TRX Reach-Row Bodyweight Back ورزش برای عضله سازی


مطمئناً شما پشتی محکم و پهن می خواهید که بتواند هر باری را تحمل کند و مرزهای پیراهن شما را بکشد. اما برای محافظت از خود در برابر آسیب دیدگی و بهبود تحرک کلی بدن شما به چیزی بیشتر از عضله نیاز دارید. شما همچنین به یک پشت انعطاف پذیر نیاز دارید.

حرکات زیاد شما را مجبور به انتخاب یکی یا دیگری می کند. صف TRX به شما کمک می کند تا هر دو را بدست آورید. ما دوست داریم MH مدیر تناسب اندام Ebenezer Samuel ، CSCS ، جریان با کشیدگی شروع می شود ، و در نتیجه باز شدن عضلات سینه به سمت زمین باز می شود. این قسمت دامنه است. سپس هر عضله در پشت (به علاوه گلوتها!) هنگام بالا رفتن و رسیدن به سمت جلو ، در TRX ، شلیک می کند.

برای پیوستن به محتوای اختصاصی سلامت و تناسب اندام ، اینجا را کلیک کنید.

سلامت مردان

ساموئل می گوید: “شما عضله می سازید و یک باره انعطاف پذیری در قسمت فوقانی کمر خود را بهبود می بخشید.” و شکم خود را بیش از آنچه فکر می کنید خرد می کنید ، زیرا آنها برای کمک به شما در کنترل کار می کنند. 3 ست 8 تکراری در هر طرف انجام دهید.

1. او را بگیرید

دسته های TRX را با دو دست بگیرید. به پشت خم شوید و بازوی چپ خود را رها کنید ، بازوی راست خود را صاف کنید تا وزن شما حفظ شود. شکم و گلوتان را منقبض کنید ، در تلاش برای حفظ تنه و ران در یک خط مستقیم است. بازوی چپ خود را به جلو بگیرید تا نیم تنه شما صاف باشد.

ردیف دامنه trx

کلم ساووی

2. به T پایین بروید

بازوی چپ خود را پشت سر خود گسترش دهید و به زمین برسید و یک شکل T ایجاد کنید. با فشار دادن شکم و گلوت ، پشت و ران ها را در یک خط مستقیم نگه دارید.

ردیف دامنه trx

کلم ساووی

3. برسید و بالا بیایید

شکم و گلوت را که به سمت بالا می کشید ، فشار دهید و سینه خود را به سمت TRX بچرخانید و به بازوی چپ خود بالا بروید و TRX را ادامه دهید. هدف شما این است که هنگام رسیدن به سطح بالا ، نوار را لمس کنید ، شانه و سینه سمت چپ خود را بکشید. این موقعیت را حفظ کنید و بگیرید.

ردیف دامنه trx

کلم ساووی

4. مربع باشید

به آرامی بازوی راست خود را بلند کرده و تنه خود را پایین بیاورید. فقط تا جایی که ران ها و شانه ها مربع شما باشد پایین بیایید. (برای این کار باید گلوت و شکم خود را منقبض کنید) مکث کنید. این 1 تکرار است

این مقاله برای اولین بار در شماره دسامبر سال 2020 سلامت مردان منتشر شد.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>