5 نکته در مورد چگونگی خلاص شدن از دستگیره های عاشقانه با رژیم های غذایی و تمرین برای آب


مهم نیست که چقدر خوب غذا می خوریم یا چقدر ورزش می کنیم ، بسیاری از ما اعضای خاصی از بدن خود را داریم که به راحتی از دست دادن چربی خودداری می کنند.

برای بسیاری از پسران ، این ناحیه دور کمر و کمر است. به همان اندازه که بقیه فیزیک ضعیف است ، آنها با دستگیره های عشق باقی مانده اند. دستیابی به هدف از بین بردن دسته های عشق خود آسان نیست ؛ شما باید منظم باشید و سخت کار کنید. همچنین ، شما نمی توانید فقط یک تمرین عالی را آماده کنید و انتظار نتایج فوری را داشته باشید. کاهش لکه ها ، ایده انجام برخی تمرینات با هدف مستقیم ناحیه چربی ، افسانه ای است. برای موفقیت به یک استراتژی جامع تر نیاز خواهید داشت.

در ویدئویی جدید ، Jeff Cavalier CSCS بنیانگذار Athlean-X بهترین نکات خود را برای هدف قرار دادن این منطقه بسیار دشوار به اشتراک می گذارد.

تغذیه

کاوالیر می گوید ، این ساده ترین و بارزترین نقطه تمرکز است ، اما نمی توان آن را بیش از حد ارزیابی کرد. حتی اگر فکر می کنید با برنامه غذایی خود مانند رعایت رژیم کتو یا گرفتن ناشتای دوره ای ، کار درستی انجام می دهید ، این واقعیت همچنان باقی است: اگر کالری بیشتری از بدن خود مصرف کنید ، در آن مکان های لجبازی نمی توانید چربی بسوزانید. مانند دستگیره های عشق شما.

زود تسلیم نشو

کاوالیر می گوید: “ممکن است بخواهیم از شر این چربی در قسمت زیر شکم و دستگیره های عشق و شاید در قسمت کمر خلاص شویم ، اما به یاد داشته باشید که نمی توانیم انتخاب کنیم.” “بدن چربی را به روشی کاملاً خاص ذخیره می کند ، مخصوصاً در آقایان. ابتدا آن را در صورت و گردن خود از دست می دهید و آخرین مکانی که از آن جدا می شود شکم و دستگیره های عشق و کمر است … شما باید استقامت داشته باشید ، دانستن اینکه این راهی که چربی از دست می دهیم اراده برو ، کمی کندتر. “

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

فقط شکم خود را آموزش ندهید

انجام حرکات عقب و جلو مانند دراز و نشست ، شکم شما را تمرین می دهد (و منظور از شکم ، عضلات شش تکه شما ، راست روده شکم است). اما همانطور که کاوالیر اشاره کرد ، کار با مو از طریق تمرینات چرخشی به شما کمک می کند تا هنگامی که چربی بدن شروع به کاهش می کند ، تعریفی را که دنبال آن هستید ایجاد کنید.

چرخش را افزایش دهید

ورزش هایی مانند پرس دوچرخه و پیچ های روسی ممکن است این باور را به شما بدهد که مشغول آموزش موهای خود هستید ، اما نسخه های استاندارد این حرکات در واقع چرخش بدن کافی برای فعال سازی مو را در بر نمی گیرد.

هنگام انجام یک بحران دوچرخه سواری ، کاوالیر توصیه می کند به جای اینکه به دست شما اجازه دهد ، در هر اجرا سرعت خود را کم کرده و بچرخانید تا آرنج به زانوی مقابل برسد. وی گفت: “به نظر می رسد یک نقطه کوچک است ، اما تفاوت را ایجاد می کند.”

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

Stick Twist را امتحان کنید

این تمرین که با هالتر ، چوب یا جارو در پشت شانه ها انجام می شود ، بدن را در جای خود ثابت می کند و شما را وادار به چرخش می کند.

“آرنج ها را در جای خود ببندید و بنشینید تا به این شیب کمر و در واقع کمی مقاومت در برابر شکم و مو در حالت خم شدن دست پیدا کنید ، سپس با چرخاندن تنه آرنج را از بدن عبور دهید. نیم تنه و باند به صورت یک حرکت در می آیند. “سعی کنید با هر بار تکرار انقباض شدید مو حاصل کنید. هر تکرار باید بر کیفیت متمرکز باشد ، نه کمیت. “

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید




منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>