من 40 کیلوگرم وزن کم کردم و بهبود یافتم بدون این که غذاهای مورد علاقه خود را کنار بگذارم


کری کاداک 38 ساله ، تغییراتی را که در سبک زندگی خود ایجاد کرده و باعث کاهش وزن و آماده سازی وی شده ، به اشتراک می گذارد و اینکه چگونه ورزش و غذا خوردن سالم با همسرش به وی کمک کرده است تا در طول بیماری همه گیر انگیزه داشته باشد.


ده سال پیش ، هفته ای چندین بار دوچرخه سیاه می زدم و به باشگاه می رفتم. سپس تصادف شدیدی کردم که یکی از اعصاب ستون فقراتم آسیب دید. پزشکان به من گفتند که ممکن است دیگر نتوانم راه بروم و مجبورم سریع کاری انجام دهم زیرا ماهیچه های پای چپم هر روز ضعیف می شوند. من تصمیم گرفتم که جراحی نکنم. در عوض ، من شروع به انجام برخی از تمرینات وزنه برداری مخلوط با حرکات کششی در خانه کردم که به من کمک کرد تا کمرم را درمان کنم. اما بعد من شروع به پیشنهاد دادم.

من همیشه دوست داشتم خوب بخورم ، اما همیشه مواد سالم و ارگانیک را انتخاب کرده ام. من می گویم که مشکل من این بود که نمی توانم اشتهایم ، اندازه آن را کنترل کنم و تعادل غذایی پیدا نمی کنم. من همیشه کمی نان ترش ، یا چند توپ بستنی بیش از حد داشته ام ، یا باید با کوکتل نگرونی جلوی آن را می گرفتم ، اما شاید همیشه یکی دو بار دیگر داشته ام.

چند سال و دو فرزند بعد ، من سفرهای زیادی را با خانواده ام شروع کردم. کار ما این را می طلبد. من نمی توانستم ریتم نحوه غذا خوردن ، نحوه حرکت یا آموزش مناسب را پیدا کنم. از ایده اتلاف وقت برای انجام کاری و درک نکردن تأثیر آن متنفر بودم. من دائماً رویکردهای مختلفی مانند تمرینات کلاسیک با وزنه و CrossFit را در ترکیب با رژیم های سرخپوشان و کتو تجربه می کردم. من وزن کم کردم ، اما همچنین تمام توده عضلانی ام ، اما در همان زمان ، در حالی که درصد چربی من ثابت مانده بود. علاوه بر این ، در نهایت با جراحی زانو مواجه شدم که منجر به افزایش وزن دوباره شد. هر کاری کردم وزنم آرام آرام بالا می رفت تا اینکه 110 کیلوگرم اضافه کردم.

در نوامبر 2019 وقتی به برنامه Ultimate Performance LiveUp پیوستم همه چیز تغییر کرد. من قبلاً روشهای زیادی را امتحان کرده بودم ، بنابراین برای من مهم بود که کاری ساده و آسان انجام دهم که براساس نتایج واقعی و تحقیقات انجام شود. برنامه LiveUp مربوط به این است. در آن زمان ، انتظاراتم را پایین نگه داشتم و قول دادم که برنامه را انجام دهم و ببینم کجا به من منتقل شد.

شروع کردم به شمردن قدمهایم و اندازه گیری دقیقاً میزان آب خوردنم. الان روی 12،500 پله و 6 لیتر در روز تمرکز دارم. این تمرینات تمرینات بدن سازی ساده ای بود که در اینترنت یافت می شد ، اما ترتیب تمرینات ، سرعت و زمان مناسب برای تغییر آنها در حین تحول بسیار مهم بود. من مدام غذاهای مورد علاقه خود را می خوردم ، فقط از زمان غذا خوردن آگاهی داشتم. من وقتی تمرین می کنم بیشتر کربوهیدرات می خورم و وقتی که تمرین نمی کنم کمتر کربوهیدرات می خورم. تمرین مورد علاقه من ددلیفت ساده و سنگین است. پیگیری وزن خود و اضافه کردن دفعه بعد سرگرم کننده است و وقتی اعداد بزرگتر می شوند احساس خوبی خواهید داشت.

من در سه ماه اول بسیار انگیزه داشتم و دیدن نتایج آهسته هر هفته انگیزه آور بود. هفته ای حدود 1 کیلوگرم وزن کم کردم. بعد ، وقتی همه گیر شد و محاصره شد ، من بی انگیزه بودم که ادامه دهم زیرا سالن های ورزشی تعطیل بودند و همه چیز ناامید کننده به نظر می رسید. ترکیب بدن آخرین چیزی بود که به ذهنم خطور می کرد ، بنابراین یک ماه از برنامه مرخصی گرفتم.

در این مدت ، LiveUp سیستم های آموزش زنده در منزل و چک ویدیو را معرفی کرد. انگیزه چندانی نداشتم و به نظر احمقانه بود که با مردم روی صفحه تمرین کنم. سپس همسرم به نسخه زنانه این برنامه پیوست ، زیرا ما تصمیم گرفتیم که هیچ چیز دیگری نتواند بهتر باشد که در این زمان دیوانه سالم باشد. بنابراین آماده سازی و آموزش برای غذا سرگرم کننده تر به نظر می رسید ، زیرا کارهایی بود که می توانستیم با هم انجام دهیم. من نمی توانستم هیچ وسیله ای بخرم زیرا همه چیز بسته یا تمام شده بود. من یک محصول دست دوم با دمبل پیدا کردم که هیچ کس به دلیل سنگین بودن آن نمی خواست و یک نوار مقاومت دریافت کردم. من همچنین چند تمرین با وزنه را با سرعت پایین انجام دادم. تنها مشکل مراحل بود. مجبور شدم در باغ و پشت خانه ام قدم بزنم و کیندل را بگیرم تا بتوانم هنگام قدم خواندن بخوانم.

من در مجموع 25 کیلوگرم (44 پوند) وزن کم کردم و اکنون 85 کیلوگرم (187 پوند) وزن دارم. دوباره احساس اعتماد به نفس ، تمرکز و قدرت می کنم. من بهتر می خوابم و انرژی بیشتری دارم. این ساختار همچنین به من کمک کرد تا در زندگی روزمره استرس کمتری داشته باشم و من و همسرم از طریق برنامه دوست شدیم. اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، می گویم: پیگیر باشید. هرگز یک روز ، فصل یا سال دقیق وجود نخواهد داشت ، فقط باید شروع کنید. بهانه نگیرید و هدف نهایی را در خاطر داشته باشید.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>