[ad_1]

تعدادی از دلایل احتمالی وجود دارد که ممکن است عضله سازی نکنید حتی اگر وقت خود را برای تمرین گذاشته اید. به گفته جف کاوالیر CSCS ، متخصص Athlean-X ، ممکن است یک هدیه مرده برای مبارزه شما وجود داشته باشد: تلاش.

RPE یا میزان تلاش ادراک شده یک معیار محبوب در دنیای تناسب اندام برای اندازه گیری عملکرد است. “فرض بر این است که سطحی از تلاش جادویی وجود دارد که منجر به سود و هر چیز کم و یا زیاد خواهد شد و به حدی نخواهد رسید که حتی ممکن است گیج شوید زیرا تعریف آن را به طرق مختلف شنیده اید. ، من حتی دیگر نمی دانم چه معنایی دارد. “کاوالیرر می گوید. اما او موافق نیست که RPE برای همه کار کند.

با توجه به این نکته ، در اینجا برخی علائم گویایی وجود دارد که نشان می دهد در انجام تمرینات لازم برای عضله سازی ، تلاش خود را انجام نمی دهید.

شما پشت علم پنهان شده اید

کاوالیر یکی از حامیان بزرگ تناسب اندام مورد حمایت علمی است ، اما او هشدار می دهد که نباید به این فکر کنید که چگونه از سخت کوشی خارج شوید.

او می گوید: “بسیاری از ما هنوز در دوره های آموزشی خود قرار نگرفته ایم كه بتوانیم از این مزیت استفاده كنیم. بنابراین پشت علم پنهان نشوید و راهی برای مهار تلاش های خود نیستید.” “اگر می خواهید تغییراتی ایجاد کنید ، باید خودتان را به چالش بکشید ، و این بدان معنی است که هر کاری که انجام می دهید باید تا حدی دشوار باشد. نه اینکه کار به جایی برسد که فرم شما از هم بپاشد وقتی به نظر نمی رسد این کار را انجام می دهید. اما شما هنوز هم باید تلاش کنید. “

شما RPE را به درستی اعمال نمی کنید

ممکن است برای مبتدیان دشوار باشد که تعیین کنند دقیقاً محل کار آنها در مقیاس RPE چیست. برای رشد عضله ، هدفی که کاوالیر در مورد آن بحث می کند ، باید سخت کار کنید. او این پدیده را “بهانه ای واقعاً بد” می خواند. “اگر مبتدی هستید و از RPE استفاده می کنید ، تجربه کافی برای درک احساس خود را ندارید. شما نمی دانید حداکثر تلاش چیست.”

در عوض ، کاوالیر ترجیح می دهد آسانسور پیشرفته تر از RPE استفاده کند. برای مبتدیان مهمتر است که هر بار تلاش کنند تا این دانش فنی را توسعه دهند. “اگر می خواهید تغییراتی ایجاد کنید ، باید خودتان را به چالش بکشید ، و این بدان معنی است که هر کاری که انجام می دهید باید تا حدی دشوار باشد. نه اینکه به جایی برسد که فرم شما از هم بپاشد ، نه تا جایی که این کار را نکنید. به نظر می رسد که شما در حال انجام تمرین هستید ، اما هنوز هم باید تلاش کنید. “

اشتراک mvp بهداشتی برای آقایان

فقط تمرینات مورد علاقه خود را انجام دهید

کاوالیر می گوید: “شما باید بدنبال تمریناتی باشید که شما را به چالش بکشند.” “عزیزان شما بدان معناست که شما در آنها مهارت دارید. بیایید شروع به انجام برخی از کارهایی کنیم که دوست نداریم و در این کارها بهتر شویم.”

عصبی نیستی

وی می گوید: “وقتی تمرینات خود را جدی می گیرید ، باید از وجود آسانسوری که قصد انجام آن را دارید عصبی شوید.” “نه همیشه ، اما در بعضی موارد ، زیرا این بدان معناست که شما به اندازه کافی از آن مراقبت می کنید تا بهترین تلاش خود را انجام دهید ، اما ثانیا ، شما مرتباً از بالابر رد می شوید … اگر اعصاب وجود ندارد ، آموزش ندهید به اندازه کافی دشوار است. “

شما چهره عجیبی ایجاد نمی کنید

به طور جدی. اگر در آسانسورهای خود لبخند نزنید ، پس کاوالیر معتقد است که شما با محرک کافی برای رشد عضلات جدید تمرین نمی کنید. او می گوید: “وقتی احساس راحتی نمی کنید باید احساس راحتی کنید.” “و با ناراحتی آن شخص ناخوشایند ظاهر می شود.”

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

وقتی خسته شدید متوقف می شوید

کاوالیر با بیان اینکه هرکسی که شروع به احساس خستگی در عضلات می کند ، وزنه می زند ، گفت: “شما هرگز نباید هنگام خستگی متوقف شوید ، بلکه باید هنگام آمادگی بایستید.”

او می گوید: “اگر احساس شادابی و رضایت نکرده اید ، این کار را اشتباه انجام داده اید”. “وقتی از بدن خود چیزی را که نمی خواست در تمرین به شما بدهد برداشته اید ، پس احتمالاً به اندازه کافی سخت تمرین کرده اید. به همین سادگی است.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید



[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir