7 دستور العمل دسر شکرگذاری Keto برای رژیم کم کربوهیدرات

[ad_1]

شکرگذاری شکرگذاری اگر یک رژیم کتوژنیک بحث برانگیز دارید کنایه آمیز است.

این به این دلیل است که اگر شما کتو هستید ، باید بدن خود را در حالت کتوز نگه دارید ، فرآیندی که بدن شما به جای کربوهیدرات ، چربی می سوزاند. اگرچه به نظر غیر اصولی است ، اما با خوردن چربی بیشتر و کربوهیدرات و پروتئین کمتر به کتوز کمک می کنید. و از آنجا که این روند ممکن است حدود سه روز طول بکشد ، معرفی و نگهداری کتوز مشکل است.

اگر فراتر از بوقلمون شکرگذاری نگاه کنید ، تعطیلات (مانند همه تعطیلات خوب آمریکایی) با کربوهیدرات جشن گرفته می شود. سیب زمینی له شده ، سیب زمینی شیرین ، شیرینی های شیرینی ، ماکارونی و پنیر سبز ، قیمه ، نان ذرت ، سس قره قاط ، سس ، آبگوشت لوبیای سبز ، شیرینی ذرت ، برنج – همه اینها کربوهیدرات هستند.

و حتی یک دسر هم نیست. پای کدو تنبل ، پای سیب ، رول کدو تنبل ، پای گردو ، کفشدوزک ، پودینگ نان ، کیک پنیر و انواع کلوچه ها – اینها همچنین کربوهیدرات هستند.

بنابراین وقتی نوبت به ماندن در کتوز شکرگذاری می رسد ، سه گزینه پیش رو دارید.

  1. کتوز را فراموش کنید. شکرگذاری است
  2. محاسبه کنید که برای حفظ کتوز چه مقدار گوشت بوقلمون و چربی بوقلمون می خواهید بخورید و سپس مقیاس خود را شکسته و آن مقادیر را تقسیم کنید و امیدوار باشید (دعا کنید؟) که بتوانید در مقابل وسوسه مقاومت کنید.
  3. سعی کنید مواد لازم را بخرید و برای تهیه یک دسر مناسب برای کتو وقت بگذارید.

اگر آخرین گزینه “بیشتر” به نظر می رسد ، لطفاً این 7 دسر مورد تأیید کتو را در نظر بگیرید.

تبلیغات – ادامه مطلب را در زیر بخوانید

1

کیک بدون یک لیوان کدو تنبل

هر کیک 16 گرم کربوهیدرات خالص دارد که اینگونه نیست پایین ترین-ممنون دسر شکرگذاری ، اما اگر بخواهید می توانید آن را تقسیم کنید. یا سس را کنار بگذارید. دستور العمل را در اینجا خواهید یافت.

2

کدو تنبل کتو

اگر یک پای با شکل سنتی ترجیح می دهید ، این نسخه دارای 11 گرم کربوهیدرات و 12 گرم پروتئین است. در اینجا دستور العمل است.

3

تارت کیک پنیر کدو تنبل کم کربوهیدرات

در هر وعده ، این فنجان های کوچک اما قدرتمند تعداد تغذیه ای زیر را تأمین می کنند: 222 کالری ، 6 گرم پروتئین ، 9 گرم کربوهیدرات (4.6 گرم کربوهیدرات خالص). دستور العمل را در اینجا خواهید یافت.

4

کلوچه های کتو

با کلوچه های شکلات نمی توانید اشتباه کنید. به خصوص آنهایی که به دلیل کره بادام زمینی چربی زیادی دارند و به دلیل جایگزین های قند دارای کربوهیدرات کم هستند. دستور العمل را ببینید.

5

کیک کیک کدو تنبل کم کربوهیدرات

یک برش فقط 4.2 گرم کربوهیدرات خالص و 23 گرم چربی دارد. همچنین 6.5 گرم پروتئین پیدا خواهید کرد. به علاوه چربی قلب سالم از آجیل! دستورالعمل.

6

Suuuper Fudgy Paleo و Keto Brownies

این براونی ها 102 کالری در هر پاپ و 1 گرم کربوهیدرات خالص دارند. اریتریتول قند (و کربوهیدرات ها) را بسیار پایین نگه می دارد. دستور العمل را اینجا ببینید.

7

کلوچه درست کن

می بینید که همه وقت ندارند. و اگر شما هم از آن دسته افراد هستید ، فقط یک مخلوط تهیه کنید ، آن را بپزید و یک روز آن را صدا کنید. بوقلمونی برای خوردن وجود دارد. برای خرید اینجا را کلیک کنید

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

تبلیغات – ادامه مطلب را در زیر بخوانید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>