[ad_1]

در آخرین ویدئوی تناسب اندام YouTuber خود ، آسیل سوئید بینندگان روز میانی زندگی خود را می بیند و توضیح می دهد که طی 3 سال گذشته وی فقط در حالی که روزانه دو بار در یک زمان مشخص غذا می خورد ، روزه داری متناوب در هنگام ساخت و حفظ عضلات داشته است. او می گوید: “کاهش وزن و پایین آمدن به کمتر از 10 درصد چربی بدن برای من بسیار دشوار بود ، فقط به دلیل وجود یک مشکل … کنترل اشتها.”

آسیل هر روز صبح ساعت 7 از خواب بیدار می شود اما تا ساعت 12 تا 13 غذا نمی خورد. او برای گذراندن صبح ، توصیه می کند به همراه نوشیدنی کافئین دار مورد نظر خود ، مقدار زیادی آب بنوشید که هم به شما انرژی می دهد و هم به کاهش اشتها کمک می کند.

هنگامی که نوبت به خوردن اولین وعده غذایی خود رسید ، آسیل بزرگ شد: پروتئین با فلفل ، پیاز ، قارچ و گوجه فرنگی و بلغور جو دوسر با توت فرنگی ، بلوبری ، ماست و یک قاشق چای خوری پروتئین آب پنیر ، به 815 کالری و 77 گرم پروتئین رسید.

سلامت mvp برای ثبت نام مردان

وی می گوید: “این 2 وعده غذایی بزرگ خواهد بود زیرا شما کالری خود را محدود می کنید و کل کالری دریافتی را در 2 وعده دریافت می کنید” “و من تمام صبح روزه گرفتم ؛ خوب است که بیشتر غذا بخورم تا مطمئن شوید که تمام روز که از گرسنگی باز می مانید سیر می شوید.”

وی ادامه می دهد: “این ماده باید دارای پروتئین بسیار بالا ، کربوهیدرات متوسط ​​و چربی کم باشد.” “این اطمینان می دهد که تمام کالری ها در کمترین حد ممکن ، بلکه در حد ممکن پر هستند.” وی همچنین توصیه می کند که برای این اولین وعده غذایی بیشتر غذاهای کامل و با حجم زیاد بخورید و سپس 1 یا 2 ساعت صبر کنید تا بدست آید تا سطح انرژی در بالاترین سطح باشد. وی افزود: “من آموزش قبل از اولین وعده غذایی خود در روز را توصیه نمی كنم.” “شما اشتهای خود را بعد از یک تمرین افزایش می دهید ، حتی اگر هنگام بیدار شدن تمرین کنید و احتمالاً بهترین عملکرد را نخواهید داشت.”

آسیل قصد دارد حدود 2400 کالری در روز مصرف کند و به خود این آزادی را می دهد تا زمان و نحوه توزیع آنها را انتخاب کند. “وقتی بعد از تمرین فوق العاده گرسنه شدید و برای این وعده دوم غذا می نشینید ، یک پیش غذای 400 کالری تهیه کنید ، بگویید ، سپس 30 دقیقه بعد اشتهای خود را کمی سرکوب می کنید تا در این کار زیاده روی نکنید – وقتی وعده غذایی عظیم خود را دریافت می کنید ، غذا بخورید. سپس ادامه می دهم و از 900 تا 1100 کالری چیزی سفارش می دهم. “

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

رژیم فوق العاده محدودکننده یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد هنگام تلاش برای کاهش وزن برای حفظ رژیم خود همراه با تمرینات خود تلاش می کنند و اگرچه او فقط 2 وعده در روز دارد ، اما آسیل به خود اجازه می دهد بیرون غذا بخورد. با دوستان. وعده غذایی دوم وی در این ویدئو شامل کباب ، استیک ، برنج و سبزیجات به همراه یک لیوان شراب قرمز است.

او می گوید: “من برای سه سال گذشته از این استراتژی و اصل غذا خوردن استفاده می کردم و هرگز شکست نخوردم.” حتی اگر بخواهم بدن و جسم لاغر خود را حفظ کنم ، بسیار سخت کار کرده است تا آن را به روشی برای زندگی تبدیل کند و نه تنها پیشرفت کند بلکه برای حفظ ثبات نیز بسیار لذت بخش است. “

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir