[ad_1]

چند مولتی ویتامین ، با هم پودرهای پروتئین و کراتین از محبوب ترین مکمل ها برای مردان هستند.

یک عامل تولید وجود دارد. شاید به یاد داشته باشید که چگونه پدر (یا پدربزرگ) هر روز مولتی ویتامین مصرف می کرد. حتی ممکن است او شما را به گرفتن یکی از آنها تشویق کرده باشد تا بتوانید “بزرگ و قوی شوید”.

یک عامل مشترک و معنی دار نیز وجود دارد. اگر هنوز قصد مصرف ویتامین دارید ، آیا نباید ویتامین ای مصرف کنید همه چيز ویتامین ها؟

اما این نکته در اینجا وجود دارد: علیرغم این واقعیت که مردان مسن و شاید باهوش تر از شما مدت هاست که مولتی ویتامین مصرف می کنند و منطقی است که دریافت تمام ویتامین های شما ایده خوبی است ، احتمالاً نیازی به مصرف مولتی ویتامین ندارید.

یک مطالعه 2019 تافتز و هاروارد نشان داد که علیرغم ادعای خلاف 43 میلیارد دلاری صنعت بازاریابی مکمل ، افرادی که مولتی ویتامین مصرف می کردند بیشتر از کسانی که این دارو را مصرف نمی کردند زندگی می کردند.

اشتراک mvp سلامت مردانه

اینجا را کلیک کنید تا قدرت کامل اشتراک MVP Men’s Health را باز کنید.

سلامت مردان

در واقع ، مصرف مولتی ویتامین ها می تواند نتیجه معکوس دهد.

دکتر جوآن مانسون ، استاد دانشکده پزشکی هاروارد ، گفت: “برخی از افرادی که مولتی ویتامین مصرف می کنند از آنها برای توجیه عادات غذایی کمتر سالم استفاده می کنند.” دریافت کنندگان ویتامین می توانند با رژیم غذایی خود آرام شوند ، زیرا فکر می کنند از مواد مغذی موجود در ویتامین پوشانده شده اند ، بنابراین چرا nachos های بارگیری شده را سفارش نمی دهید؟

دکتر مایکل رویسن ، مدیر ارشد بهداشت در کلینیک کلیولند می گوید ، اطلاعاتی که در بالا بحث شد ، فواید کاهش خطر سرطان را نشان می دهد.

یک کارآزمایی بالینی تصادفی (استاندارد طلا در تحقیقات) که در مقایسه با مردان مسن که در ابتدا سالم بودند و بیش از یک دهه تکثیر روزانه داشتند ، 8٪ کاهش خطر ابتلا به سرطان را نشان داد. این 18 درصد است ، اما هنوز هم: سرطان.

دکتر روزن می گوید: “داده های مولتی ویتامین در کوتاه مدت برای مردان در غیر این صورت سالم نیستند.” بنابراین اگر برای چند ماه مکمل مصرف کنید و سپس چند سال متوقف شوید و سپس تکرار کنید ، فقط پول خود را به شرکت های دیگر منتقل می کنید. (چهار شرکت برتر فقط در سال 2014 155 میلیون دلار صرف تبلیغات کرده اند)

آیا سالم هستید و محدودیت های عمده ای در رژیم غذایی (وگان ، فاقد گلوتن ، کتو و غیره) ندارید؟ در این صورت ، شما به مولتی ویتامین نیازی ندارید.

اگر شما انجام دادن شما یک رژیم غذایی بسیار محدود یا ضعیف دارید ، از یک مشکل گوارشی رنج می برید که جذب مواد مغذی مانند سلیاک را مختل می کند ، یا داروهای خاصی را استفاده می کنید ، از جمله مهار کننده های پمپ اسید پروتون ، بنابراین ممکن است به یک مولتی ویتامین و / یا یک مکمل غذایی خاص نیاز داشته باشید.

این وضعیتی است که اگر قبلاً در مورد مولتی ویتامین ها با پزشک خود صحبت نکرده اید ، زمان آن فرا رسیده است.

بنابراین چه نوع خرید؟

خوب ، FDA مولتی ویتامین ها را یک مکمل غذایی می داند و بنابراین نباید آنها را تأیید یا بررسی کند. دکتر رویزن می گوید ، به همین دلیل باید به دنبال یک مهر و موم شخص ثالث مانند USP یا NSF باشید که تأیید کند آنچه در برچسب است ، در واقع قرص است.

مارکی را انتخاب کنید که حاوی فرم فعال (و سودمندتر) فولات باشد ، متیل فولات نامیده می شود ، نه اسید فولیک. دکتر روزن می گوید: و در نظر گرفتن نصف مولتی صبح و نیمی از شب برای حفظ ثبات سطح بدن.

در اینجا چند تصویر خوب آورده شده است.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir