[ad_1]

Calisthenics می تواند یک روش عالی برای تقویت قدرت و افزایش تحرک بدن شما باشد ، اما همانطور که رایان سادیلک از کانال YouTube YouTube Minus Gym اشاره کرد ، بسیاری از اشتباهات تازه کار وجود دارد که می تواند مبتدیان را از دیدن پیشرفت واقعی باز دارد. در یک ویدیوی جدید ، رایان 9 عادت بدی را که برای رسیدن به اهدافش باید از بین می برد ، از بین می برد.

غفلت از میخچه

“اگر زیاد تمرین کنید ، اگر میله های زیادی بگیرید ، مخصوصاً وقتی حرکات انفجاری انجام می دهید ، دچار پینه می شوید. اما در ابتدا پینه های من جمع می شوند و سپس پاره می شوند و این بدترین حالت است. من حدود یک هفته نمی توانم بالاتنه ام را تمرین دهم. یا چیزی تا زمانی که بهبود یابد. “رایان توصیه می کند از دستکش استفاده کنید ، این مزیت همچنین اضافه کردن پشتیبانی به مچ دست است.

سلامت مردان mvp

زود افزایش وزن نیست

رایان می گوید: “به محض اینکه بیش از 8 تکرار تمرین کنید ، از آن محدوده قدرت سازی خارج می شوید … همین که به 10 یا 12 تکرار خزید ، روی استقامت کار می کنید.” “اگر می خواهید قدرت خود را حفظ کنید ، اضافه کردن وزن را در نظر بگیرید.” اگر جلیقه وزنی ندارید ، او برای شروع کار فقط یک کوله پشتی کامل به همراه دارید.

تقلب در دامنه ترافیک

تمرکز بر تعداد تکرارهایی که می خواهید بدست آورید ، گاهی اوقات منجر به “برش گوشه ها” می شود و کاملاً باز نمی شود و یا در حرکتی مانند فشار دادن یا فرو بردن بازوها قفل نمی شود. اما رایان هشدار می دهد که این بدان معناست که شما نیرویی را که برای ادامه حرکت به جلو لازم دارید ، ایجاد نخواهید کرد و در نهایت شما را عقب نگه می دارد.

از هیچ پیشرفتی استفاده نمی شود

رایان به خاطر می آورد که با تکیه گاه خود برای رسیدن به هر جایی تلاش می کرد تا جایی که آن را به یک سری حرکات مانند پایه قورباغه تقسیم کرد ، که به تقویت قدرت در بازو و حالت سر برای قدرت اولیه کمک کرد. او می گوید: “آنها خیلی سریعتر من را به جای دستی آوردند تا اینکه اگر مدام لگد بزنم.”

هیچ کمکی استفاده نمی شود

با ادامه پیشرفت ، افزودن گروه به تمرینات خاص می تواند بسیار مفید باشد و نباید اجازه دهید نفس نفسانی شما را با مشکل روبرو کند.

“فکر کردن در مورد بدن سازی”

رایان می گوید: “من از یک وزنه برداری هستم ، بنابراین بیشتر تمرکزم روی پیروزی بود.” او توضیح می دهد که او حجم زیادی را برای هیپرتروفی سارکوپلاسمی آموزش داده است ، که به شما کمک می کند بزرگتر به نظر برسید ، اما لزوما به شما در ایجاد قدرت و رشد مهارت های حرکتی جدید کمک نمی کند.

خیلی مرتب تمرین کنید

وی می گوید: “اگر هدف شما از ژیمناستیك ریتمیك این است كه عضلانی به نظر برسید و از اندام خوبی برخوردار باشید ، پس تمرین اغلب ایده خوبی است.” “اما اگر همان حرکات و گروه های عضلانی مشابه را تمرین دهید ، به هیچ وجه نمی توانید قدرت مداوم ایجاد کنید. اگر مهارت هایی را تمرین می کنید ، پس باید مطمئن شوید که زیاد تمرین نمی کنید و بقیه موارد مورد نیاز را به خودتان می دهید. “

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

برنامه نویسی متناقض

رایان اذعان می کند که ابتدا چند هفته تمرین را امتحان می کند و سپس به سراغ دیگری می رود تا اینکه بفهمد از این طریق نتیجه ای نخواهد دید. وی می گوید: “مقداری تحقیق كنید و برنامه خود را تنظیم كنید یا برنامه ای پیدا كنید و فقط آن را دنبال كنید.” “به آن پایبند باشید و فقط اصلاحات جزئی را انجام دهید که فکر می کنید به شما کمک می کند تا در مسیر خود باشید.”

تحرک غیرآموزشی

او می گوید: “این یک مشکل عظیم است که شما را عقب نگه می دارد و پیشرفت شما را می کشد ، زیرا شما یک مهارت یا تمرین را دنبال می کنید که فقط نمی توانید آن را انجام دهید. اگر این دامنه حرکت را نداشته باشید ، این تمرین را نخواهید داشت. “رایان توصیه می کند تحرک حرکتی به همان دفعاتی که قدرت تمرین می کنید ، باشد و آن را بخشی ثابت از برنامه روزانه خود کند.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir