توصیه های دکتر آنتونی فاوسی در مورد سیستم ایمنی سالم در طی COVID


هنگامی که تعداد موارد COVID-19 در سال گذشته رخ داد ، تعداد محصولات و خدماتی که قول می دهند ایمنی شما را تقویت می کنند نیز چنین شد. نمی توانید از صحبت در مورد تزریقات IV ، عصاره های قارچ و نوشیدن “تصاویر” تحریک کننده سیستم ایمنی دور شوید. همچنین نمی توانید از دکتر آنتونی فاوسی که پس از چهار دهه تلاش برای اطمینان از بیمار نشدن آمریکایی ها به یک نام محبوب تبدیل شد ، دور شوید. همیشه تیرانداز مستقیم ، توضیح می دهد که شما نمی توانید سیستم ایمنی خوبی بخرید. “اگر سیگار نمی کشید ، فقط به میزان متوسط ​​بنوشید ، خوب بخوابید ، یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنید ، ورزش کنید و برای کاهش استرس کاری کنید که سیستم ایمنی بدن شما را سالم نگه می دارد ، نه هیچ یک از این مکمل ها و گیاهان و سایر موارد. “چگونه مشاوره خود را می پذیرد:

کاری که باید را انجام بدهید. سپس استرس را برطرف کنید.

دکتر فاوسی می گوید: “من نمی توانم در طول روز استرس را تسکین دهم زیرا روز من یک فشار بزرگ از صبح تا شب است.” “بنابراین وقتی عصر به خانه می رسم ، حدود سه و نیم تا چهار مایل پیاده روی قدرتی انجام می دهم ، و این معمولاً فشار روانی من را از بین می برد. آن روز داشتم از خیابان ماساچوست عبور می کردم و پسر اسلحه یک روباه را دید که از حیاط شخصی به داخل جنگل می رود. ”

بدانید استثنا exception “ویتامین ها کمک نمی کند” ، خودداری کنید

هنگامی که دکتر فاوسی در ماه سپتامبر اظهار داشت که وی ویتامین D مصرف می کند و مقادیر کم این ویتامین بر حساسیت شما به عفونت تأثیر می گذارد ، مردم “من D مصرف می کنم” را به عنوان “شما باید D مصرف می کنید” شنیدند نه اینکه چگونه کار کند. “اگر کمبود D دارید ، مصرف مکمل های ویتامین D مهم است. اگر سطح نرمال داشته باشید ، مهم نیست “. پزشک ممکن است سطح ویتامین D شما را با آزمایش خون بررسی کند.

با یک صبحانه خوب شروع کنید

دکتر فاوسی می گوید ، اگرچه هیچ غذای خاصی ایمنی بدن شما را تقویت نمی کند ، اما یک رژیم غذایی متعادل و جامع می تواند به شما در حفظ سلامتی کمک کند. او برای تعادل تلاش می کند ، اما گاهی اوقات “به موقع” اشتباه می کند؛ ممکن است شام خوردن را فراموش کند مگر اینکه همسرش به او یادآوری کند. بنابراین او آخر هفته را با یک “صبحانه کاملاً سالم و سالم – معمولاً آب انار و پروتئین کلوچه انگلیسی” به خوبی شروع کرد. ناهار سبک است شبهای شلوغ می تواند به معنای غذای سالاد یا برگر ماهی قزل آلا باشد.

بخوابید – یا حداقل چرت بزنید

در اینجا ما به دکتر مختصراً توصیه های خود را ارائه خواهیم داد ، زیرا خواب او باعث کاهش بیماری برای بقیه ما شد. هنگامی که COVID-19 برای اولین بار پرید ، “خواب مضحکی داشتم ، مثل سه یا چهار ساعت در شب. او می گوید ، اکنون به جایی بین پنج تا شش می رسم که بد نیست ، اما “بهینه نیست”. به همین مناسبت ، او نیم ساعت بین جلسات وقت دارد: “من روی دفتر در کاناپه دراز می کشم و چرت می زنم.”

مطالب اختصاصی را از دست ندهید. همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید!

.

COVID-19 را دور نگه دارید

دکتر فاوسی ماسک می زند ، تمام مدت دست های خود را می شوید و آنها را “ضد عفونی” می کند. او می گوید ، اگر از احتیاط خسته شده اید ، “باید به جدی بودن شرایط پی ببرید.” در حال حاضر بیش از 250،000 مرگ در ایالات متحده اتفاق می افتد “و پایان کار در چشم نیست. به نظر من انگیزه کافی برای کوشا بودن است. “اما او می داند که سخت است. “دلسرد نشوید. فکر می کنم شما باید بدانید که این پایان می یابد. همانجا صبر کنید. “

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>