[ad_1]

یکی از چالش های فرهای عضله دو سر بازویی: همیشه نمی توانید سنگین شوید. روی حلقه دو سر خیلی سنگین شوید و شکل شما به راحتی خراب می شود. شما شروع به نوسان در لگن می کنید و آرنج های شما شروع به جابجایی در مقابل شانه ها می کنند ، و از این طریق تنش از ناحیه دوسر را از بین می برید.

اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید عضله دو سر خود را با وزن زیاد تمرین دهید. شما فقط به یک برنامه نیاز دارید و آن را خواهید گرفت سلامت مردان مدیر تناسب اندام Ebenezer Samuel ، CSCS ، با یک حلقه نیمه تمیز تا غیر عادی. این حرکت ترکیبی برای حفظ حداکثر رشد عضله دوسر عضله کمک می کند ، در حالی که فشار زیادی را روی عضله حفظ می کند. علاوه بر این ، به شما کمک می کند تا یک نیروی منفجره در قسمت بالای بدن خود ایجاد کنید.

ساموئل می گوید: “بسیاری از اتفاقات در اینجا رخ می دهد.” “ما تمام حرکت بدن را با تمرکز بر زمان تحت فشار مخلوط می کنیم ، و نتایج ممکن است فقط همان چیزی باشد که شما برای رشد جدی بازو نیاز دارید.”

ساموئل اضافه می کند که این حرکت برای هر کسی که در فلات آموزش دستی گیر کند عالی است. وی می گوید: “اگر بسیاری از فرهای کلاسیک را انجام داده اید ، اما در هنگام افزایش وزن سعی در حفظ تناسب اندام خود دارید و یا اینکه می خواهید نتایج رشد بازوی خود را ببینید ، این حرکتی است که باید انجام دهید”. “شما بدن را به کار با وزنه های سنگین تحریک می کنید و مجبور می کنید که این وزنه ها را نیز کنترل کند.”

کلید تمیز کردن عضلات دوسر خارج از مرکز: سنگین می شود. شما باید از وزنه ای سنگین تر از آنچه می توانید بچرخانید استفاده کنید. ساموئل می گوید: “این شما را مجبور به تمیز کردن آن می کند”. “اما مقاومت در برابر این کاهش وزن باعث ایجاد قدرت می شود.”

این کار بیش از این خواهد بود. ساموئل می گوید: “در بعضی از سطوح ، شما باید عضله دو سر خود را به حرکت دادن بارهای سنگین تر عادت دهید. حتی اگر فقط در برابر کاهش وزن مقاومت می کنید ، این شانس شما برای انجام این کار است.” حرکت با دمبل یا دمبل کار می کند.

  • در حالت نیمه زانو زده ، دمبل سنگین یا دمبل در دست راست خود ، هسته محکم شروع کنید.
  • لولا را کمی بچرخانید ، سپس وزنه را تا شانه تمیز کنید و دست خود را به بدن نزدیک کنید.
  • همانطور که کف دست خود را می چرخانید ، وزن را به آرامی پایین بیاورید. سعی کنید 3 ثانیه وقت بگذارید تا این کار را انجام دهید.
  • کاملاً پایین بیاورید ، سپس تکرار کنید. این 1 تکرار است. در هر طرف 3 ست 6 تا 8 تکراری انجام دهید.

    ساموئل می گوید ، از آنجا که این یک حرکت سنگین است ، یک حلقه تمیز تا غیر عادی یک راهنمای مناسب برای آموزش عضلات دوسر بازو است. ساموئل می گوید: “شما قرار نیست به اندازه معمول تکرار کنید ، و ممکن است این پمپ عضله دو سر باز را حس نکنید.” اما هنوز هم در طولانی مدت زمین را برای انرژی بیشتر و پمپ آماده خواهید کرد. “برای بهترین نتیجه ، فرهای استاندارد دو سر بازویی را با درجه تکرار بالا و تغییرات پیچش چکش دنبال کنید.

    برای کسب راهنمایی و برنامه های بیشتر از ساموئل ، لیست کامل تمرینات Eb و Swole را بررسی کنید. اگر می خواهید یک روال اختصاصی تر را امتحان کنید ، Eb را در نظر بگیرید قوانین جدید برای عضلات برنامه

    این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io پیدا کنید



[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir