تفنگدار دریایی ایالات متحده 5 نکته برای بهبود کشش شما را به اشتراک گذاشته است


مایکل اکرت یکی دو چیز را در مورد خرد کردن او بر روی میله یدک کش می داند. یک تفنگدار آمریکایی که همچنین نه یک بار بلکه دو بار شرکت کرد جنگجوی نینجا آمریکایی، اکرت قبلاً در هر دقیقه 50 بار کشیدن رکورد جهانی را شکست. در یک ویدیوی اخیر YouTube ، اکرت نکات خود را در مورد اینکه دیگران چگونه می توانند با شکستن پنج قسمت اصلی که شایسته توجه شما هستند ، بهبود بکشند ، استقامت خود را افزایش دهند و فشار خود را تا آنجا که ممکن است فشار دهند ، ارائه داد.

قرار دادن با دست

هنگامی که برای گرفتن هالتر می پرید و شروع به تکرار می کنید ، غالباً طولی نمی کشد که شما آن پوست دردناک فشار داده شده را در کف دست خود می گیرید که می تواند شما را از ادامه کار باز دارد. روش اکرت برای جلوگیری از این کار این است که به راحتی از گرفتن میله خودداری کنید و در عوض دست های خود را به سمت بالا بلغزانید و سپس آنها را در اطراف میله تا بزنید ، و جلوی گرفتگی پوست را بگیرید. او می گوید: “اکنون که این کار را انجام می دهم ، عامل محدود کننده درد در دستان من نخواهد بود.”

به بالا نگاه کنید ، نه به جلو

فرم صحیح کشیدن نیاز به امتداد کامل بازو در پایین و حرکت چانه بر روی بند در بالای حرکت دارد. اكرت با كج كردن سر به بالا ، توضيح مي دهد كه شما به راحتي نوار را پاك خواهيد كرد ، به جاي اينكه هنگام هر بار تكرار چانه خود را جابجا كنيد ، در صورت اجرا كردن آنها به عنوان بخشي از تست آمادگی جسمانی.

پاهای خود را صلیب نکنید

این توصیه ممکن است در ابتدا باعث شود احساس تفاله سخت تر شود ، اما اکرت قول می دهد تکرارهای شما را “در طولانی مدت آسان تر و کاربردی تر” کند. وی توضیح می دهد ، ورزش هایی مانند کشیدن از اجزای مفید تمرین یک تفنگدار دریایی است ، زیرا به شما کمک می کند تا وزن خود را بر روی هرگونه مانعی بردارید: در این شرایط ، برای سهولت قادر به عبور از پاها نخواهید بود.

وی می گوید: “این نیرو به سمت نیرویی کاربردی تر حرکت می کند که می توانید با تمام بدن از آن استفاده کنید.” “با گذشت زمان ، تکرارهای شما بسیار افزایش می یابد.”

گرفتن گسترده

اکرت با استفاده از یک چسبندگی گسترده برای کمک به او در شکستن رکورد جهانی ، اعتبار خود را توصیف کرد و توصیه کرد که “تا آنجا که می توانید بدون آسیب دیدگی و یا غیرمجاز یا دشوار کردن آن ، دستان خود را بر روی میله قرار دهید.” این مسافت از کاهش وزن بدن شما برای پیمودن می کاهد ، به این معنی که در هر بار تکرار باید کمتر کار کنید.

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

فشار دهید

اکرت گفت: “اگر می خواهید این تعداد را بشمارید ، می خواهید مرحله خارج از مرکز را تا آنجا که می توانید کاهش دهید.” “نیروی جاذبه به شما امکان می دهد تا با همان سرعتی پیش بروید ؛ اگر پایین بیایید ، با همان سرعتی که می روید سریع می روید. ما می خواهیم مرحله خارج از مرکز را قطع کنیم ، در موقعیت قفل شده به پایین فشار خواهیم آورد.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>