چند قدم به طور متوسط ​​یک مایل برای راه رفتن و دویدن است


تعداد مراحل می تواند برای اکثر افرادی که به ردیاب تناسب اندام یا تلفن هوشمند خود توجه می کنند ، یک نگرانی جدی باشد. به هر حال ، کل صنعت گجت پیرامون نشانه هایی به وجود آمده است که می گوید برخورد با 10 هزار قدم در روز ممکن است کلید بهبودی باشد.

طبق کلینیک مایو ، یک آمریکایی متوسط ​​روزانه 3000 تا 4000 مرحله را وارد می کند (این احتمالاً پایین تر از حد ایده آل برای پروتکل است). خواه قدم های روزمره خود را بردارید یا نه ، دانستن این که هر روز چند قدم برمی دارید و تا چه حد پیش رفته اید می تواند شاخص خوبی برای سلامت کلی شما باشد. مفهوم مراحل ردیابی می تواند یک روش عالی برای فهمیدن میزان فعالیت شما به طور کلی باشد – از راه رفتن ، دویدن گرفته تا انواع دیگر آموزش ، عددی که گام شمار شما را می لغزد بازتاب تمام کارهایی است که انجام می دهید.

اما برای بعضی از افراد ، تعداد پله ها به چند بار می رسد که یک پا را جلوی پای دیگر قرار دهید. آنها می خواهند بتوانند این مراحل را حتی بیشتر بسنجند و به آنها کمک کنند دقیقاً بفهمند چه کاری انجام می دهند ، از جمله کجا می روند و موارد دیگر.

برای عضویت در تناسب اندام و محتوای سالم اینجا را کلیک کنید

سلامت مردان

مایل چند قدم است

کالین ام براو ، متخصص ارتوپدی و مدیر کلمبیا RunLab در دانشگاه کلمبیا ، گفت: “حدود 2000 قدم در هر مایل با طول تقریبی 2 فوت وجود دارد.”

اما اگر سریعتر و با قدم های طولانی تر حرکت کنید ، این عدد مشخصاً کاهش می یابد.

دکتر براو می گوید: “هنگامی که می دوید ، این تعداد کاهش می یابد زیرا طول گام معمولاً بلند می شود و یک مایل 10 دقیقه ای معمولاً به معنای حدود 1500 قدم است.”

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

چرا می دانیم چند مرحله برای یک مایل مهم است

زن و شوهر تناسب اندام متنوع برای پیاده روی

آدامکزگتی ایماژ

اگرچه دانستن پاسخ س questionsالات تصادفی که در شبهای کنجکاو ظاهر می شوند سرگرم کننده است ، اما یک دلیل عمیق تر برای اندازه گیری مراحل شما وجود دارد. ما در جهانی متمرکز بر داده زندگی می کنیم و دانستن معیارهای دقیق می تواند به شما در آموزش و عملکرد کلی کمک کند.

دکتر Brow می گوید: “دانستن عملکرد شخصی خود یک محرک مهم در پیشرفت است و من از آن در Columbia RunLab استفاده می کنم.” “به عنوان مثال ، در نظر بگیرید كه انجمن قلب آمریكا برای سلامتی قلب و عروق هر روز 30 دقیقه ورزش توصیه می كند – این یعنی حدود 1.5 مایل پیاده روی. دانستن مراحل خود به معنای دانستن مسافت پیموده شده روزانه است.”

و سرانجام ، اگر اطمینان دارید که نمرات خود را برآورده می کنید ، این امر منجر به سلامتی بهتر می شود (البته اگر تصمیم به آموزش داشته باشید).

دکتر بورو می گوید: “با ورزش منظم ، ما شاهد کاهش وزن کل بدن ، فشار خون ، کلسترول بد (LDL و کل) هستیم – با افزایش کلسترول خوب و محافظتی (HDL) و حساسیت بهتر به انسولین.” “مزایای ورزش اکنون حتی در جمعیت های دارای نقص ایمنی ، مانند افرادی که سرطان پروستات و لنفوم غیر هوچکین را مدیریت می کنند ، حتی بهتر قابل درک است.”

از این گذشته ، وارد شدن به هر حرکتی از هیچ چیز بهتر است. و در این دوره از COVID ، ممکن است هنگام کار در خانه و از دست دادن سایر فرصت های فعالیت روزانه ، تعداد مراحل شما کمتر باشد. این بدان معنی است که هر مرحله مهم است.

دکتر برو می گوید: “هر روز 20 تا 30 دقیقه پیاده روی سریع انجام دهید ، مسافت پیموده شده ثبت شده افزایش می یابد.” “بهبود سلامت و رفاه به معنای سلامتی بهتر ، خلق و خوی بهتر و رابطه جنسی بهتر است.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>