در اینجا چگونگی بهبود وضعیت بد مرد در طی 25 روز وجود دارد

[ad_1]

YouTuber Brandon بعد از اینکه متوجه شد که وضعیت بدن او به دلیل خم شدن روی یک کامپیوتر از راه دور (که چیزی که بسیاری از افراد می توانند با آن ارتباط برقرار کنند ، از این رو که همه ما در دفتر خانه های موقت خود کار خود را در این سال آغاز کرده ایم) می توانند به آن رنج ببرند ، جونز در آخرین ویدیوی خود به حل این مشکل می پردازد و فقط 25 روز مهلت تعیین می کند.

به توصیه یان پیری فیزیوتراپیست ، جونز یک برنامه روزمره را با تمرینات دامنه حرکتی برای افزایش تحرک شانه و ایجاد قدرت در عضلات تله های الماسی شکل و فوقانی خود شروع کرد ، که باید تیغه شانه او را پایین بیاورد و تمایل به شانه ها را به جلو جمع کرده و وضعیت عمودی را از طریق گردن او بهبود ببخشید.

سلامت مردان mvp

وی می گوید: “یك چیزی كه سعی می كنم در طول این تمرینات به خاطر داشته باشم این است كه اطمینان حاصل كنم با هر تمرین گروه های عضلانی مناسب را هدایت و درگیر می كنم. “از آنجا که این تمرینات حرکتی و وزنه ای است ، تقلب آسان است ، در این صورت من قصد ندارم وضعیت بدن خود را تنظیم کنم ، فقط وقت خود را تلف می کنم.”

یکی از حرکات کلیدی در این تمرین کشویی روی دیوار است که از پشت به دیوار پر شده ، چانه در آن فرو رفته است ، پاهایش کمی از دیوار قرار گرفته و سینه کمی به جلو رانده شده است. “وقتی حرکات را طی می کنم ، دستهایم کمی به دیوار فشار می آورند ، من به سرعت احساس می کنم عضلاتم فعال می شوند و بعد از 5 تا 8 تکرار در واقع کاملاً خسته ام.”

جونز گردن و تله های خود را با کش های سر وزنه دار هدف قرار می دهد ، که آنها را در خانه بداهه می گوید ، رو به روی پیشخوان دراز می کشد و صورت خود را با یک نوار مقاومت می کشد. همچنین شامل بالا بردن دمبل در برنامه معمول شما برای ایجاد قدرت در تله های او است. دو هفته پس از این چالش ، او در حال مشاهده تفاوت در نحوه نشستن و ایستادن است.

جونز علاوه بر تمرینات خود ، نحوه کار خود را تنظیم می کند ، از جمله بالا بردن مانیتور کامپیوتر به طوری که چشم هایش رو به پایین نباشد و ایجاد عادت های جدید ، مانند ایستادن هنگام نوشتن با دست ، برای تشویق حالت عمودی تر وی گفت: “اگر هنگام بیدار شدن یا بعد از آمدن از سرما متوجه بی احتیاطی وضعیت بدن خود شوم ، چند سرسره دیواری انجام می دهم تا گردن و قسمت فوقانی کمرم را فعال کرده و وضعیت بدن خود را برای بقیه روز از نو شروع کنم.” .

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

پس از 25 روز ، جونز متوجه بهبود قابل توجهی در قرارگیری گردن و شانه ها شد – و بیشترین اختلاف را به دیواره های اسلاید نسبت داد.

جونز می گوید: “وضعیت ما در واقع کاملاً انعطاف پذیر است.” وی افزود: “فقط با تقویت چند گروه عضلانی و تغییر برخی عادت های بد ، می توان در مدت زمان بسیار كوتاهی شاهد تغییر قابل توجهی بود.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>