چگونه الكساندر ولكانوفسكی از UFC 60 پوند افتاد و آن را پاره كرد


ساعت 8 صبح است و الكساندر ولكانوفسكی از قبل عرق خیس شده است. او ددلیفت را سوراخ می کند و با یک توپ دارویی که به سینه اش فشار داده می شود ، پرشهای اسکوات را با انفجار آغاز می کند. او با تلاش پوزخند می زند. همانطور که او با یکسری هالترها با لگن خود را صدا می کند ، مشخص می شود که ولکانوفسکی هیکل سخت سبک وزن استاندارد شما را ندارد.

در حالی که او می تواند برای 145 پوند بجنگد ، اما بدن او غیر قابل انکار است. قبل از UFC ، وقتی اوسی ولکانفسکی در مسابقات راگبی نیمه حرفه ای برای واریلا گوریلاس به عنوان یک بازی پر سر و صدا بازی می کرد ، وزن او 213 پوند بود. و گرچه در حال حاضر به طور محسوسی ضعیف تر است ، اما بیشتر قدرت آن در ردیف جلو در قاب 5’6 “اینچ پیچیده می ماند.

کریس جافری ، مربی قدرت ، می گوید: “الکس فوق العاده قوی است.” “هیچ کس در لشکر او قویتر نیست.” او در آن زمان نه تنها 60 کیلوگرم سنگین تر بود: بلکه از مشکلات مزمن کمر تعجب کرد. دیسک های برآمده و سیاتیک ، آموزش وی را محدود می کند و می تواند آن را برای هفته ها از بین ببرد. با شدت گرفتن تشدید ، او حتی از این ترس داشت که سرانجام مشکلات بتواند او را روی صندلی چرخدار بنشاند.

افزایش وزن ، پشت کمر – این مشکلات شناخته شده برای بسیاری از مردان در یک سن خاص است. اما ولکانوفسکی مصمم بود که کنترل زندگی خود را دوباره بدست آورد.

وی که متقاعد شده بود که رقابت سنگین وزن بیشترین شانس موفقیت را به او خواهد داد ، رژیم خود را دوباره طراحی کرد تا وزن یو یانگ خود را در محدوده 150 پوند تثبیت کند. وولکانوسکی توضیح می دهد که هیچ فرمولی برای حذف سریع وجود ندارد ، فقط یک رژیم استراتژیک از غذای تمیز و کاردیو ، با رعایت دقیق.

پارک جیلز

با قطع تمام غذاهای فرآوری شده ، او مدام در گروه های وزنه قرار می گرفت. صاف کردن پشت او بسیار پیچیده تر بود – حتی یک متخصص به او گفت که MMA را برای همیشه کنار بگذارد. اما Volkanowski همچنان به جستجوی گزینه های مختلف ادامه داد تا اینکه در سال 2018 جافری و تیم را در مرکز عملکرد BaiMed پیدا کرد. در آنجا ، مربیان برای بهبود تحرک او در مفصل ران و ایجاد قدرت پا برای از بین بردن بار از پشت او هنگام جنگ کار می کنند.

نتایج فوری بود. ناگهان ولکانفسکی موفق شد با قوام بیشتری تمرین کند. او دیگر با ترمز دستی نمی جنگد ، سرانجام می تواند گاز را بزند.

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

از آن زمان ، او از کنار خوزه آلدو عبور کرده است که به قول وولکانوفسکی “بزرگترین قلم تمام دوران” است. این پیروزی و پیروزی های بعدی که با کسب عنوان قهرمانی برابر ماکس هالووی به دست آمد ثابت می کند که حماسه سازی بدن Volkanovsky واقعاً ارزش یک طلا را داشت.

نگه داشتن نیروی بالاتنه

چگونه می توان یک دست ردیف رسم کرد

1 / ردیف DB یک بازو

3 ست 6 تکرار در هر طرف

با پشت صاف و دمبل در دست راست خود ، از باسن خود آویزان شوید و وزن خود را با دست چپ روی نیمکت حفظ کنید (آ) وزن را به شکم بچینید (ب) ، سپس به آرامی پایین بیایید. طرفین را عوض کنید.

2 / فشار پاور

3 ست 8 تکراری در هر طرف

چند بشقاب را روی مین مرتب کرده و رو به روی آن قرار دهید. به آرامی به وزن تکیه داده و انتهای ترقوه را نگه دارید (آ) فشار انفجاری میله بالای خود را فشار دهید (ب) پایین تحت کنترل در طرف دیگر تکرار کنید.

3 / کشش کابل

3 ست 10 تکراری

حلقه کابل را در سطح چشم قرار دهید. بلند بایستید و طناب را با دستان کشیده نگه دارید (آ) آرنج خود را برگردانید تا طناب را به صورت خود بیاورید (ب) آهسته برگرد

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>