چه اتفاقی افتاد که این مرد در مدت 30 روز 100 عضله شدید انجام داد


عضله سازی دور از حرکت یک مبتدی نیست. این ورزش تحمل وزن ، که حرکات کشش و فشار را با هم ترکیب می کند ، یک انتخاب محبوب در میان ورزشکاران ژیمناستیک و کراس فیت است. همچنین بسیار دشوار است و تسلط بر آن ماه ها به طول می انجامد. در ویدئوی جدید YouTuber ، براندون ویلیام خودش را به چالش می کشد که تلاش کند 100 تکرار عضله هر روز به مدت 30 روز انجام دهد.

وی در آغاز این چالش گفت: “حداكثر تعداد تمیز عضلات كه می توانم پشت سر هم انجام دهم 5 است.” (توجه: رکورد جهانی در بیشتر تکرارهای عضلانی متوالی 26 مورد است). براندون با درک اینکه عضلات از نظر جسمی خسته کننده هستند و باعث هرج و مرج در بدن می شود ، به خود اجازه می دهد روزها استراحت کند تا عضلات خود را از نو بسازد. تا زمانی که او قادر به 30 روز رانندگی است ، آنها نباید سازگار باشند.

او می گوید: “در روز 1 ، من فقط 80 عضله در اولین تلاش خود جمع کردم.” “همان روز استراحت کردم و 20 تکرار دیگر را تمام کردم.”

او می گوید: “من باید کمی سختگیرانه و دقیق تر نسبت به شکل خود باشم ،” بعد از اینکه او شروع به تکرار روز 2 کرد ، “من دیگر می توانم آن را در آرنج و شانه هایم احساس کنم.”

به زودی عضلات از نظر جسمی تحت تأثیر قرار گرفتند و براندون سرانجام بین هر بار تلاش به چند روز استراحت نیاز داشت. او همچنین در حین چالش به یک متخصص عمل جراحی مراجعه می کند تا مطمئن شود که در معرض آسیب نیست.

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

با پیشرفت چالش ، براندون جذب تکرار را آسانتر کرد و برای استراحت به روزهای کمتری نیاز داشت – اگرچه هنوز 30 روز جداگانه 2 ماه طول کشید.

در اواخر دهه 30 ، او حداکثر عضله خود را از 5 پیاپی به 9 افزایش داد و عضله خود را با رشد قابل توجه و تعریف در بازوها ، شانه ها و پشت ، زیر 7 پوند عضله قرار داد.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>