینستاگرام کار چندان دشواری پیش رویتان نیست. شما می‌توانید عکس یا ویدئوی مورد نظر خود را با طی مراحل زیر در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. با مراجعه به صفحه‌ی پروفایل خود و انتخاب آیکون + موجود در بالای صفحه، با چندین گزینه مواجه می‌شوید که قصد داریم آنها را در این بخش معرفی کنیم. استوری در مقایسه با پست و ریلز، دردسر کمتری دارد و شما می‌توانید تا ۱۰۰ استوری را در یک شبانه‌روز به‌صورت پشت‌سرهم ارسال کنید. شما با ساخت استوری جذاب در اینستاگرام، تعامل خود را با دنبال‌کنندگان افزایش می‌دهید.

در مرحله پایانی اینستاگرام از طریق متصل شدن به لیست مخاطبان شما، صفحه افرادی که جزو مخاطبین شما هستند را به شما نمایش می‌دهد و آن‌ها را به عنوان فالورهای پیشنهادی به شما معرفی می‌کند. در این مقاله از آموزش اینستاگرام معین فرجی قصد داریم به صورت کاربردی و اصولی به آموزش اینستاگرام از صفر تا صد و همچنین نحوه استفاده از این اپلیکیشن و همچنین آموزش آپدیت اینستاگرام بپردازیم. در این قسمت  آموزش اینستاگرام و بیوگرافی می توانید یک توضیح مختصر و با حداکثر کاراکتر مشخص برای معرفی پیج خود وارد کنید ، این قسمت می تواند شامل حروف فارسی و انگلیسی اعداد و اموجی ها باشد . خرید بازدید پروفایل اینستاگرام از فالووران می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جلب توجه کاربران جدید کمک کند. این بازدیدها شامل پروفایل ویزیت‌های واقعی و فیک هستند که به رشد پیج شما و افزایش اعتبار آن کمک می‌کنند. اطلاعات مربوط به مجوزهای دستگاه، آرشیو کردن استوری و لایو و تغییر تم اینستا به دارک مود نیز در این قسمت وجود دارند.

برای دسترسی به قسمت افکت ها، کافی است در فید اصلی، روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید. در سمت راست و چپ دایره سفید رنگ پایین، افکت ها قرار دارند. با کشیدن انگشت خود به چپ و راست، افکت های مختلف را بررسی کنید. اگر از یک افکت خوشتان آمد، در قسمت پایین آن، یک گزینه برای ذخیره وجود دارد. در فید اینستاگرام خود، از قسمت بالا سمت چپ روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید.

انتخاب کنید که می‌خواهید اکانت جدیدتان با شماره موبایل ایجاد شود یا با یک ایمیل آدرس. با کلیک روی گزینه Phone می‌توانید شماره موبایل را وارد کنید و با کلیک روی گزینه Email، ایمیل آدرس را. بعد از اینکه کار به پایان رسید گزینه Next را بزنید. اینستاگرام لایو قابلیتی است که به شما اجازه «لایو استریم» می‌دهد، به عبارت دیگر می‌توانید ویدیوها را از روی دستگاه خود به دستگاه هرکسی که بخواهد آن‌ها را تماشا کند مخابره کنید. درحالی که مشغول استریم هستید، بینندگان می‌توانند برای شما کامنت گذاشته و لایک بزنند و بنابراین این روشی عالی برای مکالمه همزمان با تمام فالوئرها یا مخابره یک رویداد مهم به حساب می‌آید.

