از آنجایی که اکثر زمان ها مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی خانم ها هستند، عکاسی باید به صورتی انجام شود که حس جذابیت را به بیننده القا کند، ضمن همین که اصلی دیدن عکس مخاطب می بایست توانا به تشخیص بافت محصول، پیگمنت یا این که توان پوشش دهی، مات یا براق بودن و همچنین توناژ واقعی رنگ کالا باشد. مردها از حیث آن­ها موجوداتی وحشی و رام نشدنی هستند که یا بایستی شکار شوند تا پشت میله­های قفس یک باغ وحش نگه­داری شوند و صرفا یک سری مرد ضعیف شده به عنوان واکسن می بایست به جامعه­ی زنان تزریق شوند تا آن­ها توان تدافعی خود را مراقبت کنند. نمود ظاهری دکان یک عنصر خارجی میباشد که خرده­فروشان می­توانند در اختیار گرفتن مستقیمی بر روی آن داشته باشند. H1: نمود ظاهری مغازه تأثیر مثبتی بر خلق و خوی مشتریان دارد (دو آنگاه لذت و برانگیختگی). H3: نمود ظاهری فروشگاه نوعی حمایت از خریدار می باشد که تأثیر مثبتی در جذب وی دارد. در همین مطالعه محوطه­سازی (مانند پوشش گیاهی) و نمود ظاهری فروشگاه، عناصر دارای بیرونی، به استدلال دید مناسب و نقش مهمی که در جذب مشتریان دارا‌هستند و همینطور به دلیل این‌که بهبود همین جنبه­های بیرونی به جهت خرده­فروشان سهولت بیشتری دارد، انتخاب شده­اند. تمام فروشگاه­ها و مرکزها خرید در سراسر جهان می­کوشند تا از نحوه همین عامل ها بر خرید کردن اشخاص تأثیر بگذارند و را به خرید محصول ترغیب کنند. در بحث دربارة خرید کارداران بسیاری در مسئله دخیل بوده و بر پیچیدگی آن تأثیرگذارند که مهم­ترین آن‌ها شامل کارداران فردی، دست اندرکاران مربوط به محصول و همچنین کارداران موقعیتی هستند. بنا به این عوارض در همین مطالعه از ریزپوشانی برای ارتقاء پایداری بتانین استفاده شده و بتانین آزاد و ریزپوشانی شده اساسی مالتودکسترین در دو غلظت 5/0 و 1 % وزنی/وزنی ادغام ی اسباب آرایشی اورجینال در چابهار پاستیل استفاده گردید. همینطور اضطراری میباشد بدانید که درصورتیکه بخواهیم گونه های فیکساتور آرایشی را اسم ببریم باید بگوییم در دو دسته ی پودری و اسپری وجود دارد. مطالعات انجام­شده روی محوطه­سازی و محیط زیست نشان می­دهد که این امر سبب واکنش­های احساساتی مثبت در افراد می­شود (شیت و منظر، 1991). همواره بازگشت مشتریان به فروشگاه­هایی بیشتر میباشد که لذت خرید آن به مشتریان اکثر باشد (وولف، 2009). روسیتر و دونووان (1982) معتقدند مشتریانی که از روش محفظه خارجی دکان به آن جذب می­شوند، زمان بیشتری را در مغازه صرف می­کنند و تعامل بیشتری با فروشندگان دارا‌هستند (دونووان و روسیتر، 1982). پس از انجام گفتگو حیاتی خریداران فروشگاهی در آمریکا، مشخص شد که هرچه نمود ظاهری مغازه بزرگ­تر و به محصولات درونی آن نزدیک­تر باشد موفق­تر است و فروش در چنین فروشگاهی هم عمده است.

ایندکسر