وقتی نمی توانید بارگذاری کنید چه کاری باید انجام دهید


تانا پراسونگسینگتی ایماژ

دانستن اینکه شما باید بالا بروید و قادر به انجام آن نیستید یکی از مواردی است که هیچ کس واقعاً نمی خواهد در مورد آن صحبت کند ، حتی اگر یبوست خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. و گرچه این بدترین شرایطی نیست که می تواند بر احساس شما در زندگی روزمره تأثیر بگذارد ، اما نمی توان انکار کرد که کاملا ناخوشایند و ناخوشایند است. پس از همه ، اگر می توانید اکنون خود را وادار به بالا رفتن کنید ، احتمالاً می توانید دیگر از این فکر نکنید و زندگی خود را ادامه دهید.

خوشبختانه ، چند نکته و ترفند وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید ، به خصوص اگر می خواهید برای دویدن صبح بروید یا به جایی بروید که سرویس های بهداشتی کم است. (و این تصورات شما نیست ؛ وقتی در خانه نیستید ادامه زندگی دشوارتر است ؛ به همین دلیل ادامه کار در تعطیلات بسیار دشوار است). برای تسکین سریع از این 10 نکته توصیه شده توسط متخصص استفاده کنید.

1. قهوه بنوشید

اگر به طور منظم قهوه می نوشید ، احتمالاً از این واقعیت مطلع هستید که آماده سازی صبح شما معمولاً با صبح شما همخوانی دارد … doo. (متاسفم ؛ مقاومت نکردم.) این تاکتیک به خصوص برای دونده هایی که اغلب صبح زود تمرین می کنند (یا مسابقه می دهند) می تواند بسیار مهم باشد.

دکتر کریستین لی ، متخصص گوارش در کلینیک کلیولند گفت: “نوشیدنی های گرم ، به ویژه یک فنجان قهوه یا چای داغ در صبح می توانند به حرکت در شما کمک کنند.” “گرمای قهوه می تواند حرکت را تحریک کند ، اما قهوه و مقادیر بالای کافئین نیز تحریک کننده تحرک روده بزرگ هستند.” .)

در حالی که قهوه می تواند برای انتقال چیزها ، چه گرم و چه سرد کار کند ، به خاطر داشته باشید که سایر نوشیدنی های کافئین دار مانند چای سرد و نوشابه های گازدار ، تأثیر یکسانی نخواهند داشت.

2. روزانه یک پروبیوتیک مصرف کنید

مصرف یک پروبیوتیک روزانه با تقویت تحرک روزانه به سلامت روده کمک می کند ، می گوید: Brigitte Zeitlin ، یک متخصص تغذیه ثبت شده و صاحب BZ Nutrition در نیویورک. وی توضیح می دهد: “پروبیوتیك ها باكتری های خوبی به سیستم هضم شما اضافه می كنند كه برای مقابله با نفخ و یبوست كار می كنند ، در حالی كه حكم منظم تر دفع را ترغیب می كنند.”

3. آب بیشتری بنوشید

آب نوشیدنی دیگری است که برای دفع مدفوع کار می کند ، بنابراین جای تعجب نیست که کمبود آب بدن در این بخش مشکل ایجاد کند. زایتلین می گوید: “کمبود آب بدن می تواند به یبوست کمک کند ، بنابراین حفظ آب رسانی مناسب به شما کمک می کند تا سریعتر و راحت تر دفع کنید.”

4- غذاهای حاوی فیبر بیشتر بخورید

غذاهای غنی از فیبر باعث می شوند که چیزها در روده ها حرکت کنند و شما را به طور مداوم بالا می رود. هدف خوردن غلات سبوس دار مانند یک کاسه بلغور جو دوسر یا سالادی پر از سبزیجات خام باشد یا مقداری هوموس را با برش های فلفل ، گل کلم خام و هویج کودک وصل کنید و همه چیز را با یک لیوان آب بشویید. وی توضیح می دهد: “فیبر موجود در سبزیجات خام به شما فشار آورده و آب باعث تسریع هوا می شود.”

5- مقدار زیادی چربی (سالم) بخورید

زیتلین توضیح می دهد: “چربی هایی مانند آجیل ، روغن گردو ، آووکادو ، زیتون یا هوموس به” چربی “چرخ ها کمک می کند ، و به عبارت دیگر ، کارها راحت تر می شوند.” “بنابراین به دنبال هوموس با سبزیجات ، گردو با سیب یا بلغور جو دوسر بروید و آووکادو را به سالادها یا برش های برشته شده اضافه کنید.” این دقیقاً همان چیزی است که به عنوان یک چربی سالم در نظر گرفته می شود.

6. غذاهای تخمیر شده را بارگیری کنید

غذاهای تخمیری مانند ماست یونانی ، کیمچی ، کلم ترش و حتی آبجو پروبیوتیک های فوق را که باکتری های خوبی در روده هستند ، فراهم می کنند. زیتلین می گوید: هرچه باکتری های روده خوبی داشته باشید ، سیستم هضم شما به طور منظم و راحت تری این BM ها را تخلیه می کند.

7. مکمل فیبر را امتحان کنید

خوردن رژیم غذایی حاوی فیبر طبیعی موجود در غذاهای کامل برای حفظ منظم بودن کلیدی است ، اما افزودن یک مکمل فیبر می تواند در صورت نیاز به شما تقویت بیشتری کند.

دکتر لی می گوید: “مکمل پوسته های پسیلیوم با دوز اضافی روزانه 6 تا 9 گرم فیبر می تواند همان اثر خوردن یک وعده غذایی یا میان وعده با فیبر بالا را فراهم کند.” اما هنوز هم غذاهای مفید بهترین راه هستند. برای تأمین تمام فیبرهای مورد نیاز خود همانطور که سایر مواد مغذی همراه آنها را دریافت می کنید.

8- کمی ورزش کنید

ورزش منظم یکی از م keyلفه های اصلی هر نوع سبک زندگی سالم است ، اما اگر هنگام سازگاری از وانت بیرون بیایید ، این ممکن است سیستم گوارشی شما را آزار دهد. حرکت بدن نه تنها باعث حرکت چیزهای دیگر می شود ، بلکه احتمالاً باعث می شود در کل احساس بهتری داشته باشید.

دکتر لی می گوید: “آموزش از طریق پیاده روی ، راه رفتن روی زمین ناهموار ، آهسته دویدن و دوچرخه سواری می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد ، که به نوبه خود تحرک روده را افزایش می دهد و می تواند باعث حرکت همه چیز شود.”

9. یک ملین را با یک دستورالعمل امتحان کنید

سرانجام ، اگر همه راه های دیگر به نتیجه نرسید ، با پزشک خود در مورد احتمال آزمایش یک مسهل نسخه ای صحبت کنید. دکتر لی می گوید ، اگرچه این داروها می توانند بسیار مثر باشند ، اما داروهای تجویزی معمولاً باید به عنوان آخرین چاره ترک شوند.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>