شما در هر شبانه‌روز می‌توانید ۱۰۰ پست موقت را در قالب استوری با دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک بگذارید. استوری‌های اینستاگرام، به شکل محتواهای ۶۰ ثانیه‌ای نمایش داده می‌شوند و پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک خواهند شد. درس دوم با محودیت شیوه‌ها و ابزارهای بازاریابی برای کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی گوناگون دنبال می‌شود و مدل‌های کسب درآمد و همینطور شیوه صحیح فروش محصولات و سرویس‌ها را به شما می‌آموزد. در درس سوم یک لایه متفاوت از بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را خواهید آموخت و با خصوصیات تولید محتوای متنی و بصری در این پلتفرم‌ها آشنا خواهید شد. در نهایت درس چهارم با بررسی اصول بازاریابی نظیر بهینه‌سازی موتور جستجو، بک‌لینک، تکنیک‌های بازاریابی و تحلیل داده‌های آماری به پایان می‌رسد. شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز تبدیل به ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارها و همینطور برندهای شخصی شده‌اند و استفاده از آن‌ها می‌تواند به معنای دستیابی به فرصت‌های شغلی و مشتریان تازه باشد.

در روند انتشار پست با استفاده از گزینه Tag people می‌توانید افراد را روی عکس تگ کنید. در استوری هم ابتدا @ را تایپ کرده سپس آیدی فد مورد نظر را بنویسید. در نهایت، باید به یاد داشته باشید که فالوورهای شما هر روز با محتواهای زیادی در اینستاگرام سروکار دارند و اگر دائم محتواهای تکراری از شما ببینند خسته خواهند شد. پس از انواع ایده‌هایی که می‌توانید استفاده کنید. در پست «آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ۲۱ ایده جذاب» انواع مدل محتواهای پرکاربرد را خواهید دید. روی پست جدید ضربه بزنید یا انگشت خود را به سمت راست در هر نقطه از فید بکشید.به پاببن اسکرول کنید.

مثلا آنباکسینگ محصولات ، رفتن به فروشگاه و شرکت آنها . با اینکار تبلیغ پیج آنها را میکنید و درآمد بالایی هم میتوانید کسب کنید. در این بخش باید جنسیت خود را وارد کنید تا اینستاگرام بتوانید آنالیز دقیقی از کاربرانش داشته باشد. در این بخش می‌توانید نام‌کاربری حساب خود را ویرایش کنید. در این روش اگر هکر به گوشی شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد می تواند، در اکانت شخص لاگین کند و به اطلاعات دسترسی پیداکند.

به صورت مشابه نیز می‌توانید روی علامت مثبت زده و کالکشنی جدید بسازید. به عنوان گزینه‌های جایگزین می‌توانید پست‌های اینستاگرامی خود را آرشیو نیز کنید که اساسا باعث می‌شود از چشم دیگران پنهان بمانند. پیامی به نمایش درمی‌آید که خواستار جواز دسترسی به تصاویر موجود در دستگاه شما می‌شود. برای مثال می‌توانید هنگام تماشای استوری یک نفر از آن اسکرین‌شات بگیرید و تصویر را درون یک استوری جدید آپلود کنید.

در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید پست‌های تصویری و ویدیویی را از حساب اینستاگرام خود پاک کنید. ضمنا از این نیز خواهیم گفت که چطور می‌توانید به جای پاک کردن پست‌ها، آن‌ها را آرشیو کنید. وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شده و روی آیکن پروفایل در منوی پایینی بزنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از نمایش پست‌ های پیشنهادی در اینستاگرام، دنبال‌نکردن یا مسدودکردن هشتگ‌های مرتبط با موضوع آن پست‌ها است. شما برای رشد در اینستاگرام، به ایمپرشن (Impressions) بالایی نیاز دارید. ایمپریشن، همان تعداد بازدیدها از پست‌ها، ریلزها و استوری‌هایی است که در این شبکه‌ی اجتماعی ارسال می‌کنید. به هر میزان که این عدد بالاتر باشد، به این معنی است که کاربران بیشتری از محتوای صفحه‌ی شما بازدید کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که از یک بازدیدکننده، به یکی از دنبال‌کنندگان شما تبدیل شوند. اگرچه خرید فالوئر در اینستاگرام گزینه‌ای است که پیش روی تمام کاربران وجود دارد، اما اگر به دنبال کاربرانی واقعی می‌گردید که حقیقتا پست‌های شما را لایک می‌کنید، چنین کاری پیشنهاد نمی‌شود. خرید فالوئر در سایت‌های شبکه اجتماعی تنها زمانی پیشنهاد می‌شود که صرفا بخواهید رقم فالوئرها را افزایش دهید و هدف دیگری نداشته باشید.

رابط کاربری دوربین همراه با چند گزینه باز می‌شود. حالا یک تصویر یا ویدیو ثبت کرده و گزینه Send را بزنید. برای ارسال همان تصویر یا ویدیو به سایر مخاطبان اینستاگرامی، به سراغ گزینه Send to Others بروید.

برخی از اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات با برندها همکاری می‌کنند، در حالی که برخی دیگر محصولات یا خدمات خود را می‌فروشند. مقاله روش‌های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام را بررسی می‌کند. با لایک کردن پست‌ها در واقع نسبت به پسندیدن آن پست واکنش نشان می‌دهید که با لمس علامت قلب در کنار هر پست می‌توانید آن را لایک کنید. ممکن است در این مرحله اینستاگرام از شما بخواهد که تاریخ تولدتان را وارد کنید که برای این کار باید از تاریخ میلادی استفاده نمایید و گزینه Next را انتخاب کنید.

در حالتی که می‌خواهید برای مدت کوتاهی از فضای اینستاگرام دور بمانید، بهتر است حساب خود را به طور کامل پاک نکنید و صرفاً آن را غیرفعال کنید. با این کار، تا زمانی که دوباره وارد حساب خود نشوید، نام کاربری شما از دنبال‌کنندگان‌تان پنهان می‌ماند. با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی Account Center (مرکز حساب) در بخش تنظیمات اینستاگرام، می‌توانید به گزینه‌های مهمی برای مدیریت بهتر حساب کاربری خود بعد از نصب اینستاگرام جدید دسترسی داشته باشید. به متنی که در زیر پست‌ها یا ریلزهای اینستاگرام (پست‌های ویدئویی) نمایش داده می‌شود، کپشن گفته می‌شود.

برخی کاربران برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام به کلاهبرداران اعتماد می کنند. به خاطر داشته باشید هرگونه اقدام برای تایید حساب شما، صرفا از طریق خود پلتفرم انجام می شود. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. علاوه بر این، با فعال کردن حالت تجاری، می توانید اطلاعات جالبی نیز در مورد دنبال کنندگان و میزان محبوبیت پست های خود به دست آورید و به واسطه آن سطح کیفی تصاویر و ویدیوهای خود را ارتقا بخشید.

می‌توانید از روش‌های زیر برای تعامل با حساب‌های اینستاگرامی که دنبال می‌کنید استفاده کنید. وقتی اینستاگرام خود را باز می‌کنید وارد فید آن می‌شوید. برای یافتن دوستانتان در اینستاگرام روی Search Your Contacts بزنید یا برای رد شدن از این مرحله روی Skip کلیک کنید. در قسمت Saved می توانید به همه پست های ذخیره شده دسترسی داشته باشید. لایو اینستاگرام یک ابزار برای پخش ویدیوی زنده به مخاطبان و تعامل با آنها در لحظه است.

شما می تواند متناسب با پست خود، یک نظرسنجی برای درک و شناخت مخاطب قرار دهید. این ابزار، تعامل با پست شما را نیز افزایش می دهد. در فید می توان تصویر، فیلم و پست های آلبومی را مشاهده کنید. همچنین با مطلب مدنظر از طریق، لایک، کامنت و ارسال، تعامل برقرار کنید. اگر به پایین صفحه اینستاگرام خود نگاه کنید، چهار آیکون می بینید.

این بخش همانطور که گفتیم، با انتخاب آیکون ذره‌بین در نوار پایین صفحه قابل دسترسی است. برای مثال با انتخاب Pause all می‌توانید همه نوتیفیکیشن‌ها را به صورت موقتی غیر فعال کنید. پایین‌تر و با انتخاب هر گزینه مثل پیام‌ها، درخواست‌های فالو یا کامنت‌ها و لایک‌ها، می‌توانید نوتیفیکیشن‌های مربوط به هرکدام از این موارد را برای حساب خودتان شخصی‌سازی کنید. برخلاف استوری‌های معمولی که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند، هایلایت‌ها امکان ذخیره دائمی استوری‌های مهم را فراهم می‌کنند. کاربران می‌توانند استوری‌های خود را دسته‌بندی کرده و در پروفایلشان به نمایش بگذارند.

سپس می‌توانید پست‌های دیگران را لایک کنید یا برای آن‌ها کامنت بگذارید و عکس این موضوع هم صادق است. چه بخواهید به شکلی بی‌سر و صدا فعالیت کنید و چه جامعه مخاطبانی وسیع به دست آورید، میزان فعالیت در اینستاگرام به خود شما بستگی دارد و اجباری به هیچ کار خاصی نیست. قابلیت Reels که اساسا برای رقابت با شبکه اجتماعی تیک‌تاک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی کوتاه و حداکثر ۱۵ ثانیه‌ای را ضبط و آپلود کنید. به محض اتمام روند ضبط ویدیو، امکان ویرایش آن و افزودن موسیقی، متن و جلوه‌های ویژه مهیا می‌شوند.

تا سال 2018 بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشت و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شد. امروزه اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است و صدها میلیون نفر در سراسر جهان از آن برای ارتباط با دوستان، خانواده و طرفدارانشان استفاده می‌کنند. علاوه بر این، اینستاگرام بستری مناسب برای اینفلوئنسرها و افراد مشهور فراهم کرده تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. کاربران اینستاگرام می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، پست‌ها را لایک کنند و کامنت بگذارند و اخبار و رویدادهای مهم را دنبال نمایند.

انتخاب کنید که می‌خواهید شماره تلفن یا آدرس ایمیل ثبت‌نام کنید. با لمس علامت + و انتخاب چند عکس یا ویدیو می توانید آلبوم خود را منتشر کنید. اگر این محدودیت ادامه پیدا کند، ممکن است دیلیت اکانت اینستاگرام و ساخت حساب جدید، گزینه مناسبی باشد. جالب است بدانید استفاده از شماره تلفن به همراه ایمیل، بهترین روش برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام است. هنگام ارسال پست، یک گزینه به نام More options وجود دارد. برای بستن کامنت آن را لمس کرده و گزینه Turn off Commenting را فعال کنید.

بر خلاف بخش ارسال ویدیوها، برای عکس ها یک قسمت اضافه به نام Tag People هم می توانید ببینید. حتما دیده اید که گاهی اوقات با کلیک روی یک تصویر، چندین اسم برچسب مانند وجود دارد. بخش Places برای لوکیشن ها یا منطقه هایی که ثبت شده اند است. اگر می خواهید مکانی را جستجو کنید، این گزینه مناسب خواهد بود. در پایان، قسمت Top را میبینید که ترکیبی از تمام این قسمت ها بوده و هنگام جستجوی یک کلمه با آن، شما تمام موارد مهمی که شامل هشتگ ها، صفحات یا بقیه بخش هایی که بالا گفتیم را می بینید.

سومین قسمت از بخش ACCOUNT نامش Change Password بوده و همانگونه که از اسمش مشخص است، در اینجا می‌توانید رمز ورود خود را عوض کنید (راهنمای تصویری تغییر رمز اینستاگرام را بخوانید). برای این کار،، ابتدا باید پسورد پیشین را وارد نموده و سپس رمز جدید را بزنید. اگر به گوشه سمت راست پروفایل کاربری خود توجه کنید، دو آیکن متفاوت به شکل های سه نقطه [بخش Options] و آدمک با علامت + [بخش Discover People - یافتن انسان ها] می بینید. با کلیک روی گزینه آدمک با علامت + می توانید اشخاصی که خود اینستاگرام به شما پیشنهاد داده تا آن ها را فالو کنید را تماشا کنید. هوش مصنوعی، این افراد را هم بر اساس فالوئرهایتان انتخاب می کند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام