[ad_1]

کوین بیونکه به عنوان یک دانشجوی 20 ساله دانشگاه ، فقط می خواست برای استراحت خود را به عنوان یک درجه فرازیب درجه یک بازی کند. اما به مدت چندین ماه درد خزنده ای در دست و مچ دست داشت که بازی را دشوار و ناخوشایند می کرد. به زودی او حتی بدون آسیب وسواسی نتوانست آبجو پونگ بازی کند.

بنابراین بوهنکه همان کاری را انجام داد که شما احتمالاً انجام می دادید. به دکتر مراجعه کرد و تشخیص داد. آنها گفتند: التهاب التهاب ران. هنوز هم بعد از چند هفته ایبوپروفن و فیزیوتراپی ، او هنوز در رنج بود. هنگامی که درد به آرنج ، شانه ها ، کمر و گردن او تابیده شد ، بونکه برای نظر بیشتر به پزشکان دیگر مراجعه کرد.

هر یک از آنها رویکرد دیجیتالی مشابهی برای اندازه گیری ناراحتی داشتند: «از کجا می توانید مقیاس صفر تا 10 را بدست آورید؟ صفر درد نیست و 10 بدترین چیزی است که تاکنون تجربه کرده اید. “و هرچه او گفت ، هیچ کس نمی تواند دلیل بیاورد.

با توجه به روندهای جمعی بهداشتی آمریکا ، ممکن است در بعضی موارد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید) در موقعیتی مشابه قرار داشته باشید. در حال حاضر حدود 50 میلیون بزرگسال آمریکایی از درد مزمن رنج می برند ، اغلب درد گردن و کمر. برخی هر روز رنج می برند. هر چه بیشتر عمر کنید ، احتمال ناراحتی شما بیشتر است. افزایش وزن ، تصادفات ، درمان سرطان و آسیب های ورزشی می تواند عوارض ناخوشایندی داشته باشد.

برای ارزیابی – و امیدواریم که اطمینان حاصل شود – آسیب ، بسیاری از متخصصان پزشکی دست کم از سال 2001 ، زمانی که کمیسیون مشترک ایده درد را به عنوان پنجمین علامت حیاتی – معیاری برای پیگیری ارائه داده است ، سوالی در مورد میزان درد را مطرح می کنند. همراه با فشار خون ، ضربان قلب ، دما و تنفس برای بررسی سلامت طبیعی. به هر حال ، درد علامت مشکلات واقعی در جایی از بدن شما است. بهتر ارزیابی کنید ، منطق شروع شده و مشکل درد ما با دقت بیشتری قابل درمان است.

این اتفاق نیفتاد (نگاه کنید به: بحران مواد افیونی.) بیونکه مانند بسیاری دیگر از آمریکایی ها به ملاقات با پزشکان و گفتن اعداد ادامه داد. هرچه این عدد بیشتر باشد ، او از وضعیت خود استرس بیشتری پیدا می کند و این فقط باعث بدتر شدن او می شود. در سال 2009 ، بوهنکه سرانجام پس از 13 ماه رنج در دفتر دکتر دن كلاو ، مدیر پزشکی مركز مطالعه درد مزمن و خستگی در دانشكده پزشكی دانشگاه میشیگان مستقر شد. و دکتر کلو چند س questionsال از او پرسید که قبلا نشنیده بود. او به جای تمرکز روی سطح درد ، می خواست بداند که بونکه چگونه با او زندگی می کند. چه دردی مانع این کار شد؟ چه چیزی را امتحان کرده بود که حال او را بهتر یا بدتر کند؟

بوینکه شیفته شد. ناگهان او به طریقی جدید از درد خود گفت. وی نه تنها به اینکه دست و کمرش چقدر درد دارد ، بلکه چقدر زندگی و توانایی کنار آمدن با آن درد می کند توضیح داد. و این دریچه ای برای روشهای موثر مدیریتی باز کرد. بوهنك نه تنها درك كرده بود كه چگونه می توان در این مورد ارتباط بهتری برقرار كرد ، بلكه دكتر كلاو نیز قادر به شناسایی مقصر واقعی ، فیبرومیالژیا ، اختلالی با درد مزمن بود.

پزشکان ، پرستاران و دانشمندان بیشتری درد Boehnke را تجربه کرده و در مورد مشکلات ناشی از استفاده از مقیاس عددی ساده درد در عمل بالینی صحبت می کنند. مارک هاچینسون ، MD ، متخصص مغز و اعصاب در دانشگاه آدلاید استرالیا گفت: “فقط پاسخ به مقیاس درد مانع می شود که بیشتر ما در مورد درد به روش های مفیدتری صحبت کنیم.” “و تکیه بر آن احتمالاً ما را آزار می دهد.”

مقیاس تشخیص پزشکی درد

تلفنگتی ایماژ

چگونه مقیاس درد به همه جا ختم شد

مقیاس اصلی از صفر تا 10 اصلاً برای تشخیص درد شما نبوده است. این برای چیزهای بسیار خاص تر طراحی شده است: ارزیابی چگونگی عملکرد روشهای درمانی در آزمایشات بالینی. و هنوز هم در این زمینه خوب است. مسئله این است که در اوایل سال 2000 ، بیمارستان ها ، مراکز اورژانس و مطب پزشکان این مسئله را چیزی بهتر از هیچ چیز کوتاه تلقی می کردند و همچنان گسترش یافت. دکتر جان فارار ، متخصص درد در دانشگاه پنسیلوانیا گفت: “در مقیاس درد دیجیتال هیچ مانع زبانی وجود ندارد و این شماره چیزی است که می توانید از طریق تلفن دریافت کنید.”

یکی آسان است دیگری مفید است. بخشی از س evenال حتی خود مقیاس نیست. این پاسخ انسانی ماست که تعدادی را روی آن انتخاب کنیم. این درد به قدری نسبی است که ممکن است دو پسر با کمر درد مشابه آن را کاملاً متفاوت ارزیابی کنند ، هرچند هیچ یک از آنها نمی توانند هر بار یک ساعت پشت میز بنشینند. و تفاوت بین گفتن چیزی 4 و 6 می تواند درمانی را که شما دریافت می کنید تغییر دهد. در بسیاری از اسناد ، نمره 5 یا بالاتر به عنوان نقطه ای که در آن داروهایی برای درد حاد داده می شود ، در نظر گرفته می شود.

مشترک شدن در سلامت مردان mvp

مطالب اختصاصی را از دست ندهید. همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید!

.

مقیاس عددی به ویژه برای مردان که اغلب میزان آسیب زدن به چیزها را دست کم می گیرند ، انجام می شود. یک مطالعه نشان داد که مردان تمایل دارند درد خود را نسبت به زنان تمرین کننده دست کم بگیرند. فناوری ممکن است سرانجام بتواند مقداری از داشته های خود را بگیرد. محققان در حال کار بر روی روش های نسل بعدی برای کمک به پزشکان در تعیین عینی میزان درد هستند. این شامل هاچینسون است که در حال انجام آزمایش خون است که می تواند مواد شیمیایی را که هنگام آسیب رساندن به بدن شما آزاد می شود ردیابی کند. او می تواند شدت ناراحتی کسی را در عرض چند دقیقه اندازه گیری کند. سایر اختراعات به نحوه واکنش دانش آموزان ما در برابر استرس یا تغییر فرکانس امواج مغزی می پردازند.

“پزشکان فقط از کسی که تب می کند نمی پرسند. آنها از دماسنج استفاده می کنند. ”می گوید دیو توماس ، MD ، عضو کنسرسیوم درد NIH. “ما باید یک تصویر بیولوژیکی بهتر از درد داشته باشیم تا بتوانیم آن را بهتر درمان کنیم ، و من فکر می کنم که ما تقریباً به اجرای فناوری نزدیک هستیم که این کار را در یک شرایط بالینی انجام می دهد.”

چگونه اکنون در مورد درد صحبت کنیم

در حالی که این گزینه های جدید برای دنیای واقعی آماده نیستند ، شما هنوز هم می توانید از مقیاس درد استفاده کنید: این می تواند یک روش مناسب برای ایجاد ارتباط سریع با تغییر باشد. اما همچنین راهکارهای زیر را امتحان کنید تا ناراحتی را از مکالمه شماره گیری کل شماره برطرف کنید.

بگویید چه چیزی شما را با درد آزار می دهد.

وی گفت: “بسیاری از ما به سراغ پرسیدن دو یا سه مورد از بیماران درد می رویم كه نمی توانند به خاطر دردی كه نمی خواهند انجام دهند ، خواه این كار گلف بازی باشد یا گرفتن فرزندشان.” r کول اگر پزشک از شما سال نکرد ، اطلاعات را داوطلبانه ارائه دهید. “وقتی می توانیم مردم را وادار به تمرکز روی این موارد کنیم ، به احتمال زیاد به آنها القا می کنیم که روشهای درمانی مختلفی را امتحان کنند و در مسیر درست گام بردارند. این بسیار انگیزه آورتر از کاهش درد آنها از 6 به 4. یا تلاش برای رسیدن به صفر اسطوره ای است.

تغییر تمرکز به این که چطور می توانید به کاری که از انجام آن لذت می برید برگردید همچنین می تواند جلوی درد شما را بگیرد. این اتفاق برای بونکه رخ داد که اکنون 33 ساله است و یاد گرفته است “من همیشه در رنج خواهم بود”. او می گوید: “من عجله کردم و سعی کردم مقدار زیادی درد را کنترل کنم تا به آنچه که به من کمک می کند با دوست دخترم سرگرم شوم یا دوباره درجه یک فریزبی بازی کنم ، توجه کنم.” “من همچنین یاد گرفتم که با خودم ثبت نام کنم و کاری را که در یک روز مشخص انجام می دهم بر اساس احساس خودم تنظیم کنم. این به من کمک می کند انتظارات واقع بینانه ای را تنظیم کنم ، که خود باعث کاهش درد من می شود. ”

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شما ممکن است بتوانید همان مطالب را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

حرکت از اعداد همچنین به بوهنکه کمک کرد تا به دنبال راه حل خانگی نباشد و در عوض “مجردها را بزند” با ترکیبی از روش های درمانی شامل طب سوزنی ، ماساژ ، یوگا و شاهدانه پزشکی.

بنابراین باز کردن چشم ، رویکرد دکتر Clauw بود که Boehnke اکنون در آزمایشگاه خود مشغول کار است و هدف آن درک بهتر چگونگی استفاده از شاهدانه در درمان درد مزمن است.

درد خود را در طول روز توصیف کنید.

دکتر Claw می گوید: “مقیاس درد به ما یک خوانش می دهد ، در حالی که ردیابی علائم در طول روز یا هفته ایده بهتری به ما می دهد که با چه سر و کار دارید.” این امر پزشکان را به برنامه تشخیص و درمان نزدیکتر می کند. در گروه آزار دهنده ، اما به طور بالقوه

واقعاً مفید: برنامه ای مانند My Pain Diary را بارگیری کنید که از شما می خواهد علائم خود را روزانه ثبت کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن خود را به سند نشان دهید تا نشان دهد چگونه درد شما کاهش و کاهش می یابد.

بحث کنید که کدام روشهای درمانی را قبلاً امتحان کرده اید.

اگر به یک بیماری مزمن مبتلا هستید ، مهم است که همه مواردی را که تاکنون انجام داده اید – از طب سوزنی گرفته تا تزریق استروئید گرفته تا یوگا – با سند خود در میان بگذارید. بوهنکه می گوید: “صحبت از موارد ناموفق ، آنها مرا به سمت درمان ها و روش های درمانی سوق دادند كه در نهایت نتیجه بهتری داشتند.” “و صحبت کردن در مورد چیزهایی که کار کرده است ، حتی اگر سود خیلی کمی داشته باشد ، به من کمک کرد امیدوار باشم و استرس کمتری داشته باشم.”

در طول 13 سال گذشته ، بوینکه فهمیده است که چگونه می تواند در مورد درد خود – هم با پزشکان و هم با خودش – صحبت کند و می گوید که این مسئله برای کمک به او احساس راحتی می کند. او می گوید: “من تازه شروع به تلاش برای غلبه بر درد خود کردم.” “اکنون هدف من رسیدن به صفر نیست.” این برای داشتن یک زندگی کامل است. گاهی اوقات ممکن است درد داشته باشد ، اما دوباره این زندگی است.

به پزشک خود بگویید چه چیزی باعث درد شما شده است.

دکتر شان مکی ، Ph.D ، رئیس گروه داروی درد در دانشگاه استنفورد می گوید ، خواه پزشک از شما بخواهد یا نه ، باید آنچه را که فکر می کنید درد شما را به وجود آورده به پزشک خود بگویید. در سناریوی معمول پزشک و بیمار ، بیمار معمولاً تشویق نمی شود که فرضیات زیادی را در این مورد به خطر بیندازد.

اما ذکر این نکته مهم است: اگر به عنوان مثال ، کمردرد دارید که فکر می کنید ناشی از بیرون آمدن دیسک است و نگران هستید که اگر حرکت دهید فلج شما می کند ، باید آن را بلند کنید و دکتر باید توجه کند دکتر مکی می گوید. این تفکر ممکن است روی میل شما به امتحان درمان های مبتنی بر حرکت مانند فیزیوتراپی تأثیر بگذارد ، حتی اگر این روش های درمانی توصیه شده و بی خطر باشند. پزشک باید دیدگاه شما را بداند تا بتوانید با هم بر آن غلبه کنید.

و این مسئله مهم هنگام درد است. این احساس که شما همکاری می کنید می تواند مدت ها طول بکشد. برخی شواهد نشان می دهد که اگر به درمان خود و پزشکی که آن را تجویز می کند اعتقاد دارید ، بهتر می توانید درد را تسکین داده یا با آن کنار بیایید.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io پیدا کنید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir