[ad_1]

بعد از اینکه متوجه شد که وضعیت بدن وی از خم شدن به کامپیوتر برای کششهای طولانی به سختی رنج می برد (چیزی که بسیاری از افراد می توانند با آن ارتباط برقرار کنند از آنجا که همه ما امسال در دفاتر موقت خود کار کردیم) ، YouTuber Brandon Jones در آخرین ویدیوی خود با حل این مشکل ، مهلت تعیین شده را فقط 25 روز تعیین می کند.

به توصیه فیزیوتراپیست ایان پیری ، جونز یک تمرین روزمره را با تمرینات دامنه حرکتی برای افزایش تحرک شانه و ایجاد قدرت در عضلات تله های الماسی شکل و فوقانی خود شروع کرد ، که باید تیغه شانه او را پایین بیاورد و تمایل او به اصلاح شانه ها را به جلو جمع کرده و وضعیت عمودی را از طریق گردن او بهبود ببخشید.

سلامت مردان mvp

وی می گوید: “یك چیزی كه سعی می كنم در طول این تمرینات به خاطر داشته باشم این است كه اطمینان حاصل كنم با هر تمرین گروه های عضلانی مناسب را هدایت و درگیر می كنم.” “از آنجا که این تمرینات حرکتی و وزنه ای است ، تقلب آسان است ، در این صورت من قصد ندارم وضعیت بدن خود را تنظیم کنم ، فقط وقت خود را تلف می کنم.”

یکی از حرکات کلیدی در این تمرین کشویی روی دیوار است که از پشت به دیوار پر شده ، چانه در آن فرو رفته است ، پاهای او کمی به دیوار قرار گرفته و سینه کمی به جلو رانده شده است. “وقتی حرکات را طی می کنم ، دستهایم کمی به دیوار فشار می آورند ، من به سرعت احساس می کنم عضلاتم فعال می شوند و بعد از 5 تا 8 تکرار در واقع کاملاً خسته ام.”

جونز گردن و تله های خود را با کش های سر سنگین هدف قرار می دهد ، که آنها را در خانه بداهه می گوید ، رو به روی پیشخوان دراز کشیده و با یک باند مقاومت صورت خود را می کشد. او همچنین شانه های دمبل را در برنامه روزمره خود برای کمک به ایجاد قدرت در دامهای خود دارد. دو هفته پس از این چالش ، او در حال مشاهده تفاوت در نحوه نشستن و ایستادن است.

جونز علاوه بر تمرینات خود ، نحوه کار خود را تنظیم می کند ، از جمله بلند کردن مانیتور کامپیوتر به طوری که چشم هایش رو به پایین نباشد و ایجاد عادت های جدید مانند ایستادن هنگام نوشتن با دست برای تشویق پایه عمودی تر وی گفت: “اگر هنگام بیدار شدن یا بعد از بیرون آمدن از سرما متوجه شل شدن وضعیت بدن شوم ، چند دیواره کشویی ایجاد می کنم تا گردن و قسمت فوقانی کمرم فعال شود و وضعیت بدنم را برای بقیه روز از نو شروع کنم. او می گوید

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

پس از 25 روز ، جونز متوجه بهبود قابل توجهی در قرارگیری گردن و شانه ها شد – و بیشترین تفاوت را به دیواره ها نسبت داد.

جونز می گوید: “وضعیت ما در واقع کاملاً انعطاف پذیر است.” “فقط با تقویت چند گروه عضلانی و تغییر برخی عادت های بد ، می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد تغییر قابل توجهی بود.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir