کسب و کارها برای پیشرفت می بایست روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و عمل اینترنتی است.
برای تولید یک وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. او‌لین کاری که بایستی در این راستا انجام بدهید همین هست که یک نام اینترنتی عالی و جذاب انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت کسب و فعالیت شما منطقی میباشد و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 آیتم بسیار حساس را لیست می کنیم. نکاتی که چنانچه در طراحی وب تارنما خویش از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و تعدادی قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه روش منطقی و اساسی

البته وب تارنما باید از نظر ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، ابتدا بایستی طریق کار کلیدی وب سایت خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را گزینش نمایید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه برنامه ای به جهت وبسایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت سایت و نیز برای SEO مهم است. زیرا وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را نیز در نظر می گیرد.
به این ادله می بایست از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که افرادی که از وبسایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی حساس آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را درک کنند و همچنین در جايگاه بندی google قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و مرتبط حیاتی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان تلاش برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند واجب است. این بدان معناست که شما باید در جایی داده ها کاملی در آیتم به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه دسته کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به عنوان مثال، چنانچه شغل شما فروش یک کالا است، می بایست تصاویری دارای کیفیت خوب به جهت کلیه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی کل کارها و کارهای انجام شده را اساسی جزئیات در وب سایت خویش قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند اطلاعات به اندازه در گزینه کیفیت همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید اساسی ارسال حیث به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. تارنما خود را اصلی اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به شکل شخصی طراحی کنید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای وبسایت شما این می باشد که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب تارنما رقبای خویش را تحلیل کنید، به تیتر مثال درصورتیکه به ساخت و فروش پوشاک مشغول هستید، بایستی بهترین رقیب خویش را در حوزه کاری خود و سایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و دلایل پیروزی او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در سایت خود به کار گیری کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی زمان ها یک یا این که دو جمله می تواند زیاد قوی باشد.” بسته به ماهیت کسب و کار خود، اساسی ثبت دیتاها مهم در تارنما خود، در فعالیت خود حاذق و توانا باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در سایت مطمئناً یکی از مهمترین امور است، براین اساس باید برگه منحصر به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه دارای آن شرکت چقدر دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک ورقه دیتاها تماس در وبسایت خود قرار بدهید و تمام اطلاعات مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و پیوند نتورک های اجتماعی را برای به دست آوردن و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط اساسی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت کسب و عمل ارتقاء جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و نشانی ایمیل و نتورک های اجتماعی خویش را در وبسایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در تارنما قرار ندهید، آن‌ها باید بتوانند بر روی آنان کلیک کنند، براین اساس اهمیت کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه شوید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه تلفن همراه های هوشمند همین امکان را دارا‌هستند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و اصلی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از عبارات اختصاری بی فایده می باشد و وبسایت بدون راهکار معلوم بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحات مختلف وبسایت خود استفاده می کنید. به عنوان مثال: مهم ما تماس بگیرید یا کلیدی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام بسط یک استراتژی استراتژیک به جهت سایت خود، بایستی راهی برای ساخت یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. این بدان مفهوم هست که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در وب سایت شما ببینند همین هست که می توانند به راحتی به برگه مورد علاقه خود در هر صفحه از وب سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به تارنما خود بپیوندید، به نشانی اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را تماشا کنید، محصولات خود را تماشا نمایید و …
شما بایستی هدف ها خویش را در وب سایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از وب سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وبسایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارااست می بایست به طور تام امکانات و اطلاعات واجب را به رخ آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک نتورک های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال بخش اعظم مردمان قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود دارااست که شما بایستی در آن ها کاربر گردید و کسب و کار خویش را در تارنما خود گسترش دهید تا کسب و کار خویش را توسعه دهید. این هم در سئوی شما دوچندان اثر گذار است. فعالیت در نتورک های اجتماعی و نمایش لینک و پیوند های آن ها در وب تارنما سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر