هر روز پیاده روی به من کمک کرد 80 پوند وزن کم کنم و اعتماد به نفس خود را پیدا کنم


جسی کی ، 28 ساله ، با او مشترک است سلامت مردان صدای بیداری که باعث شد وی سفر خود را برای کاهش وزن آغاز کند – و تنها شکل ورزش بود که به او کمک کرد 80 پوند در کمتر از یک سال کاهش یابد.


از قضا ، وقتی در مک دونالد کار می کردم حداقل وزنم (165 پوند) بود ، زیرا سطح بالای فعالیت به من اجازه می داد هرچه می خواهم بخورم و همچنان وزن کم کنم. با این حال ، بعد از اینکه تمام وقت دانشگاه را ترک کردم ، سبک زندگی من به سرعت کم تحرکتر شد و تقریباً هر روز غذا سفارش می دادم.

من بیشترین برخورد را به پایین کردم. من از سنگ اجتناب خواهم کرد زیرا این سنگ یادآوری دائمی از روند طولانی و دردناک رسیدن به مکان من بود. بیشترین وزنی که داشتم 280 پوند بود. من حتی بعد از این درک عادتهای غذایی بی نظم خود را ادامه دادم و به راحتی نزدیک به 300 پوند رسیدم. بالاترین BMI ثبت شده من 40 بود که چاقی مرضی محسوب می شود.

کریسمس 2019 برای من یک نقطه عطف بزرگ بود. بعد از بسیاری از وقایع کاری در ماه نوامبر و دسامبر ، با انتشار بسیاری از عکس ها در اینترنت ، بالاخره از خودم بیزار شدم. شروع کردم به پرسیدن اینکه چگونه به جایی که هستم رسیدم و چرا روی هر یک از میلیون ها شانس خودم نگذاشتم. می دانستم که باید تغییر کنم تا بتوانم اعتماد به نفس خود را بازیابم و دوباره خوشحال شوم.

من تمایلی به رفتن به ورزشگاه و قطار نداشتم ، به این معنی که در نهایت در اینترنت برای برنامه های هرمی بی پایان ، اطلاعات غلط و افراد با نفوذی که سعی در فروش محصولات کاهش وزن داشتند ، جستجو کردم. سپس متوجه شدم که وزن به راحتی توسط کالری نسبت به کالری خارج تنظیم می شود. من مقیاسی برای غذا خریداری کردم و شروع به توزین تمام مواد غذایی و پیگیری کالری هایم کردم. من هیچ کدام از غذاهایی را که دوست داشتم قطع نکردم ، بلکه شروع کردم به شمردن آنها با محدودیت های روزانه ام. قبل از اینکه بفهمم ، وزن شروع به ذوب شدن می کرد و من احساس انرژی و انگیزه بیشتری نسبت به همیشه داشتم!

این امر منجر به عضویت در سالن ورزشی شد و من چند روز در هفته و حدود دو ماه پیاده روی را شروع کردم ، تا اینکه سرانجام بیماری همه گیر و سالن های بدنسازی مجبور به تعطیلی شدند. در آن زمان ، من شروع به استفاده از پیاده روی به عنوان یک تمرین اساسی کردم. من هدف گیری را برای 5000 قدم در روز و سپس 10000 شروع کردم و سرانجام در روزانه در حدود 20،000 قدم مستقر شدم تا سرعت پیشرفت را افزایش دهم. با حدود 240 پوند موفق شدم در طی یک روز 40000 قدم بزرگ را بزنم! سرانجام ، من تردمیل Walfart iFit با حدود 200 دلار تهیه کردم تا بتوانم در روزهای سرد و بارانی در خانه ها قدم بزنم. من یک متخصص داده بزرگ هستم ، بنابراین برنامه به من کمک زیادی کرد ، زیرا می توانستم آمار اجرای خود را ببینم و کلاسها را روی تلفن یا رایانه لوحی خود انجام دهم. من یاد گرفتم که با 20،000 قدم در روز بیش از 1000 کالری در روز می سوزانم ، که واقعاً به من کمک کرد کل سفر تناسب اندامم را شروع کنم!

به نظر من ، پیاده روی در واقع بهترین تمرین برای مبتدیان و میانیان است. تقریباً هیچ زمانی برای بهبودی وجود ندارد و در هر شرایطی قابل انجام است. حتی با وجود سالن های ورزشی آزاد ، تمرینی که انتخاب می کنم همیشه پیاده روی خواهد بود. اکنون که ورزشگاه ها و مراکز تناسب اندام نزدیک من به دلیل COVID دوباره خاموش شده اند ، من هفته ای چندین بار ، حتی گاهی چندین بار در روز به تردمیل برمی گردم تا این کالری ها را بسوزانم تا بتوانم مقداری از غذای مورد علاقه خود را بیرون بریزم.

من رسما 81 پوند هستم و اکنون 199 پوند وزن دارم. من بیشتر آن – حدود 60 پوند – را تا آگوست امسال از دست دادم و سپس از آنجا آهسته شدم. اکنون که به عضله سازی می پردازم ، بیشتر غذا می خورم.

با تحول من دوستان و خانواده ام کاملاً از بین رفتند. یکی دو ماه اول مردم به من گفتند که این کار ادامه نخواهد داشت و احتمالاً ظرف یک یا دو هفته منصرف می شوم. در ماه سوم ، همان افراد به من اطلاع دادند که چقدر بهتر شروع به نگاه کردن می کنم و حتی هنگام نشستن یا راه رفتن وضعیتم نیز بهتر می شود. اکنون ، تقریباً 12 ماه پس از شروع سفر ، همه در شوک مطلق از آنچه ممکن است باشد ، هنگامی که ذهن خود را بر روی چیزی متمرکز کنید و به آن پایبند باشید ، کاملاً در شوک هستند. رایج ترین چیزی که می شنوم این است که “شما نیمی از قبل کوچک هستید!”

بزرگترین عارضه مثبت کاهش وزن اعتماد به نفس است. من هرگز با اعتماد به نفس ترین فرد نبوده ام و هرچه بیشتر عاشق شخصی شوم که اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنم. چیزهایی که مردم درباره من می گویند دیگر اهمیتی ندارند و تنها نظری که اکنون بگذارم بر من تأثیر بگذارد نظر خودم است. یک عارضه جانبی دیگر باعث می شود دیگران سفر خود را شروع کرده و موفقیت کسب کنند. من تنبل ترین فردی بودم که می توانستم یک انسان باشم و دوستان نزدیکم فهمیدند که اگر من بتوانم تغییری ایجاد کنم ، هرکسی می تواند هر کاری انجام دهد.

پس از کشمکش و تلاش برای یافتن اساسی ترین اطلاعات در مورد چگونگی کاهش وزن ، بزرگترین هدف من آسان ساختن آن برای دیگران است. من یک گروه فیس بوکی با عنوان “لاغر شدن ، پیتزا بخور” ایجاد کردم که هدف آن این است که یاد بگیرم چگونه با ارائه اطلاعات رایگان در مورد کالری و اصول کاهش وزن بدون تلاش برای فروش چیزی به کسی ، رابطه بهتری با غذا ایجاد کنیم.

بهترین توصیه ای که می توانم به هرکسی بکنم این است که آن را راحت تر کنم. اگر می خواهید وزن کم کنید به اصول عمل کنید. به دنبال چای جادویی ، قرص یا مواد بسته بندی بدن نباشید ، فقط کالری کمتری از میزان سوزاندن خود بخورید و لاغر می شوید. ساده است.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>