[ad_1]

واقعیت ناراحت کننده تمایل به سالم ماندن این است که همه ما نمی توانیم روزی یک ساعت را به ورزش اختصاص دهیم. غالباً ، وقتی برنامه اجازه می دهد ، تمرینات در اتاق نشیمن ، حیاط خلوت WOD و جلسات تحرک آشپزخانه به وقت استراحت ناهار یا به صورت یک انفجار سریع انجام می شود. حتی در زمانی که بیشتر ما ساعات بیشتری را در خانه می گذرانیم ، صرف نظر از تمرین واقعی ، یافتن دقیقه برای عرق کردن خود یک چالش است.

با این حال ، اگر یک مقاله تحقیقاتی مربوط به هاروارد از بیمارستان عمومی ماساچوست (MGH) قابل اعتقاد باشد ، تمرینات کوتاه مدت برابر با یک تمرین ناموفق نیست.

همانطور که در مقاله منتشر شده در Circulation به تفصیل شرح داده شد ، تیم تحقیق دریافتند که تقریباً 12 دقیقه ورزش قلبی ریوی برای تأثیر در حدود 80٪ از متابولیت های در گردش خون – ماده مورد نیاز برای متابولیسم عملکردی و همچنین مسیرهای مختلف بیولوژیکی کافی است. که به نتایج دیگر سلامتی ، از جمله مقاومت به انسولین ، استرس ، التهاب ، طول عمر و غیره مربوط می شوند.

این داده ها از 411 زن و مرد میانسال گرفته شده است که بلافاصله پس از 12 دقیقه ورزش شدید مورد بررسی قرار گرفتند.

گرگوری گفت: “آنچه برای ما قابل توجه بود ، تأثیری است كه یك دوره كوتاه تمرین می تواند بر روی سطح متابولیت های در گردش خون داشته باشد كه چنین كاركردهای اصلی بدن مانند مقاومت به انسولین ، استرس اکسیداتیو ، واکنش عروقی ، التهاب و طول عمر را کنترل می کند.” لوئیس ، محقق و رئیس گروه نارسایی قلب در MGH ، نویسنده ارشد این مطالعه. “

“مطالعه ما نشان داد که متابولیت های مختلف به دنبال واکنش های فیزیولوژیکی مختلف به ورزش ، و بنابراین می توانند امضاهای منحصر به فردی را در خون ارائه دهند که نشان می دهد فرد از نظر جسمی متناسب است ، از طریق آزمایش های خون فعلی میزان عملکرد کلیه ها و کبد تعیین می شود. کبد. “متیو نایور از گروه نارسایی قلب و پیوند در بخش قلب در MGH اظهار نظر کرد. “به عنوان مثال ، سطح پایین تر DMGV می تواند به معنای سطح بالاتری از تناسب اندام باشد.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir