نکاتی برای ژیمناست “Hardgainer” برای رنده شدن


در یک ویدیوی جدید در کانال یوتیوب Calisthenicmovement ، ورزشکار کالینستیک و “سخت دلال” سخت اعتراف به خود ، Sven برخی از بینش هایی را که در طی تحول بدن دراز مدت بدست آورده بود ، از بین می برد ، که امیدوار است برای دیگران برای شروع مفید باشد. .

“برای ساختن فیزیک خوب ، باید ثابت قدم باشید ، زیرا پیشرفت به خصوص به عنوان هاردکور زمان می برد و اگر می خواهید مواد مخدرتان تمام شود … وب سایت پر از فیلم های کوتاه مدت در مورد تحول است ، اما برای بیشتر شما ، روند طولانی مدت. ساختن فیزیک عالی معمولاً سالها به طول می انجامد ، نه هفته ها و ماه ها. “

با این حال ، او توضیح می دهد که افراد می توانند انتظار داشته باشند که در سال اول تمرین رشد عضلانی زیادی داشته باشند ، زیرا بدن هنوز به تمرین عادت ندارد. هنگامی که عضلات خود را به روال عادت دهید ، این نتایج شروع به افزایش می کند و شما باید تمرینات خود را تغییر دهید.

Sven می گوید: “یک برنامه خوب ثبات را ارائه می دهد ، اما فضای کافی برای تغییرات را می گذارد ، بنابراین هرگز بیش از حد بلند نمی شوید.” “حتی اگر سود خود را برای مبتدیان پس از سال اول به حداکثر برسانید ، یک فلات دیگر را خواهید شکست زیرا شما می توانید آموزش خود را بهینه کنید.”

وی اضافه می کند که ژنتیک ، چه بخواهیم و چه نخواهیم ، همیشه در واکنش بدن ما به رژیم و ورزش نقش دارد. وی توصیه می کند: “برای داشتن انگیزه ، نباید مستقیماً خود را با دیگران مقایسه کنید.” “تمام تلاش خود را بکنید شما می تواند انجام دهد و از آن نهایت استفاده را ببرد مال شما پتانسیل. “

و البته عامل اصلی دیگر در هر سفر تناسب اندام ، تغذیه است. Sven می گوید: “اگر می خواهید توده عضلانی خود را بدست آورید ، روی کالری های اضافی تمرکز کنید.” “من برای دریافت روزانه 2 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن تلاش می کنم … و مطمئن شوید که بدن شما ویتامین ها و مواد معدنی کافی دریافت می کند.”

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

Sven همچنین بر اهمیت هر دو بار اضافی تأکید می کند و دوباره احیا شوید و تعادل مناسبی بین فشار شدید بدن در تمرین و زمان کافی برای استراحت و بهبود پیدا کنید. “تمرین بیشتر و تمرین سخت همیشه بهترین راه نیست. به خاطر داشته باشید که ماهیچه های شما در دوره استراحت رشد می کنند ، نه در حین تمرین.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>