[ad_1]

هنگامی که عضلات بازو را بزرگتر می کنید ، باید تمرینات گسترده ای را در زرادخانه خود داشته باشید. مطمئناً ، شما از پمپ کشنده و مسافت پیموده شده از حرکات دو سر بازویی مانند فر استفاده می کنید – اما اگر نتایج واقعی می خواهید ، نمی توانید عضلات سه سر خود را نادیده بگیرید. عضله سه سر ، در پشت بازو قرار دارد ، بزرگترین عضله در اندام شما است ، اگر می خواهید سلاح تولید کنید ، آن را به یک کانون مهم تبدیل می کند.

اشتراک mvp سلامت مردان

برای پیوستن به نکات اختصاصی تناسب اندام و سلامتی ، اینجا را کلیک کنید.

سلامت مردان

بهترین تمرینات عضلات سه سر ، شما را در موقعیت خوبی قرار می دهد تا از عملکرد اصلی عضلات استفاده کنید: طولانی شدن آرنج. برای انجام این کار حرکات کمی بهتر (یا با صدای تنگ تر) از سنگ شکن جمجمه وجود دارد. برای ساخت دستگاه های خرد کن جمجمه می توانید از دمبل ، هالتر استاندارد یا دستگاه های دیگر استفاده کنید ، اما نسخه ای که در اینجا به آن توجه خواهیم کرد نوار EZ است. همچنین به نیمکت احتیاج دارید ، اگرچه می توانید این تمرین را روی زمین انجام دهید.

نام حرکت از وضعیت کمی مضطرب ناشی از کشیدن آن ، ایجاد جدا کردن عضلات سه سر و حرکت مستقیم وزنه به سمت بالا و صورت صورت گرفته است. این می تواند شما را عصبی کند که اگر یک حرکت اشتباه انجام دهید در نهایت در مجموعه # اسباب بازی ها قرار خواهید گرفت. اما همانطور که برای استفاده از شکل مناسب با باری که می توانید تحمل کنید کار می کنید ، در اینجا خطری وجود ندارد. برای درک بهتر چگونگی ساخت دستگاه خردکن جمجمه هر بار به روش صحیح ، از دستورالعمل های تناسب اندام مردان Ebenezer Samuel ، CSCS پیروی کنید.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

وزنه ، تجهیزات تناسب اندام ، تربیت بدنی ، دمبل ، نیمکت ، بازوها ، شانه ، عضله ، تمرین با وزنه ، تجهیزات ورزشی ،

پائولو تستا

بدون قوس

اب می گوید: وضعیت بدن را ثابت نگه دارید: پاها روی زمین صاف هستند ، گلوتها را می فشارند و هسته را فعال نگه می دارند تا پشت به نیمکت خم نشوید. میدونم میدونم؛ ما همیشه به شما می گوییم تو نباید پشت خود را خم کنید ، اما مهمترین نتیجه این است که از سنگ شکن جمجمه بیشترین بهره را ببرید. شما حداقل یک زاویه عمود بازو را نسبت به تنه خود می خواهید. چیزی کمتر از آن و عملکرد دست شما نقطه سنگ شکن جمجمه را از دست می دهد. اگر پشت خود را خم کنید ، یافتن این زاویه مناسب دشوارتر است.

حالت شانه

اب می گوید: پس از قرار دادن هالتر بر روی سر خود ، شانه ها را به صورت تهاجمی به داخل نیمکت فشار دهید و اندکی تنش را در وسط پشت خود حفظ کنید. سپس بازوهای خود را کمی به پشت تکیه دهید. معمولاً مشاهده خواهید کرد که افراد بازوها را عمود بر کف نگه دارند. من می خواهم به جای آن در زاویه 91 یا 92 درجه باشید. این جابجایی جزئی هنگامی که دست ها را صاف می کنید فشار بیشتری به عضلات سه سر وارد می کند و از استراحت وضعیت بازوی قائم جلوگیری می کند. اکنون شما باید سه سر ران خود را کاملا خم کنید تا بازوها صاف باشد.

آرنج محکم

اب می گوید: همزمان با کاهش وزن ، آرنج خود را حفظ کنید. آرنج و مچ باید به اندازه عرض شانه باشند. نه نزدیکتر و نه دورتر معمول است که افراد هنگام ساخت دستگاه های خردکن جمجمه اجازه می دهند آرنج خود را بسوزانند. از این دوری کن این یک روش خوب برای آسیب رساندن به شانه ها و همچنین تأکید بر عضلات سه سر است ، که باعث کاهش کارایی راه رفتن می شود.

فقط با یک اهرم

اب می گوید: پس از ورود به این وضعیت ، هالتر را به سمت سر خود پایین آورده و فقط در مفصل آرنج حرکت کنید. وسوسه انگیز است که وقتی میله را به سمت پیشانی خود می اندازید ، بازوهایتان به عقب بچرخد ، سپس هنگام حرکت وزن به سمت بالا ، بازوهای خود را به سمت جلو حرکت دهید ، اما این تمرکز را از روی عضلات سه سر باز می کند و شامل لت های شما می شود. شما تلاش می کنید فقط در آرنج حرکت کنید و حداکثر کاری را که tris شما باید انجام دهد به حداکثر می رسانید.

آیا می خواهید حتی بیشتر حرکت کنید؟ برای بررسی فرم ها ، کل مجموعه ما را ببینید.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید



[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir