[ad_1]

رژیم تمرین شما نباید در یک جعبه قرار بگیرد.

آیا می خواهید عضله بسازید؟ بیشتر مردم این کار را می کنند ، به یک شکل یا شکل دیگر. آیا می خواهید با حرکات قدرتمند استرس خود را برطرف کنید؟ کاملا – چه دلیل ضروری تری برای فعالیت در سال 2020 وجود دارد؟ اما شما همچنین می توانید راهی برای انجام یک فعالیت بدنی آرام و آرام و همچنین در برنامه روزانه خود پیدا کنید.

اشتراک mvp سلامت مردانه -

برای پیوستن به محتوای اختصاصی تناسب اندام ، اینجا را کلیک کنید.

سلامت مردان

این برنامه تمرینی قدرت یوگا ترکیبی می تواند این کار را با محو کردن حرکات کششی و قرار گرفتن در تمرینات با دمبل برای یک ضربه موثر از یک یا دو تمرین انجام دهد. وقتی وقت ندارید ، دو قسمت را با هم یا به تنهایی برای یک جلسه سریع بردارید.

قسمت 1: رفع فشار

دستورالعمل ها: 3 دور از این مدار را انجام دهید ، بین هر حرکت 20 ثانیه استراحت کنید ، سپس قسمت 2 را انجام دهید؟ یک دایره بدن شما را شل و شل می کند.

1. کشش ستون فقرات ستون فقرات

همچنین کمر و باسن خود را شل خواهید کرد.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

به پشت ، دست و پاها صاف دراز بکشید. زانوی راست خود را به سمت سینه بالا آورده و دستان خود را بر روی آن قرار دهید. تیغه های شانه خود را روی زمین نگه دارید در حالی که اجازه می دهید زانو در سمت چپ با چرخاندن سر به سمت راست به زمین بیفتد. 45 تا 60 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس این کار را تکرار کنید. در هر طرف 3 تکرار انجام دهید.

2. ضربه کم تا نصف تقسیم

همسترینگ و خم کننده های ران را شل کرده و ران ها را شل می کنید.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

در حالت فشار بالا شروع کنید. پای راست خود را فراتر از بازوی راست خود گسترش دهید و رها کنید
زانوی چپ روی زمین. باسن را به سمت پایین فرو ببرید ، به سینه خود بالا بروید. بازدم را انجام دهید و باسن خود را به عقب بلغزانید ، پای راست خود را صاف کنید و به جلو برسید. استنشاق کرده و دوباره وارد سکته شوید. این کار را برای 5 تکرار تکرار کنید. تغییر طرف

3. کشش 90-90

خم کننده ها و چهار گوشه ران خود را دراز کنید.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

ران بیرونی راست را روی زمین مقابل خود نشسته ، ران داخلی سمت چپ را روی زمین و پای چپ را پشت سر خود قرار دهید و زانوها را در 90 درجه خم کنید. ران های خود را صاف کنید به طوری که آنها رو به لبه راست شما قرار بگیرند. استنشاق کرده و به سینه خود از بالای چانه راست خود برسید. 45 تا 60 ثانیه در این حالت بمانید. این کار را تکرار کنید ، موقعیت پاها را تغییر دهید.

4. سوزن را نخ کنید

سینه و شانه های خود را شل خواهید کرد.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

چهار دست و پا شروع کنید. دست چپ خود را روی سر خود قرار دهید. آن را به پایین و از سوراخ بین بازو و پاهای راست بکشید. شانه و گوش چپ خود را به زمین باز کنید و در صورت لزوم باسن خود را خم کنید. 45 تا 60 ثانیه در این حالت بمانید. سوئیچ کنید و تکرار کنید.

قسمت 2: استرس زدایی

دستورالعمل ها: این کار را به صورت 3 مدار انجام دهید. 30 ثانیه کار کنید ، سپس برای هر تمرین 60 ثانیه استراحت کنید. با پرش های 1 دقیقه ای گرم شوید.

5. چرخش با دمبل

شما قدرت گلوتن را خواهید ساخت – و این همیشه احساس خوبی دارد.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

ایستاده به صورت ایستاده ، تنه رو به جلو ، بازوها دمبل یا دمبل را در مقابل خود بگیرید. با انفجار زنگ را بین دو پایتان بکشید. با انفجار بایستید و گلوتها را فشار دهید. این زنگ را به جلو می زند. اجازه دهید اینرسی زنگ آن را بین پاهای خود عقب بکشد ، سپس تکرار کنید. این کار را تکرار کنید تا زمان تمام شود.

6. پیاده روی اولیه

هنگام بیرون آمدن شکم و شانه های خود را آزمایش خواهید کرد و در هنگام فشار دادن سینه خود را خواهید ساخت.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید ، هسته محکم است ، سپس از زانو و باسن خم شوید و چمباتمه بزنید. این آغاز شماست. اکنون دستان خود را روی زمین قرار دهید ، تنه خود را به موازات زمین (ها) حرکت دهید. دستان خود را در حالت فشار قرار دهید (b). 5 فشار انجام دهید ، سپس به ابتدا برگردید. الگو را تکرار کنید تا زمان تمام شود.

7. ترکیبی Situp-to-Punch

شکم و مایل بسازید – و ناامیدی را در سال 2020 برطرف کنید.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

شروع را در حالت خوابیده ، پشت به زمین ، پا صاف روی زمین نزدیک باسن ، دستان جلوی صورت خود قرار دهید. با برداشتن تنه از زمین شکم خود را محکم کنید. هنگام نشستن ، دست راست خود را به طرف چپ خود بزنید ، دست راست خود را به عقب بکشید تا از صورت شما محافظت کند و دست چپ خود را به سمت راست بزنید. تنه خود را با کنترل پایین بیاورید. این کار را تکرار کنید تا زمان تمام شود.

8. یک دست

شانه ها ، کالسکه و همستر را می تراشید.

نوار مدل مالک ، مدیر سابق اجرای نیکس

کلم ساووی

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه ، هسته محکم ، دمبل یا دمبل را در دست راست شانه از هم باز کنید. از زانو و باسن خم شوید ، چمباتمه بزنید. پایه انفجاری از حرکتی که در حالت ایستاده ایجاد می کنید استفاده کنید تا زنگ را از بالا بزنید. مکث کنید ، سپس تکرار کنید. تکرار 30 ثانیه از یک طرف ، سپس 30 ثانیه از طرف دیگر ، سپس استراحت کنید.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir