چگونه تغییر تفکر به این مرد کمک کرد 150 پوند وزن کم کند


رابرت گلاور ، معروف به بریکس فیتنس ، با مربیگری و الهام بخشیدن به دیگران برای دستیابی به اهداف سلامتی و تناسب اندام زندگی خود را تأمین می کند – و بعد از یک بار وزن حدود 360 کیلوگرم قادر است از تجربه شخصی صحبت کند.

وی در ویدئویی جدید گفت: “من تمام زندگی چاق نبودم.” “من بعد از دبیرستان خیلی پوند اضافه کردم ، شاید 5 یا 6 سال بعد از دبیرستان 120 پوند اضافه کردم و این به تدریج اتفاق افتاد. واقعاً نمی دانستم که اضافه وزن دارم تا اینکه مادرم به عنوان مهمان از نیویورک پایین آمد … من او را ندیده بودم. حدود 2 سال و در لحظه ملاقات چشمان من ، فک او پایین افتاد. ”

چند سال رژیم یو یو دنبال شد. او می گوید: “من تلاش کردم و شکست خوردم ، تلاش کردم و شکست خوردم.” “من قصد داشتم 20 پوند وزن کم کنم ، 50 برگردانم. من این کار را به اشتباه انجام دادم … اما آنجا بیشترین آموختم.”

اما تا زمانی که گلاور شغل خود را از دست داد ازدواجش به پایان رسید و او با قانون دست به گریبان بود تا سرانجام به جایی برسد که بخواهد تغییر کند و الگوی بهتری برای فرزندان خود باشد.

اولین کاری که باید انجام می داد “برنامه ریزی مجدد” تفکر و کار کردن با روشی بود که به مشکلاتش نزدیک می شد. وی گفت: “کلیدهای اصلی کاهش وزن روزنامه نگاری ، مراقبه و خودآگاهی است” و اضافه کرد که در ابتدا توزین مداوم خیلی مفید نبود. و متعاقباً ، که به من یاد داد دور از ترازو باشم. “

وی ادامه می دهد: “امروز رژیم بسیار انعطاف پذیر دارم.” “من در واقع هیچ رژیم خاصی مشترک نیستم ؛ من کتو انجام نمی دهم ، وگان نیستم. من با هر رژیم غذایی زیر آفتاب آزمایش های زیادی انجام داده ام و از هر کدام چیزهایی استخراج کرده ام و یک ترکیبی ساخته ام که برای من مهم است لذت بردن از غذا من می دانم که هنوز در مصرف قند ضعف دارم ، بنابراین مقدار نگهداری در خانه را محدود می کنم ، اما هر از گاهی بدون گناه تسلیم می شوم و روز بعد برمی گردم. “

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

گلاور که روی سلامتی ذهنی و همچنین سلامتی جسمی خود کار می کند ، 150 پوند وزن کم کرده و توانسته است در طی 7 سال گذشته ضمن ایجاد عضله ، این کاهش وزن را حفظ کند. وی در حال حاضر حدود 3000 کالری در روز می خورد و 5 روز در هفته تمرین می کند ، اما فقط 45 دقیقه تا یک ساعت.

و او اذعان می کند که هر وقت مجبور به برخاستن و رفتن به ورزشگاه است هنوز هم تلاش می کند.

وی گفت: “این چیزی نیست که برای من آسان شده باشد ، چیزی نیست که من مشتاقانه منتظر آن باشم ، من باید هر روز فشار بیاورم.” “اما من مزایای آن را می دانم ، می دانم که چقدر احساس خوبی به من دست می دهد … اما بعد از اینکه در وسط تمرین قرار گرفتم ، از آن لذت می برم. با اولویت بندی چیزهایی که باعث می شوند احساس خوبی داشته باشم زندگی می کنم و فکر می کنم این کلید ثبات من است. “

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید




منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>