7 دستور العمل دسر شکرگذاری Keto برای رژیم کم کربوهیدرات


شکرگذاری شکرگذاری اگر یک رژیم کتوژنیک بحث برانگیز دارید کنایه آمیز است.

این به این دلیل است که اگر شما کتو هستید ، باید بدن خود را در حالت کتوز نگه دارید ، فرآیندی که بدن شما به جای کربوهیدرات ، چربی می سوزاند. اگرچه به نظر غیر اصولی است ، اما با خوردن چربی بیشتر و کربوهیدرات و پروتئین کمتر به کتوز کمک می کنید. و از آنجا که این روند ممکن است حدود سه روز طول بکشد ، معرفی و نگهداری کتوز مشکل است.

اگر فراتر از بوقلمون شکرگذاری نگاه کنید ، تعطیلات (مانند همه تعطیلات خوب آمریکایی) با کربوهیدرات جشن گرفته می شود. سیب زمینی له شده ، سیب زمینی شیرین ، شیرینی های شیرینی ، ماکارونی و پنیر سبز ، قیمه ، نان ذرت ، سس قره قاط ، سس ، آبگوشت لوبیای سبز ، شیرینی ذرت ، برنج – همه اینها کربوهیدرات هستند.

و حتی یک دسر هم نیست. پای کدو تنبل ، پای سیب ، رول کدو تنبل ، پای گردو ، کفشدوزک ، پودینگ نان ، کیک پنیر و انواع کلوچه ها – اینها همچنین کربوهیدرات هستند.

بنابراین وقتی نوبت به ماندن در کتوز شکرگذاری می رسد ، سه گزینه پیش رو دارید.

  1. کتوز را فراموش کنید. شکرگذاری است
  2. محاسبه کنید که برای حفظ کتوز چه مقدار گوشت بوقلمون و چربی بوقلمون می خواهید بخورید و سپس مقیاس خود را شکسته و آن مقادیر را تقسیم کنید و امیدوار باشید (دعا کنید؟) که بتوانید در مقابل وسوسه مقاومت کنید.
  3. سعی کنید مواد لازم را بخرید و برای تهیه یک دسر مناسب برای کتو وقت بگذارید.

اگر آخرین گزینه “بیشتر” به نظر می رسد ، لطفاً این 7 دسر مورد تأیید کتو را در نظر بگیرید.

تبلیغات – ادامه مطلب را در زیر بخوانید

1

کیک بدون یک لیوان کدو تنبل

هر کیک 16 گرم کربوهیدرات خالص دارد که اینگونه نیست پایین ترین-ممنون دسر شکرگذاری ، اما اگر بخواهید می توانید آن را تقسیم کنید. یا سس را کنار بگذارید. دستور العمل را در اینجا خواهید یافت.

2

کدو تنبل کتو

اگر یک پای با شکل سنتی ترجیح می دهید ، این نسخه دارای 11 گرم کربوهیدرات و 12 گرم پروتئین است. در اینجا دستور العمل است.

3

تارت کیک پنیر کدو تنبل کم کربوهیدرات

در هر وعده ، این فنجان های کوچک اما قدرتمند تعداد تغذیه ای زیر را تأمین می کنند: 222 کالری ، 6 گرم پروتئین ، 9 گرم کربوهیدرات (4.6 گرم کربوهیدرات خالص). دستور العمل را در اینجا خواهید یافت.

4

کلوچه های کتو

با کلوچه های شکلات نمی توانید اشتباه کنید. به خصوص آنهایی که به دلیل کره بادام زمینی چربی زیادی دارند و به دلیل جایگزین های قند دارای کربوهیدرات کم هستند. دستور العمل را ببینید.

5

کیک کیک کدو تنبل کم کربوهیدرات

یک برش فقط 4.2 گرم کربوهیدرات خالص و 23 گرم چربی دارد. همچنین 6.5 گرم پروتئین پیدا خواهید کرد. به علاوه چربی قلب سالم از آجیل! دستورالعمل.

6

Suuuper Fudgy Paleo و Keto Brownies

این براونی ها 102 کالری در هر پاپ و 1 گرم کربوهیدرات خالص دارند. اریتریتول قند (و کربوهیدرات ها) را بسیار پایین نگه می دارد. دستور العمل را اینجا ببینید.

7

کلوچه درست کن

می بینید که همه وقت ندارند. و اگر شما هم از آن دسته افراد هستید ، فقط یک مخلوط تهیه کنید ، آن را بپزید و یک روز آن را صدا کنید. بوقلمونی برای خوردن وجود دارد. برای خرید اینجا را کلیک کنید

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

تبلیغات – ادامه مطلب را در زیر بخوانید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>