چرا مردان بالای 40 سال در تمرینات اساسی باید تخته های افست درست کنند


نویسنده ، مدل تناسب اندام و مربی کرک چارلز ، NASM-CPT CES ، می داند که با افزایش سن ، زندگی پیچیده تر می شود. اما این نباید مانع شما شود که در بالای بازی خود باشید. این به شما کمک می کند تا به س questionsالات دشوار آموزشی که با افزایش سن همراه هستند پاسخ دهید تا شما هم بتوانید از 40 سالگی متناسب باشید.

یکی از تمرینات مورد علاقه من برای توسعه و تقویت هسته ، صفحه است. به استثنای چند مورد ، بیشتر مردانی که من بیش از 40 سال آموزش داده ام ، می توانند نسخه استاندارد ژست را با کمی دردسر انجام دهند.

یک روز ، فقط برای ضربات پاکسازی ، من یکی از دوستان جوانم را در سالن ورزشی پذیرفتم. او سوگند یاد کرد که هیچ کس بالای 50 سال ، فارغ از شرایط جسمی ، نمی تواند او را در سی سالگی شکست دهد. بعد از دو دقیقه حضور در تخته ، هر دو کمی خسته شدیم ، بنابراین دوستم تصمیم گرفت که پیش بینی را افزایش دهد. من در آن زمان ایده ای نداشتم ، اما او مرا فریب داد و یک تخته افست سخت تر ساختم که شما را ملزم به تعادل فقط روی یک پا و یک بازو می کرد.

برای پیوستن به محتوای اختصاصی تناسب اندام ، اینجا را کلیک کنید

سلامت مردان

من مدتها بود که این تغییرات را انجام نداده بودم ، اما او در حال کار بر روی آن بود ، فقط برای این که مرا بگیرد و از جوانی اش استفاده کند. صفحه افست مانند یک صفحه معمولی روی هسته شما کار می کند ، اما تعادل اضافی و چالش ضد چرخش را به تمرین اضافه می کند. این امر باعث چالش بیشتر برای تمام اعضای بدن می شود – این یک روش عالی برای پسران بزرگتر است که می توانند بدون تمرین بیش از حد مفاصل ، تمرین خود را افزایش دهند.

صفحه افست شروع می شود شبیه به نسخه سنتی تمرین ، با وزن شما روی بازوها و پاها توزیع می شود. به یاد داشته باشید که برای تقویت حالت صحیح ستون فقرات ، هسته و گلوت را فشار دهید و درگیری شانه ها را فراموش نکنید. در این وضعیت روی تخته ، پشت شما باید صاف باشد و هسته شما به هیچ وجه نباید آویزان شود. هنگام پایین نگاه کردن به زمین ، سر خود را در وضعیت خنثی نگه دارید.

اکنون که بدن شما در جای خود قفل شده است ، شما آماده تخته افست هستید. ابتدا دست راست خود را از زمین بلند کنید و آن را مستقیم از روبرو نشان دهید. بلافاصله فشار بیشتری در هسته ، بازوی زمین گیر ، دلتوئیدهای خلفی و تله ها احساس خواهید کرد. اگر در این وضعیت راحت هستید ، پای چپ خود را از زمین بلند کنید. بلافاصله حتی فشار بیشتری در هسته ، گلوت ، چهار دست و ساق های پای بلند شده احساس خواهید کرد.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

علاوه بر کل قدرت بدنی مورد نیاز برای صفحه افست ، جز balan متعادل کننده چالش را افزایش می دهد. هسته شما نه تنها برای بالا نگه داشتن بدن شما درگیر است ، بلکه اکنون برای حفظ تعادل نیز درگیر شده است. برای بالا نگه داشتن دست ها و پاها به قدرت اضافی در باسن و شانه ها نیز نیاز دارید که بیشتر عضلات زنجیر پشت شما را درگیر می کند.

متأسفانه من در چالش تخته سنگی مقابل دوستم پیروز نشدم. من آن روز را از دست دادم و حداقل پنج سال است که منتظر بازی برگشت هستم.

با این حال ، این تمرینی است که من تا امروز انجام می دهم ، زیرا بالا رفتن سن حکم می کند که تا حد ممکن کار اصلی و متعادل داشته باشم. برد افست برای این منظور ایده آل است. اگر قبلاً این تغییرات هیئت مدیره را انجام نداده اید یا آن را به روال تمرینی خود برگردانده اید ، توصیه می کنم ژست را همزمان فقط برای پنج ثانیه در هر طرف بدن نگه دارید.

بسته به شرطی سازی شما ، ممکن است به طرز شگفت انگیزی سخت تر از آنچه که به نظر می رسد باشد. برای شروع چهار تا پنج ست را امتحان کنید ، سپس با تجربه تر شدن زمان را افزایش دهید.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید




منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>