[ad_1]

YouTuber Lori Shaw در آخرین فیلم 30 روزه خود درباره یک چالش تناسب اندام ، به یک برنامه آموزش ژیمناستیک پیوست ، منطقه ای که تقریباً هیچ تجربه ای در آن ندارد. او یک ماه را با تمرینات وزنه برداری به تحرک ، قدرت و مهارت های خود سپری کرد و پیشرفت خود را در چهار براکت ژیمناستیک مشاهده کرد: وضعیت عضلانی ، وضعیت بازو ، دسته پرچم و اهرم جلو.

در آغاز این چالش ، شاو می تواند 7 ثانیه دست نگه دارد ، اما اعتراف می کند که شکل او قطعاً نیاز به پیشرفت دارد. در همین حال ، اولین تلاش او برای عضله حلقه “کاملا ناامید کننده” بود و پرچم او “حتی بدتر” بود.

سلامت مردان mvp

در طول ماه ، شاو اصول كالیستنیك را مطالعه كرد و در تعدادی از كلاسها شرکت كرد كه شامل آموزش بر اساس قدرت ، تحرك و كشش و همچنین مهارتها و فنون بود. وی می گوید: “من خیلی علاقه مند هستم تا ببینم برای ساختن اصول این تمرینات چه کاری باید انجام دهید.” “قدرت و هماهنگی و مهارت های کل بدن بسیار زیاد است که توانایی نگه داشتن این موارد را دارد.”

در پایان 30 روز ، شاو توانست یک دستگیره را به مدت 17 ثانیه نگه دارد ، 10 ثانیه بیشتر از تجربه اولیه اش. او همچنین می تواند اولین حلقه خود را در عضلات به خوبی انجام دهد و پرچم او پیشرفت قابل توجهی را نشان می دهد. وی می گوید: متأسفانه اهرم جلو آنچنان پیشرفت نمی کند.

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

وی ادامه می دهد: “من بدن خود را به روشی حرکت دادم که صادقانه قبلاً هرگز جابجا نشده بودم ، و کشش و مهار بدن را نیز انجام دادم ، که نواحی هدف بدن من هستند که حتی نمی دانستم وجودشان وجود دارد.” “من احساس می کردم که چابک تر و قویتر می شوم. به خصوص طرز فکر کردن در مورد قدرت ، از نظر وزن که می توانم بلند کنم ، بلکه از نظر قدرت کل بدن است. من آرام آرام احساس کردم که من در حال ایجاد توانایی خود برای فعال کردن کل بدنم و تقریباً اتصال عضلات برای کار با یکدیگر هستم. “

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir

ایندکسر