best بهترین غذا برای تسکین خماری


آژانس جنوبیگتی ایماژ

صبح ، بعد از چند مورد خیلی زیاد است و شما دقیقاً گرسنه نیستید ، اما می دانید که احتمالاً به چیزی نیاز دارید تا به شما کمک کند از این خواسته خلاص شوید – من این کار را نکرده ام.

بعضی از غذاها بهتر است که از سایر غذاها سردرد ، احساس تند و زننده و همراه با خمار را تعقیب کنند. وسوسه انگیز است که بخواهید درام شب گذشته را با غذای چرب خرد کنید ، اما به دنبال منوی شام نباشید. و از باقی مانده بالهای تند بوفالو از شب گذشته بگذرید.

بهبودی خماری یک رسوایی است. راهی که شما درگیر این آشفتگی شده اید مطمئناً راهی نخواهد بود که در خارج از آن قرار دارید. لیزا دورفمن ، یک متخصص تغذیه ثبت شده و متخصص پزشکی آشپزی مستقر در میامی ، توصیه می کند: “رژیم خود را روی یک یا دو گروه غذایی متمرکز نگه دارید”. “و آن را جدا نگه دارید.”

پس چه چیزی باید بخورید؟ این 7 غذای آرام خماری را امتحان کنید.

تبلیغات – ادامه مطلب را در زیر بخوانید

املت

دورفمن می گوید: “پروتئین برای ایجاد و حفظ سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است.” “پروتئین شما را درمان خواهد کرد.” چرا املت گامی در مسیر درست است؟ تخم مرغ حاوی سیستئین و تورین است. اسید آمینه سیستئین به سم زدایی بدن از استالدئید ، یک محصول جانبی سمی الکل کمک می کند ، در حالی که مطالعات نشان می دهد که تورین می تواند آسیب کبدی ناشی از دفع سموم از بدن را معکوس کند. زرده منبع عالی کولین است که عملکرد مغز را حفظ می کند.

اگر ترجیح می دهید تخم مرغ های شما مخلوط شوند ، در اینجا تنها روش درست تهیه آنهاست.

رژیم BRAT

موز ، برنج ، پوره سیب و نان تست همان چیزی است که دکتر جورج کاب ، دکتر ، مدیر انستیتوی ملی سوuse مصرف الکل و اعتیاد به الکل تجویز می کند. كوب می گوید: “شما نمی خواهید چیز غنی داشته باشید كه شما را ملزم به گرفتن TUMS كند.” “به غذاهایی که روده را تحریک نمی کنند بچسبید.”

از آنجا که هوس باز بودن هنوز یک عامل است ، برای شروع یکی از آنها را انتخاب کنید و یکی دو روز این منوی محدود را مرور کنید.

شیرینی

از یک کاسه ماکارونی لذت ببرید ، اما بدون سس خامه غنی و احساس گناه. دورفمن می گوید: “کربوهیدرات ها در هر گرم آب سه برابر بیشتر نگه می دارند.” “شما از قبل کمبود آب دارید ، بنابراین این یک روش خوب برای جایگزینی مایعات مورد نیاز است.” کربوهیدرات ها همچنین سطح سروتونین را افزایش می دهند ، که می تواند به ثبات روحیه شما کمک کند.

غلات

یک کاسه غلات ساده با شیر در جایگزینی ذخیره های مهم ویتامین های B و D. معجزه می کند. “غلات معمولاً با ویتامین های گروه B غنی شده و شیر یا یکی از جایگزین های آن با ویتامین D غنی می شوند. این باید شما را بسیار تند و زننده کند ، “می گوید دورفمن.

گوشت خالص

گوشت بدون چربی را برش دهید ، مانند سینه مرغ کبابی ، به خوبی با پوشش داخلی التهاب معده بازی می کند. همچنین پروتئینی فراهم می کند که به عملکرد کل سیستم شما کمک می کند.

کوینو

یک فنجان از این دانه غنی از ویتامین به شما کمک می کند تا اسب کار را به ماده مغذی که هنگام نوشیدن تخلیه می شود بازگردانید. در معادله بازیابی خماری ، B-1 (تیامین) به عنوان یک عامل اصلی در متابولیسم الکل در سیستم شما نقش اساسی دارد.

مارچوبه

دورفمن می گوید مارچوبه می تواند به کاهش استرس ناشی از خماری کمک کند. مطالعه 2009 c مجله علوم غذایی ترکیبات موجود در برگ مارچوبه و نسخه های آزمایشگاهی را بررسی کرد و دریافت که سمیت سلولی مرتبط با خماری در حضور این ترکیبات کاهش می یابد. این در آزمایشگاه بود ، اما افزودن مارچوبه به بشقاب برای آرامش خماری ضرر ندارد.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

تبلیغات – ادامه مطلب را در زیر بخوانید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>