مهم دقت به صورت ذیل سمت چپ، ملاحظه می شود که در زمان بالا رفتن پیستون کمی گاز متراکم شده در میان حلقه و پیستون قرار گرفته و منجر باز شدن رینگ پیستون می گردد. نکته مهم: رواداری ناکافی می­تواند سبب ساز قفل شدن پیستون در درون سیلندر شود. یک نکته دیگر که هنگام طراحی رینگ پیستون در لحاظ گرفته می­شود فشار تماس مهم جداره سیلندر است. در اینجا برای شعور بهتر ادامه مطالب می بایست نکته ای را درباره سوپاپ اتومبیل توضیح دهیم ، در سیلندرهای یک اتومبیل ممکن میباشد از یک سوپاپ ورودی و یک سوپاپ خروجی استفاده نمایند که به آن سیلندر دو سوپاپه می گویند. سوق دهی الکتریکی خاصیتی از ماده می باشد که قابلیت و امکان انتقال حرارت را فراهم می­کند. که علاوه بر کاهش تراکم پیستون،رواداری ضروری را به جهت دوران اجرام بیرون از مرکزی که بر بر روی میل لنگ قرار دارند فراهم کند. سامانه ضمانت برگشت پول ایسام، این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا خرید خویش را اهمیت اطمینان بیشتری انجام دهید و توصیه خویش را در کوتاهترین روزگار ممکن، درب خانه تحویل بوش پیستون تبریز بگیرید. فضای فی مابین پیستون و سیلندر، حساس به کار گیری از رینگهای پیستون که در شیارهایی بر روی تراز خارجی پیستون قرار میگیرند، آببندی میگردد تا از نشت هوا وسوخت به خارج از سیلندر و نشت روغن به باطن آن پرهیز شود. همین آلیاژ در حرارت های زیاد حیاتی انبساط مضاعف مقداری هست و لذا از انبساط پیستون آلومینیومی دوری می نماید . پیستون دیزل ژنراتور ها عموما از آلیاژ ریخته گری آلومینیوم اهمیت خصوصیات سوق دهی الکتریکی عالی و وزن قلیل ساخته می­شوند. پس از این تراز بر روی بخش اعظمی از پیستون ها را حیاتی لایه ظرافت از آب قلع یا این که مواد دیگر می پوشانند . پیستون در موتورهای درونسوز تنها عضوی است که حرکت خطی رفت و برگشتی دارد و به این خاطر سلامت عمل آن حیاتی مختلفی نسبت به دیگر قطعات موتور خواهد داشت. این پخی حاشیه سبب پیچش حلقه پیستون در زمانی که فشار گاز احتراق از بر روی آن برداشته شود میگردد. رینگ های پیستون دیزل ژنراتور محفظه احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را در دست گرفتن می­کنند. حلقه وایپر مسئول کیپ کردن هر چه اکثر محفظه احتراق و همچنین پاک کردن جداره سیلندر از روغن های اضافی است. حلقه روغنی مسئول پاک کردن روغن های اضافی از بر روی جداره سیلندر را حین حرکت پیستون به عهده دارد. برای یاری کردن به کنترل پیستون عمده پیستون ها را طوری تراشکاری می نمایند که اتاقک آن ها اندکی بیضوی شکل شود . تاج پیستون (سر پیستون) سطح فوقانی پیستون (بالاترین نقطه نسبت به سرسیلندر) است، که حین کارایی موتور پایین نیروها و دماهای مضاعف شدید قرار دارد. اجزای پیستون دیزل ژنراتور عبارتند از تاج پیستون، گژن پین و سوراخ گژن پین، دامن، رینگ فشاری پیستون و شیار مربوطه و رینگ روغنی. ۴ رینگ پیستون چیست و چه وظایفی دارد؟ ۳ فرآورده پیستون شرکت پیستون تبریز چیست؟ همین حلقههای فلزی که از فرآورده چدن خاکستری ساخته می شوند در برابر گرما مقاومت بالایی دارا‌هستند و همینطور از خواص ارتجاعی برخوردارند. متاع آنان از آلیاژ چدن یا آلومینیوم می باشد و تحت فشار کمتری از طرف گازهای احتراق و حرارت پایینتری از سوی انفجار قرار دارند. شکاف گژن پین سوراخی سرتاسری هست که در دو طرف جانبی سر پیستون امتداد دارد. به طوری که در چشم می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار دارااست به اندازه 0.006 اینچ یا این که 0.15 میلی متر از قطر دیگر کوچک خیس می باشد و قطر پیستون در بر روی محور 45 مرتبه ای نسبت به محور 0.003 اینچ یا این که 0.075 میلی متر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است . رویه دیگر در اختیار گرفتن انبساط پیستون تعبیه یک پشت بند فولادی یا این که پیستون مهم تیغه حفظ کننده اینوار ( INVAR ) در پیستون است . پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود ( آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است ) ، چون فلز سبکی است . بعضی از رینگ های پیستون (کرومی) چنان سختند که نمی توانند عمل درزبندی را به درستی انجام داده و موتور پیش از ساییده شدن رینگ ها، روغن را می سوزاند. عدم بده بستان به موقع روغن موتور باعث اشباع شدن روغن از کربن و باقی گذاشتن رسوبات کربنی بر بر روی قطعات موتور می گردد. در بخش اعظمی ازمواقع برای برطرف کردن این نشتی ، بده بستان واشر سر سیلندر کفایت نمی نماید و باید سطح زیرین سر سیلندر و نصیب فوقانی سیلندر تراش بخورد و مجددا روکش شود . رینگ پیستون یک واشر قابل انبساط چاکدار است، که به جهت ساخت آب بند در بین پیستون و جداره سیلندر به عمل می­رود. به طور معمول، هر چه مسافت آزاد رینگ پیستون اکثر باشد نیروی بیشتری توسط حلقه پیستون در حالت متراکم به جداره سیلندر وارد می­شود. در اين وضعیت كه ديواره يا مرحله جانبي رينگ به شکل شيبدار ساخته شده است ، بايد کناره تيز رينگ به سمت پايين باشد تا زمان بالا رفتن پيستون ، اين رينگ برروي لايه روغن موجود بر روی دیوارة سیلندر ليز خورده و از جارو كردن روغن هاي جداره سيلندر به سمت محیط احتراق جلوگيري كند .

ایندکسر