[ad_1]

وقتی او به رژیم های غذایی شدید و رژیم های تناسب اندام ستاره های پف کرده مانند مارک والبرگ ، هنری کاویل و آرنولد شوارتزنگر پایبند نباشد ، YouTuber Will Tennyson به برنامه دقیق آموزش خود پایبند است. در یک ویدئو اخیر ، او تقسیم می کند که میانگین هفته برای او از نظر آموزش چگونه است.

اشتراک mvp سلامت مردانه

او می گوید: “من تناسب اندام را به عنوان یک کار روزمره نمی بینم ، بلکه آن را یک روند می دانم ، بنابراین کالری روزانه نمی دهم ، بلکه هفته ای کالری می گیرم.” “من در عرض 7 روز 21000 کالری می خورم و می توانم از آن به دلخواه خود استفاده کنم. این به شما امکان می دهد انعطاف پذیر باشید و به بدن خود گوش دهید. اگر مجبور باشم بیشتر بخورم ، بیشتر می خورم ، اگر گرسنه نباشم ، نمی خورم … فقط باعث می شود که بسیار لذت بخش و پایدار باشد. “

علاوه بر رژیم تمرینی ، ویل اطمینان می دهد که هر شب 7 تا 9 ساعت می خوابد و هر روز حداقل 10 هزار قدم پیاده روی می کند تا لاغر شود ، از جمله 4 تمرین قلبی در هفته که شامل ترکیبی است. از قایقرانی ، دویدن ، بسکتبال ، هر چیزی که بدن او را به حرکت درآورد. او می گوید: “فقط با کاردیو خود لذت ببرید.” “لذت بردن.”

برنامه تمرینی فعلی Will ، هر گروه عضلانی را دو بار در هفته و برای 5 تمرین هدف قرار می دهد ، که هر یک از آنها را می توان در یک ساعت یا کمتر تکمیل کرد.

روز 1 قفسه سینه ، پشت و دو سر بازویی است. تمرینات در این جلسه عبارتند از: شیب با دمبل ، ردیف با هالتر ، مجموعه فوق العاده فشار صاف با دمبل و لات بیرون کش ، مجموعه فوق العاده ردیف دستگاه و مگس کابل و سیم پیچ هالتر. ویل با هر یک از حرکات م movementsلفه در برنامه ، وزن بیشتری پیدا می کند و تکرارها را هفته به هفته کاهش می دهد ، به شرط آنکه بتواند به تعداد تکرار مورد نیاز در هر جلسه دست یابد.

روز 2 ساق پا و سه سر است ، متشکل از اسکات ، پرس پا ، سوپلکس برای کشیدن پا / همسترینگ ، فشرده سازی سه سر و پرس فرانسه / فوق العاده گوساله. روز 3 شانه و عضلات دوسر بازویی است ، از جمله نشستن پشت پرس گردن ، بلند کردن جانبی دستگاه ، بلند کردن جانبی کابل / کابل برای پرواز معکوس / کابل در یک خط مستقیم ، فوق العاده عنکبوت و 3 مجموعه تمرین عضله دو سر. روز 4 یک صندوق عقب است: نیمکت ، پایین آوردن خنثی دسته ، نیمکت با مکث ، روی ردیف قفسه سینه و ردیف کابل قرار دارد / سوپ ست مگس پرواز.

روز 5 – شانه ها ، پاها و عضلات سه سر – هفته با فشار دادن ایستاده ، اسکات ماشین اسمیت ، پرس شانه آهنگر ، دمبل تقسیم بلغاری دمبل ، تغییر سمت بالا / روتختی رومانیایی و سنگ شکن جمجمه خرد می شود.

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

وی می گوید: “شما می توانید دقیق ترین رژیم غذایی و بهترین آموزش را داشته باشید ، اما در پایان روز باید طرز تفکر داشته باشید.” “شما کسی هستید که هر روز به باشگاه می روید و کار را انجام می دهید. هیچ کس دیگری این کار را برای شما انجام نخواهد داد ، و وقتی صحبت از تناسب اندام می شود ، هیچ راهکاری سریع وجود ندارد ، شما نمی توانید مراحل را از دست بدهید. شمارش معکوس روزها را متوقف کنید و روزها را بشمارید. “

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir