جری ساینفلد می گوید ورزش منظم چیزی است که او را سرگرم می کند


در گفتگوی اخیر در پادکست تیم فریس، جری سینفلد ، کمدین و بازیگر ، در مورد روند خلاقیت خود فاش کرد و نشان داد که حفظ شکل بدنی و بهزیستی ذهنی او از اقدامات مهمی است که در نحوه برخورد وی با نوشتن کمدی جای می گیرد.

وی به فریس گفت: “ورزش ، تمرین با وزنه و مراقبه متعالی ، من فکر می کنم می تواند تقریباً هر زندگی را حل کند.” “من برای شما اهمیتی ندارم که شما چه می کنید ، با تمرینات وزنه برداری و مراقبه استعلایی ، فکر می کنم بدن شما به استرس ، استرس زا نیاز دارد. و من فکر می کنم این باعث ایجاد انعطاف پذیری سیستم عصبی می شود ، و من فکر می کنم مراقبه متعالی کاملاً بیشترین است کار خوب به نظر من کاهش استرس عالی است ، اما بیشتر راه حلی برای بازیابی انرژی و تمرکز است ، که البته می تواند مانند یک کمیک آسانسور به شما بگوید ، تمام زندگی من خستگی ناشی از تمرکز است. نوشتن یا اجرا کردن ، مغز و بدن من ، که همان چیزی است ، مدام به دیوار می کوبند. و اگر آن را در جیب ران خود داشته باشید ، شما با یک قطب نما کلمب هستید. “

با برنامه عضویت دیجیتال ما داستان های اختصاصی در مورد سرگرمی ، سبک ، روابط ، تناسب اندام و تغذیه دریافت کنید.

سلامت مردان

Seinfeld ، 66 ساله ، رژیم تمرینی فعلی خود را که شامل سه جلسه تمرین با وزنه و سه جلسه HIIT کاردیو در هفته است ، توصیف می کند. وی گفت: “روزهای زیادی وجود دارد که من می خواهم به جای انجام این کار گریه کنم زیرا این کار واقعاً از نظر جسمی آسیب می بیند.” “این قسمت بزرگی از زندگی من است – من دوست ندارم افسرده شوم. من بسیار افسرده می شوم. من از این احساس و این ترکیبات ، این ترکیبات بسیار دشوار ، چه ورزش و چه نوشتن متنفرم ، هر دو وحشیانه هستند. “

Seinfeld (آخرین وضعیت ویژه اش) که از اهمیت ساختار و روال زندگی روزمره خود صحبت می کرد 23 ساعت برای کشتن اوایل سال جاری در Netflix منتشر شد) توضیح داد که او جلسات نوشتن خود را به عنوان جلسات آموزشی ، با اهداف مشخص و محدودیت زمانی و “پاداش” در پایان برای جلوگیری از خستگی یا فرسودگی شغلی تلقی می کند.

وی گفت: “این مثل این است که یک مربی را برای شکل گرفتن استخدام کنید ، او می آید و شما می روید ،” جلسه چقدر طول می کشد؟ “و او می گوید ،” این یک پایان باز است. ” فراموشش کن. من این کار را نمی کنم او گفت: “درست در همانجا است.” “شما باید كنترل كنید كه مغز شما چه چیزی را می تواند تحمل كند. شما می دانید چه زمانی قرار است به پایان برسد. “چه زمانی تمرین به پایان رسیده است؟” “یک ساعت طول می کشد” “خوب”. یا “آیا شما نمی توانید این را بگیرید؟ بیایید 30 دقیقه وقت بگذاریم. “” عالی است. ” اکنون به جایی رسیده ایم. من می توانم 30 کار را انجام دهم. “

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>