Athlean-X تمرینات عضله طلایی 6 عضله آرنولد شوارتزنگر را به اشتراک می گذارد


آرنولد شوارتزنگر چنان علامتی در دنیای بدن سازی برجای گذاشته است که مردم هنوز به دنبال الهام گرفتن از تمرینات کلاسیک وی هستند.

در ویدئوی جدید Athlean-X ، مربی ارشد جف کاوالیر CSCS پرانتزهای تمرین را می شکند ، که شوارتزنگر آن را “شش طلایی” خود نامید ، که به اعتبار وی ، به او کمک می کند تا رشد عضلانی را ایجاد و حفظ کند.

پرس هالتر

یکی از سازندگان صندوقچه آرنولد ، هالتر بود که با چسب بسیار گسترده ای ساخته شده بود. کاوالیر توضیح می دهد: “آرنولد احساس می کرد وقتی دستان خود را باز می کند ، می تواند ساق عضلات سه سر را به حداقل برساند و رشد پستانهای خود را به حداکثر برساند.”

با این حال ، وی افزود که این روش خاص می تواند باعث درد ، ناراحتی و حتی آسیب به هر کسی شود که مشکلات شانه دارد. وی توصیه می کند برای گرفتن دامنه حرکتی بزرگتر و “طبیعی تر” ، گرفتن کمی باریک تر. او می گوید: “اگر می خواهید قدرت كلی خود را افزایش دهید ، در واقع چسبیدن به شما كمك می كند.”

پشت پرس گردن

این تغییر فشار فوقانی شانه ها را در موقعیت مصنوعی قرار می دهد ، که کاوالیر فکر می کند کمتر از ایده آل است ، اما او اذعان می کند که در فن آرنولد مقداری اعتبار دارد. وی گفت: “او در حالی که دستانش عقب بود آرنج های خود را به جلو نگه داشت ، بنابراین حتی اگر میله را به پشت سرش فشار می داد ، شانه هایش در صفحه مناسب قرار داشتند.” “اگر انعطاف پذیری لازم برای انجام این کار را داشته باشید ، احتمالاً می توانید این تمرین را انجام دهید ، اما تعداد کمی از افراد توانایی انجام آن را دارند.”

کاوالیر توصیه می کند که هالتر را جلوی بدن خود قرار دهید تا یک تغییر ساده تر ، ساده تر باشد یا در عوض یک فشار دمبل قائم انجام دهید تا همان حرکت تیغه حاصل شود.

سرت رو بالا بگیر

در حالی که آرنولد شخصاً فقط انقباضات بدن را انجام می داد ، کاوالیر معتقد است که فرصتی برای اضافه کردن وزن در اینجا وجود دارد.

او می گوید: “من فکر می کنم هنگامی که کمی اضافه بار می کنید و کمی دور کمر خود را اضافه می کنید ، ورزش می تواند یکی از بهترین میزها باشد.” “با آن مثل هر تمرین قدرت افزایی دیگر رفتار کنید و دستاوردهای شما در انتظار شما خواهد بود.”

کوچک کردن هالتر

کاوالیر می گوید: “اگر به دنبال بهترین میز ممکن هستید ، پیچ خوردن میله بهترین گزینه را به شما می دهد.” “شما می توانید آن وزنه را بردارید ، آن را بلند کرده و در خارج از مرکز آن سرعت خارج از مرکز را تأمین کنید.” وی همچنین توصیه می کند که فرهای سختی را که هنگام ایستادن به پشت به دیواره انجام می شود ، امتحان کنید ، این کار فشار بیشتری بر روی عضله دوسر شما ایجاد می کند بدون استفاده از حرکت برای تقلب.

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

کرانچ

گرچه ممکن است شرایط با شوارتزنگر ارتباط نزدیک نداشته باشد ، او در واقع یکی از طرفداران این حرکت وزنه برداری بود. و در حالی که یک تمرین ساده کافی است ، کاوالیر تأکید می کند که تکنیک مناسب برای جلوگیری از مشکلات ستون فقرات مهم است. او می گوید: “ستون فقرات خود را با هر بار تکرار دوباره روی زمین رنگ کنید ؛ پشت سرتان را نزنید”.

اسکات هالتر

کاوالیر می گوید: “اسکات سنگین می تواند اندازه قابل توجهی از پاها را بسازد و آرنولد برای انجام این کار به آنها اعتماد کرد.”

با این حال ، اگر به دلیل مشکلات زانو قادر به انجام اسکات نیستید ، ورزش دیگری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا همان نتایج را کسب کنید: هالتر. “همیشه کاری می توانید انجام دهید که اندازه پاهایتان را بسازید ، فارغ از اینکه الان چه احساسی دارند.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید




منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>