آپدیت الگوریتم های گوگل برای افزایش بازدید
آپدیت های الگوریتم گوگل لیست کامل جدیدترین الگورتیم های گوگل
با تغییرات الگوریتمهایی مانند Penguin، تمرکز بر لینکسازی طبیعی و معتبر افزایش یافته است. لینکهای غیرطبیعی یا لینکهایی که از سایتهای اسپم دریافت میشوند، میتوانند تأثیر منفی بر رتبهبندی سایت داشته باشند. استراتژیهای لینکسازی باید بر همکاری با وبسایتهای معتبر، انتشار مقالات با کیفیت بالا و ایجاد بکلینکهای طبیعی از طریق محتوای مفید متمرکز شوند. با وجود اینکه گوگل همیشه بر محتوای با کیفیت تاکید داشته، اما در حال حاضر و در سال 2024 اهمیت این موضوع دوچندان شده است. با توجه به این تغییرات همه سایتها باید به نوع محتوایی که تولید میکنند، کارآمد بودن آن برای کاربر و حتی اصول نگارشی و غیره نیز دقت داشته باشند، تا در نهایت رتبه مناسبی را از طرف گوگل دریافت کنند.
سایت هایی که تجربه کاربری بهتری ارائه میدن در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهند داشت. این الگوریتم در ۸ مارس ۲۰۱۷ عرضه شد و برای محتوای تبلیغات محور، مفید است. الگوریتم فرد، به عنوان یکی از آخرین بهروزرسانیهای گوگل، وبسایتهایی را هدف قرار میدهد که شرایط وبمستر گوگل را مختل میکنند. وبلاگهایی که با پستهای بیکیفیت بر سایت تاثیر میگذارند، در واقع برای کسب درآمد تبلیغاتی ایجاد شدهاند. این الگوریتم برای کسانی که کسبکار محلی دارند و میخواهند در نتایج گ.گل هم دیده شوند، بسیار حیاتی است.
بنابراین شما به عنوان یک سئوکار حرفهای باید همیشه در جریان جدیدترین بهروزرسانیها باشید. سیستمی که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و وبسایتهای دارای HTTPS را ترجیح میداد. سیستمی که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و به محتوایی که به سرعت در دستگاه های تلفن همراه بارگیری میشد، اولویت میداد. گوگل چندین سیستم برای نشان دادن اطلاعات قابل اعتماد دارد؛ مانند بهبود رتبه صفحات معتبر، کاهش رتبه محتوای بیکیفیت برای ارتقا روزنامهنگاری با کیفیت. وظیفه این سیستم شناخت محتوای با کیفیت و نوشته شده برای کاربران است نه موتورهای جستجو. سئوی محلی و رعایت اصول آن بین مدیران بیزینس های دیجیتال طرفدار بسیار زیادی در بین استراتژیهای سئو دارد.
بنابراین توصیه می کنیم بازرگانان قبل از جریمه شدن توسط الگوریتم گور خر موارد زیر را در سایت خود اعمال کنند. این جست و جو گر جذاب و شگفت انگیز از کودکان تا افراد مسن را حیرت زده کرده است. از آن جایی که گوگل از تمامی سنین مخاطب های مخصوص به خود را دارد، پس باید نظارت بسیار خوبی بر امنیت فرهنگی محیط خود داشته باشد. آیا تا به حال با صفحات دارای جملات طولانی و تقریباً بی معنی و پر از ده ها جستجوی مواجه شده اید؟ این چیزی است که برای کیورد استافینگ بدترین حالت را دارد. با ابرسرورها میتوانید سرور با سیستمعامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید.
الگوریتم های اینستاگرام برای بخشهای مختلف مانند صفحه اصلی، استوری ها، صفحه اکسپلور و ریلز متفاوت هستند و هر کدام عوامل خاصی را برای نمایش محتوا در نظر میگیرند. آدام ماسری ، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که تجزیه و تحلیل اینستاگرام با محوریت نمایش خواهد بود و کاربران باید به جای لایک و تعامل ، روی بازدید و ویو تمرکز داشته باشند. بهینه سازی اینستاگرام برای جستجو - چه از طریق صفحه اکسپلور و چه از طریق جستجو اینترنتی - یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن حساب شما به مخاطبین جدید است. در حالی که صفحه اصلی یا خانه اینستاگرام بیشتر از محتوای حساب هایی که قبلا کاربر آنها را دنبال کرده تشکیل شده است، اکسپلور کاملا از محتوای حساب های جدید که کاربر آنها را فالو نکرده، تشکیل شده است. الگوریتم اکسپلور اینستاگرام محتوایی را پیشنهاد می دهد که فکر می کند بر اساس تعاملات قبلی، کاربر به آنها علاقه مند خواهد بود.
برای مثال زمانیکه شخصی الگوریتم جدید گوگل را جستجو می کنه علاقه داره که لیست آخرین اخبار و جدیدترین الگوریتم های گوگل بهش نشون داده بشه. هدف گوگل از راه اندازی الگوریتم کافئین حمایت از محتوای سایت میباشد. گوگل اعلام کرده از هر ۱۰۰ سایت، تنها ۱ سایت مورد جریمه الگوریتم طرح بندی قرار می گیره، پس به طراحی سایت بی اعتنایی نکنید. اینچنین تبلیغات امروزه دیگه نه تنها حرفه ای نیست بلکه یکی از عواملی هست که باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شه و همچنین کاهش سرعت و انعطاف پذیری سایت، کاهش محبوبیت نزد گوگل، آزار مخاطب و کاهش بازدید کننده رو هم بهمراه داره. این الگوریتم به کاربران کمک می کنه بهتر به اهداف خودشون برسن حتی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و بومی، مطلب و هدف مورد نظر را به کاربر نشون می ده.
به طور کلی هرچه ترافیک وب سایت بیشتر باشد فروش شما نیز افزایش یافته و در نهایت سود بالاتری را کسب خواهید نمود . اگر هنوز متوجه عملکرد الگوریتم رنگ برین و همکاری آن مرغ مگس خوار نشدید، به مثال زیر توجه کنید. این الگوریتم با هدف جریمه کردن افراد به ظاهر زرنگی که از کلمات کلیدی مستهجنی هم چون شرط بندی، قمار و... در سال 2004 ، وب مسترها و متخصصان سئو متوجه شدند که وب سایت های تازه راه اندازی شده، با وجود تلاش های فراوان مربوط به سئو، در چند ماه اول در گوگل رتبه خوبی ندارند. نکته عجیب این بود که با وجود اینکه محتوا ها مطابق با کلید واژه مناسب وارد بازار رقابتی شده بودند، اما گوگل آن ها را به رسمیت نمی شناخت؛ در حالی که سایت ها در یاهو و بینگ رتبه خوبی داشتند. برای اطلاع از آخرین الگوریتم های گوگل و تغییراتی که در نسخههای قبلی الگوریتمها ایجاد شدهاست، میتوانید به سمینارهای رسمی گوگل و همچنین صفحهی گوگل ویژهی توسعه دهندگان وب مراجعه نمایید.
به این ترتیب در حال حاضر علاوه بر اینکه بر حضور به موقع و کافی کلیدواژه در محتوا نظارت دارد، کیفیت بک لینکهایی که صفحه وب گرفته است را نیز بررسی میکند. الگوریتم پنگوئن بخش مهمی از امتیاز رتبه بندی گوگل برای صفحات اینترنتی را شامل میشود و تاثیر زیادی در نتایج گوگل دارد. برای بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی صوتی گوگل، باید از کلمات کلیدی بلند در محتوای خود استفاده کنید، زیرا کاربران جستجوی صوتی معمولاً سؤالات طبیعی و جامع می پرسند. همچنین، سرعت بارگذاری سایت خود را بهبود بخشید و اطلاعات ساختاریافته (نشانه گذاری طرحواره) را اضافه کنید تا Google بتونه پاسخ های دقیق تری ارائه بده. بهینه سازی محتوای خود برای دستگاه های تلفن همراه نیز مهمه ، زیرا بیشتر جستجوهای صوتی در تلفن همراه انجام میشه. تولید محتوای منحصر به فرد، لینک سازی اصولی، تعامل با کاربران، ریبسپانسیو بودن سایت، ایجاد تجربه کاربری عالی از مهمترین مواردی هستند که الگوریتمهای گوگل به بررسی آنها میباشند.
در این صفحه توضیح میدهم الگوریتم گوگل یا آپدیت گوگل چیست و سپس با مفاهیم بسیار مهمی در مورد نحوه کار الگوریتمهای گوگل و آخرین وضعیت سیستمها و الگوریتمهای گوگل آشنا میشوید. یکی از جالبترین واقعیتها در مورد الگوریتمهای Google این است که هر ساله بیش از 600 مورد اصلاح را پشت سر میگذارد. در ادامه شما را با برخی از مهمترین تغییرات و آپدیتهای الگوریتم گوگل آشنا میکنیم. الگوریتم کبوتر به عنوان بهبودی در توانایی گوگل برای محاسبه فاصله و محل کسب و کار هست. هر چه در سایت خودتون اطلاعات دقیق تری از موقعیت جغرافیایی خودتون قرار بدین (افرونه Google Map) شانس بیشتری پیدا می کنین تا در جستجوی محلی رتبه بهتری داشته باشین.
الگوریتم رنکبرین، تنها بخش هوش مصنوعی موجود در الگوریتم مرغ مگسخوار گوگل است. این الگوریتم به گوگل در درک معنای مربوط به پرسوجوها کمک میکند تا گوگل بتواند بهترین نتایج را برای عبارتهای جستجو شده ارائه دهد. در حال حاضر جزئیات رنکبرین به وضوح مشخص نیست، اما با اطمینان میتوان گفت که یک الگوریتم مهم برای گوگل است. هدف اصلی این الگوریتم، شناسایی نتیجه دقیق یا مرتبط برای صفحات وب میباشد. گوگل در سال 2024، با بهروزرسانی الگوریتمهای خود، همچنان به بهبود تجربه کاربران و کیفیت نتایج جستوجو ادامه داد. از جمله جدیدترین تغییرات گوگل، الگوریتم Helpful Content Update به شمار میرود که تمرکز آن بر ارتقاء محتوای مفید و مرتبط برای کاربران است؛ بهطوری که سایتهایی با محتوای کلیشهای یا کمکیفیت رتبه پایینتری دریافت میکنند.
با استفاده از کافئین، گوگل قابلیت خزیدن، جمع آوری داده ها و افزودن آن به صفحه فهرست را در چند ثانیه بدست آورد. همه اینها به این معنی است که اطلاعات جدیدتر در سراسر سایت های گسترده وجود دارد. در مطالب خود به این سوالات پاسخ دهید و نسبت به ذکر جزئیات، مترادفات و کلمات مرتبط با متن تلاش کنید. به این ترتیب، تمام واژگان لازم و ابزارهای استفاده صحیح از آن را خواهید داشت. تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی میتوانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژههای بزرگ.
وبمستران و سئوکاران از الگوریتمهای بهینهسازی سایت برای سئو وبسایت استفاده میکنند تا سایتشان در فهرست نتایج جستجو در جایگاه بهتری قرار بگیرد. از سوی دیگر، گوگل نیز دائماً الگوریتمهای خود را بهروزرسانی میکند تا نتایج بهتری برای جستجوهای کاربرانش نمایش دهد. در سالهای اخیر استفاده گوگل از الگوریتمهای هوش مصنوعی افزایش پیدا کرده و گوگل سعی میکند که با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی نتایج بهتری را به کاربران نمایش دهد. اساسا الگوریتم رنک برین با استفاده از سابقه جستجوی کاربران، نتایج شخصیسازیشده تری را نمایش میدهد. طبق آمارهای گوگل، الگوریتم رنک برین در افزایش یا کاهش رتبه بندی سایتها به طور مستقیم تاثیرگذار است.
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بزرگترین به روز رسانی موتور جستجو گوگل در این ۱۲ سال اخیر است که از گراف دانش Knowledge Graph گوگل استفاده می نماید و نتایج گوگل را محاوره ای تر، معنایی تر و قابل درک تر می نماید. به روز رسانی الگوریتم گوگل، تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی سایت و استراتژیهای سئو دارند. تغییرات جدید بیشتر بر کیفیت محتوا، تجربه کاربر و شفافیت اطلاعات متمرکز است. در این مقاله به تاثیر این به روز رسانی ها و نحوه تطبیق استراتژیهای سئو با تغییرات جدید خواهیم پرداخت. الگوریتمهای گوگل به مجموعه قوانینی میگویند که وظیفهی بررسی و رتبه بندی وب سایتهای مختلف از نظر کیفیت محتوا، لینک سازی، اعتبار صفحات و… در راستای پاسخگویی سریعتر به نیازهای کاربران بر عهده دارند. همانطور که میدانید لینک سازی اصولی و دریافت بک لینک از عوامل موثر در افزایش رتبه سایتها میباشد؛ به همین سبب پس از بررسی الگوریتم پنگوئن وب سایتهایی که از لینک های اسپم استفاده کنند، پنالتی میشوند.
این سیستم که به گوگل کمک می کند تا بازنمایی مفاهیم را در پرس و جوها و صفحات درک کند و آنها را با یکدیگر تطبیق دهد. سیستمی که برای نمایش محتوای تازهتر برای جستجوهایی که نیاز به محتوای جدید دارند طراحی شده است. Google سیستمهایی را برای ارائه مجموعههای خاصی از اطلاعات در مواقع بحران، مانند هشدارهای SOS هنگام جستجوی بلایای طبیعی، در اختیار دارد. البته به نظر من الگوریتم گوگل خیلی هم مخفی نیست و متخصصین سئو به اندازه کافی در مورد آن صحبت کردهاند. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد. برای ساخت سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت ندارید و در کمتر از یک ربع می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید.
عواملی مانند طراحی واکنشگرا (Responsive Design)، سرعت بارگذاری صفحات، ناوبری آسان، و ارائه محتوای باکیفیت نقش کلیدی در جذب کاربران و حفظ رتبهبندی دارند. بهینهسازی Core Web Vitals، از جمله LCP، FID، و CLS، میتواند در بهبود تجربه کاربری مؤثر باشد. هدف الگوریتمهای موتور جستجوی گوگل، دستهبندی مطالب سایتها و کمک هر چه بیشتر به مخاطب در یافتن اطلاعات مدنظر است. روزانه حجم بسیار زیادی از اطلاعات در سایتهای مختلف بارگذاری میشوند که این شبکه جهانی وب را به یک کتابخانه بیانتها تبدیل میکند. گوگل بهعنوان کتابدار این کتابخانه باید بتواند مطالب را دستهبندی کند تا بر اساس نیاز متقاضیان آنها را در دسترس قرار دهد. آنچه به گوگل در این امر کمک میکند الگوریتمها هستند.الگوریتمهای جدید گوگل این فرآیند را ظرف چند ثانیه انجام میدهند.
بنابراین این طور نیست که برای تمام کوئری ها بروز بودن محتوا اهمیت داشته باشد. با توجه به این نکات، بهبود و بهینهسازی محتوا و تجربه کاربری وبسایت، همچنان یکی از مهمترین استراتژیها برای حفظ یا بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو مانند گوگل است. اگر با الگوریتمهای گوگل آشنا باشید، میتوانید در زمان بهروزرسانیهای اصلی الگوریتم، افزایش یا کاهش رتبهبندی جستجوی خود را بهتر درک کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از بهروزرسانیهای اصلی الگوریتمهای گوگل را مورد بحث قرار دهیم تا تغییرات عمده الگوریتم، هدف از وقوع و تأثیر آنها را با جزئیات درک کنید. تغییرات الگوریتمهای گوگل نه تنها یک چالش بلکه فرصتی برای بهبود و توسعه استراتژیهای سئو به شمار میآیند.
الگوریتم جدید PayDay Loan گوگل اومده تا با سایت هایی که از کلمات کلیدی پرکاربرد بصورت اسپم وارد برای سایتشون استفاده می کنن مبارزه کنه. سوال مهم دیگه می تونه این باشه که اگر محتوا از سایت دیگری کپی شده باشد بهترین راه برای جلوگیری از جریمه گوگل چیست؟ جواب آشتی با الگوریتم گوگل پاندا و رعایت مواردی که در پایین ذکر شده. شاید برای شما این سوال هم پیش آمده که کدام الگوریتم های جدید گوگل باعث میشود که اگر وبسایت محتوای ضعیف و یا کپی دارد پنالتی در نظر بگیرد؟ جواب همین الگوریتم پاندا گوگل هست. گوگل با بروزرسانی مرورگر گوگل کروم خود به نسخه 62، به کاربرانی که قصد ورود به وب سایت های بدون ssl داشتند، هشدار ناامن بودن سایت میداد. این موضوع تا امروز هم ادامه دارد (به شکل جدی تر) و هدف گوگل از این رفتار این است که همه مدیران وب سایت ها را مجبور به گرفتن گواهینامه ssl و امن تر کردن سایتشان کند. ابزار moz نمایش داده که تغییرات گسترده ای در حال اجراست در حالی که به نظر آپدیت الگوریتمی اجرا نشده بود.
گوگل از بهروزرسانی الگوریتم برت به عنوان بزرگترین تغییر در سرچ گوگل طی پنج سال گذشته یاد میکند. گوگل مدلهای برت را برای درک بهتر عبارتهای جستجو شده ساخت و عبارت BERT را از حروف اول کلمات Bidirectional Encoder Representations from Transformers گرفت که به رمزگذاری عبارتهای جستجو و صفحات وب (به صورت دوطرفه) اشاره دارد. با اینکه الگوریتم بهینهسازی سایت پاندا یکی از قدیمیترین الگوریتمهای گوگل است که برای بررسی محتوای سایتها و انتخاب بهترین محتوا به وجود آمد، تا کنون بارها و بارها بهروزرسانی شده است. به این ترتیب علاوه بر بررسی محتوای سایت، همزمان بک لینکها و ارتباطشان با محتوا را نیز بررسی خواهد کرد. پس از مدتی گوگل متوجه شد که در مورد برخی موضوعات باید سختگیرانهتر عمل کند و محتواهایی که مربوط به سلامت یا مسائل مالی هستند باید از نظر درستی و اعتبار، تایید شوند. در واقع E-A-T الگوریتم نیست؛ بلکه یک استاندارد و دستورالعمل بررسی کیفیت محتوای صفحات وبسایتها است که توسط گوگل منتشر شده است.
این موضوع باعث میشد که کاربران نتوانند اطلاعات کافی برای تصمیمگیری در مورد خرید محصول را به دست آورند. این الگوریتم در سال ۲۰۰۳ و با هدف بهبود نتایج جستجو از طریق شناسایی وب سایتهای معتبر و مرتبط در یک حوزهی خاص بود. Hilltop به جای بررسی تمامی وبسایتها، بر صفحات تخصصی (Expert Pages) تمرکز میکند. برای مثال، اگر یک وبسایت دانشگاهی به مقالات علمی لینک دهد، آن لینکها در الگوریتم Hilltop بهعنوان معیار اعتبار در نظر گرفته میشوند. گوگل برای فهرستبندی صفحات وب برای هر عبارت از خزندهها یا اسپایدرهایی استفاده میکند که همه صفحات را میخزند و از لینکی به لینکی دیگر میروند و در نهایت برای هر عبارتی که ممکن است سرچ شود یک فهرستی را میسازند.
رتبهبندی نتایج در صفحات جستجو، بر اساس الگوریتم های گوگل در سئو انجام میشود. این الگوریتمها در پشت صحنه، مطالب صفحات وب را فیلتر میکنند و میزان ارزش و ارتباط آنها با عبارت جستجو شده را میسنجند تا بتوانند بهترین و مرتبطترین نتیجه را به کاربران نمایش دهند. این الگوریتم گوگل با دریافت فیدبک از الگوریتم کافئین گوگل (همانطور که می دانید کافئین گوگل علاوه بر امکان جستجوی زنده به کاربران، در هر ثانیه صدها هزار صفحه را در فهرست خود بروز رسانی میکند) نتایج جستجو را رتبهبندی می کنه. اولین بروزرسانی الگوریتم Freshness در ۳ نوامبر ۲۰۱۱ بود که تقریبا ۳۵% از جستجوها از طریق گوگل تحت تاثیر قرار گرفتن و این شوک غیرمنتظره ای به مدیران سایت ها و وبمسترها بود. این بروزرسانی مدیران سایت ها را بر آن داشت تا بیشتر بر روی تولید محتوا و بازریابی محتوا تمرکز کنند. در سال 2015 گوگل اخباری از این موضوع منتشر کرد که “یادگیری ماشین” ماه ها است که بخشی از الگوریتم های این موتور جستجو بوده و حتی به سومین فاکتور رتبه بندی تبدیل شده.
این راهنما شما را با دانش و استراتژی های مورد نیاز طراحی سایت فروشگاهی استثنایی مجهز می کند. برای کشف قدرت طراحی در فروش آنلاین و ایجاد یک برند دیجیتال موفق آماده شوید. با توجه به پویایی دنیای سئو، یادگیری و آموزش مداوم برای تیمها و متخصصان ضروری است. شرکت در وبینارها، دورههای آموزشی، و مطالعه منابع معتبر میتواند شما را به روز نگه دارد. علاوه بر این، با درک، رشد و چگونگی تغییر دستگاه ها و انواع رسانه ها می توان بر منابع مورد نیاز تأثیر گذاشت.
مواردی که در این مطلب معرفی شد مهمترین آپدیتهای گوگل برای بهینه سازی موتور جستجوی خود بود. همانطور که مشاهده کردید اکثر این الگوریتمها تاکید زیادی بر بهبود تجربه کاربری دارند. بنابراین اگر پایه و اساس کار خود را در طراحی یک سایت ایجاد تجربه کاربری خوب و رضایت مشتری قرار دهید، خواستههای گوگل را نیز برآورده کردهاید و رتبه بسیار خوبی نیز دریافت خواهید کرد. گوگل برای انتخاب نام این آپدیت خود از سرعت و دقت این پرنده الهام گرفته است. چرا که الگوریتم هیمنگبرد نیز مانند مرغ مگس خوار با دقت و سرعت بالا صفحات سایتها و مفهوم و منظور محتواهای آنها را مورد بررسی قرار میدهد. به کمک این الگوریتم برای اولین بار گوگل توانست سایتهایی که با محتواهای نامربوط و دهها پاپ آپ در نتایج سرچ ظاهر میشوند را تشخیص داده و از دور خارج کند.
نتیجه اینکه سایت هایی که با فاصله زمانی بسیار اندکی نسبت به رقبا نتایج را بروز رسانی می کنن شانس بیشتری دارن که سایتشون در رتبه بالاتر از سایت رقبا در معرض دید کاربران بهنگام جستجو قرار بگیره. کاربرد دیگر این مثال رو می شه در زمینه اعلام برندگان یک مسابقه مثل فوتبال دونست. هدف این الگوریتم اینه که اولین نتایج جستجوی گوگل، نزدیک ترین مکان به محل زندگی شخص جستجو کننده باشه. آقای Rand Fishkin مدیر شرکت MOZ یک سیستم جدیدی راه اندازی کرد تا تاثیر رفتار کاربران را بر نتایج گوگل بررسی کند. از دنبال کنندگان توئیتر خود درخواست کرد تا عبارت imec lab را در گوگل جست و جو کرده و بر روی وبلاگش که رتبه هفتم نتیجه گوگل قرار داشت.
این تغییرات فرصتی را برای بهبود استراتژیهای سئو فراهم میکنند تا بتوانند نتایج بهتری در جستجوها به دست آورند و تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان فراهم کنند. سازگاری با این تغییرات و رعایت اصول سئو کلاه سفید به شما کمک میکند که در رقابت آنلاین موفقتر باشید و رتبهبندی بهتری داشته باشید. با وجود الگوریتمهایی مانند کبوتر و ونیز، همچنان یک مشکل حل نشده برای کسب و کارهای محلی وجود داشت. علاوه بر این، به لطف این الگوریتم، نتایج نشان دادهشده به کاربر، خیلی هدفمندتر از قبل بود. به این معنی که اگر شما در یک نقطه از شهر باشید، نتایجی که میبینید ممکن است با نتایجی که فرد دیگری در نقطه دیگری از همان شهر میبیند، متفاوت باشد.علاوه بر این، الگوریتم موش کور تلاش میکند تا نتایج تکراری را هم حذف کند. بهعنوان مثال اگر یک کسبوکار چندین صفحه در گوگل مای بیزینس (Google My Business) با اطلاعات مشابه داشته باشد، موش کور ممکن است فقط یکی از آنها را نمایش دهد.
حذف سایتهای تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی بی کیفیت از فضای وب می باشد. گوگل با زبون بی زبونی به مدیران سایت ها و وب مسترها هشدار داده که از تبلیغات بسیار زیاد در سایت شون اجتناب کنن. گوگل این بار اعلام کرد که عمده مشکلات مربوط به ایندکس کردن صفحات در سطح وب رفع شده است. انی کنترل تنها برای نظارت والدین و کنترل فرزندان به منظور بهره برداری صحیح از دستگاه های دیجیتال و فضای مجازی مورد استفاده قرار میگیرد. به آموزش های منظم و رایگان دسترسی پیدا کنید و شروع به یادگیری یا بهبود مهارت های خود در استفاده از فناوری و شبکه های اجتماعی کنید.
رنک برین در میان الگوریتمهای جستجو اوج هنرنمایی گوگل است؛ چراکه گوگل در این بهروزرسانی برای مدیریت عبارتهای سرچ شده از ماشین یادگیری استفاده کرده است. یک سال بعد یعنی در مارس 2016 گوگل اعلام کرد که الگوریتم رنک برین یکی از سه الگوریتم مهم برای رتبهبندی سایتها است. همچنین کرالرهای گوگل بهخوبی میتوانند سایتهایی که تبلیغات آزاردهندهای در ابتدای صفحه خود قرار دادهاند را شناسایی کنند و بهعنوان یک فاکتور منفی در رتبهبندی درنظر بگیرند. این الگوریتم کمک میکند تا کاربری که بهعنوان مثال با موبایل وارد چنین سایتهایی میشود، 4 الی 5 بار برای رسیدن به محتوای موردنیاز خود اسکرول نکند و تجربه کاربری بهتری داشته باشد. یکی از قدیمیترین الگوریتمهایی که توسط گوگل ارائه شده، الگوریتم هیلتاپ یا تپه است. سال 2003 ایده هیلتاپ مطرح شد و در سال 2004 به صورت رسمیاز انتشار آن خبر دادند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/