[ad_1]

در حالی که بیماری همه گیر ویروس کرونا (COVID-19) سرعت زندگی روزمره را تقریباً برای همه متوقف کرده است ، اما اکنون جهان شروع به انطباق کرده است. همه ما با چالشهای فاصله اجتماعی و انزوای شخصی متفاوت برخورد می کنیم – اما این بدان معنا نیست که همه کارها را باید خودمان انجام دهیم به تمام معنا.

که در سلامت مردان، ما از این دوره به عنوان فرصتی برای ایجاد جامعه خود و به اشتراک گذاشتن هرچه بیشتر اطلاعات مفید و مثبت استفاده می کنیم. برای هر کس دیگری که تمرینات معمول خود را در سالن های بدن سازی و مراکز تناسب اندام داخلی ندارند ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا هرچه بیشتر فرصت های آموزشی را در خانه فراهم کنیم. اما این تازه شروع کار است. ما همچنین میزبان جلسات آموزش زنده در اینستاگرام با برخی از مربیان مورد علاقه خود هستیم تا خلا fitness تناسب اندام در برنامه روزانه شما را پر کنیم.

بابی ماکسیموس ، مبارز سابق UFC ، شخصیت تناسب اندام و نویسنده سلامتی برای مردان Maximus Body کتاب ، میزبان آخرین جلسه است. ماکسیموس این ایده را دارد که بدون تجهیزات ، حتی وقتی سالن ورزشی کاملاً مجهزی دارد تمرین کند – بنابراین ایجاد یک جلسه مقرون به صرفه برای پسران بدون نیاز به تجهیزات در خانه کاملاً متناسب با سبک تمرین وی است.

اشتراک mvp برای سلامت مردان

برای پیوستن به محتوای اختصاصی تمرین اینجا را کلیک کنید.

سلامت مردان

امروز اما تجهیزات Maximus در حال تمام شدن است. او می خواهد شما با توجه به شرایط فعلی بر روی یک حرکت تمرکز کنید تا با یکی از بزرگترین مشکلاتی که اخیراً درباره او شنیده است مقابله کنید.

ماکسیموس می گوید: “من افراد زیادی با DM دارم ، بسیاری از مردم به سلامتی روی می آورند.” “من فکر می کنم یک اتفاق افتاده این است که بسیاری از افراد از خانه کار می کنند ، آنها احتمالاً روی کاناپه خود نشسته اند ، بیش از حد در روز می نشینند ، روی میز غیر ارگونومیک می نشینند و کمر آنها سوخته است.”

راه حل: بن بست. اگر نگران خطر مرگ مجدد هستید ، هرگز نترسید – ماکسیموس به ویژه می خواهد سبک کار کند. او بیشتر به فکر شکل کامل است. (با deadlift آشنا نیستید؟ به فیلم بالا و این راهنما مراجعه کنید).

شما به هالتر و سکو نیاز خواهید داشت ، بنابراین این امر خارج از سالن ورزشی ممکن است دشوار باشد.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

آموزش بابی ماکسیموس برای اصلاح فرم

20 تکرار ددلیفت را با وزنی کم و قابل کنترل انجام دهید. 1 دقیقه استراحت کنید. در کل 3 دور تکرار کنید. بعد از 3 ست تکرار استاندارد ، 20 تکرار deadlift deadlift از روی سکو انجام دهید. 1 دقیقه استراحت کنید. در کل 3 دور تکرار کنید.

با تمرینات ما هر روز هفته در ساعت 12:00 بعد از ظهر همراه باشید. آیا می خواهید با جلساتی که از دست داده اید همراه باشید؟ کل مجموعه را اینجا ببینید.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید



[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir