12 دقیقه ورزش متابولیت ها را تقویت می کند


واقعیت ناراحت کننده تمایل به سالم ماندن این است که همه ما نمی توانیم روزی یک ساعت را به ورزش اختصاص دهیم. غالباً ، وقتی برنامه اجازه می دهد ، تمرینات در اتاق نشیمن ، حیاط خلوت WOD و جلسات تحرک آشپزخانه به وقت استراحت ناهار یا به صورت یک انفجار سریع انجام می شود. حتی در زمانی که بیشتر ما ساعات بیشتری را در خانه می گذرانیم ، صرف نظر از تمرین واقعی ، یافتن دقیقه برای عرق کردن خود یک چالش است.

با این حال ، اگر یک مقاله تحقیقاتی مربوط به هاروارد از بیمارستان عمومی ماساچوست (MGH) قابل اعتقاد باشد ، تمرینات کوتاه مدت برابر با یک تمرین ناموفق نیست.

همانطور که در مقاله منتشر شده در Circulation به تفصیل شرح داده شد ، تیم تحقیق دریافتند که تقریباً 12 دقیقه ورزش قلبی ریوی برای تأثیر در حدود 80٪ از متابولیت های در گردش خون – ماده مورد نیاز برای متابولیسم عملکردی و همچنین مسیرهای مختلف بیولوژیکی کافی است. که به نتایج دیگر سلامتی ، از جمله مقاومت به انسولین ، استرس ، التهاب ، طول عمر و غیره مربوط می شوند.

این داده ها از 411 زن و مرد میانسال گرفته شده است که بلافاصله پس از 12 دقیقه ورزش شدید مورد بررسی قرار گرفتند.

گرگوری گفت: “آنچه برای ما قابل توجه بود ، تأثیری است كه یك دوره كوتاه تمرین می تواند بر روی سطح متابولیت های در گردش خون داشته باشد كه چنین كاركردهای اصلی بدن مانند مقاومت به انسولین ، استرس اکسیداتیو ، واکنش عروقی ، التهاب و طول عمر را کنترل می کند.” لوئیس ، محقق و رئیس گروه نارسایی قلب در MGH ، نویسنده ارشد این مطالعه. “

“مطالعه ما نشان داد که متابولیت های مختلف به دنبال واکنش های فیزیولوژیکی مختلف به ورزش ، و بنابراین می توانند امضاهای منحصر به فردی را در خون ارائه دهند که نشان می دهد فرد از نظر جسمی متناسب است ، از طریق آزمایش های خون فعلی میزان عملکرد کلیه ها و کبد تعیین می شود. کبد. “متیو نایور از گروه نارسایی قلب و پیوند در بخش قلب در MGH اظهار نظر کرد. “به عنوان مثال ، سطح پایین تر DMGV می تواند به معنای سطح بالاتری از تناسب اندام باشد.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>