روش صحیح برای پرش


بهترین ورزشکاران در جهان باید انفجار داشته باشند و از بعضی جهات منطقی است که وقتی می خواهیم به همان نتیجه برسیم تمرینات خود را بعد از آنها الگو کنیم. با توجه به اینکه پایه خوبی داریم ، آموزش پرش کمی فنی تر از آن چیزی است که شایسته آن هستیم.

این روش همانند دویدن کار می کند. این چیزی است که بدن به طور طبیعی قادر به انجام آن است ، اما برای موثر واقع شدن در آن و كاهش خطر ، مجموعه مهارتهایی وجود دارد كه باید برای تسلط واقعی بر آنها – و شروع به انجام آن بهتر از دیگران.

منظور ما از “بنیان خوب” چیست؟ خوب ، به زبان ساده ، ما دویدن را یاد نمی گیریم تا زمانی که راه رفتن را یاد بگیریم. همه کارهایی که به صورت انفجاری انجام می شود ، یک عنصر اصلی را که برای مبتدیان و مبتدیان در صورت حضور مفید است حذف می کند – عنصر زمان. وقتی زمان کمتری برای تکرار حرکت داریم ، به این معنی است که پنجره کوچکتر داریم تا اطمینان حاصل کنیم که تنظیمات کاملی داریم ، تکنیک در حین حرکت و مرحله ریکاوری بعد از آن.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

کافی است بگوییم که مشتق هر پرش اسکات خواهد بود (و بنابراین اسکوات اسکوات نشان داده شده در عکس بالا نقطه شروع خوبی برای هر حرکت پرش عمودی است). اگر سعی کنید معادل وزن بدن خود را چمباتمه بزنید یا متوجه شوید که وقتی این کار را انجام می دهید ، عمق شما بسیار ناکافی است ، زانوها به سمت داخل فرو می ریزند ، تنه شما نمی تواند به حالت ایستاده باقی بماند ، یا پاهایتان به سمت انگشت شست شما می چرخد. احتمالاً هیچ دلیلی ندارید که در تمرینات خود زمین را ترک کنید تا زمانی که این مشکلات را از طریق قدرت بیشتر ، تحرک بیشتر یا هر دو حل نکنید.

پریدن: اشتباه بزرگ

اما فرض کنید همه چیز را بارگیری کرده اید و آماده شروع پرش هستید. شما می توانید قوی باشید و حتی یک فرود عالی بدون دست انداز داشته باشید. هنوز یک چیز وجود دارد که باعث می شود مربیان با دیدن آن کوچک شوند و آن هم از روش بالاتنه هنگام برخاست است.

چه یک پرش عمودی مستقیم داشته باشید ، چه یک جهش بوکس ، یا یک پرش لحظه ایستاده ، دستان شما باید از الگوی حرکتی شما پشتیبانی کنند تا قدرت ، تولید و انتقال انرژی بیشتری به شما بدهد. به این فکر کنید که چگونه در زمین بسکتبال ریکوش کنید یا جلوی پرش والیبال را بگیرید. وجه اشتراک این دو عمل این است که دستها به سمت بالا شلیک می کنند تا قد بیشتری بگیرند (و برای انجام کار).

در میان افراد عادی ، پریدن هنگام پایین آوردن دست و دست کاملاً تهاجمی شده است و هیچ کاری برای هیچ کس انجام نمی دهد – جز این که به نظر می رسد بهترین برداشت از موشک است. او هدف پرش و توانایی پرش از ارتفاع را شکست می دهد. اگر به کلاسهای گروهی در تناسب اندام و CrossFit بروید ، ممکن است اشتباه کنید که فکر می کنید این روش روش بهتری است ، زیرا اگر ارزش ارتفاع پرش را دارید ، اگر خیلی بالا نپرید ، تکرارهای خود را فشار می دهید. اما این کار را نکن ارزشش را ندارد.

این محتوا از اینستاگرام وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

به دست آوردن قد یا مسافت هنگام پرش به معنای حرکت نیرو از زمین ، از طریق پاها ، در تنه و بیرون رفتن به اندام ها است. به بالاترین پرش در زمینه ای فکر کنید که با موفقیت به پایان می رسد. ابتدا با دستهایی که به شما کمک می کنند امتحان کنید و سپس بدون آن امتحان کنید. شما ایده را درک خواهید کرد. اگر می خواهید پرش های شما قدرت ، سرعت و قدرت بیشتری پیدا کنند ، دستان خود را بچرخانید تا به شما کمک کند. این کاملا طبیعی است.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>