این چالش دمبل بازوهای انفجاری را ایجاد می کند

[ad_1]

عضلات دو سر بازو و سه سر ستون فقرات سلاح های ابرقهرمان هستند اما تنها راه این کار نیست. اگر می خواهید دستانتان کاملاً به نظر برسند ، اندازه و قدرت بازو نیز جدی می خواهید. علاوه بر این ، قدرت و کشش قوی بازو با افزایش سن کلیدی است.

بسیاری از تمرینات بازو از طریق گرفتن اشیا with با قصد ، انجام تمریناتی مانند ، مثلاً قفسه های مزرعه ای و ددلیفت ، و فشار دادن واقعاً میله ها و دسته ها در طی این حرکات حاصل می شود. اما گاهی اوقات کمک می کند تا کمی بیشتر تمرکز روی بازو انجام شود و از آنجا قسمت پایین آن چرخانده می شود سلامت مردان مدیر تناسب اندام Ebenezer Samuel ، CSCS ، وارد می شود. برای این یکی به یک جفت دمبل احتیاج دارید. ساموئل می گوید: “و سپس همه چیز کنترل می شود.” “آیا می توانید وزن خود را کنترل کنید و تمام مدت زاویه بازو داشته باشید؟ بازوها در اینجا هیچ استراحتی ندارند.”

دلیل این امر وضعیت پایین دمبل است. نگه داشتن دمبل با وزنه بر روی بازو به اندازه کافی آسان است. اما نگه داشتن یک دمبل به صورت وارونه ، زنگ در بالا ، به تعادل خوب و کنترل عضلات کوچکتر بازو نیاز دارد. ساموئل می گوید: “اگر بازوها کاملاً عمود بر سطح زمین نباشند ، زنگ ها کج می شوند.” “حفظ این موقعیت به کار نیاز دارد.”

به خصوص هنگامی که هنگام انجام تمیزی بالا می روید. این یک تمرین برای کنترل اینرسی است. ساموئل می گوید: “و در نهایت بازو را می چرخانیم ،” هنگام حرکت کنترل بسیار بیشتری را کنترل می کنیم. ”

همه اینها به بازوهای شما کمی استراحت می دهد ، آنها را پمپاژ می کند و ذهن شما را در بازی نگه می دارد. ساموئل می گوید: “این آسان نیست.” “کمتر از آنچه فکر می کنید مراقبت کنید ، زیرا م balanلفه متعادل کننده شما را متعجب خواهد کرد.”

این کار ضربان قلب شما را بیش از آنچه فکر می کنید تسریع می کند. ساموئل می گوید: “هنوز تمیز است ، بنابراین در اینجا یک بدن کامل بیش از آنچه انتظار دارید وجود دارد.”

  • این کار را با ایستادن بالا روی زانو ، عضلات گلوتئال تاشو و شکم شروع کنید و دو دمبل را در کنار خود نگه دارید ، هسته و باسن را محکم نگه دارید.
  • به جلو لول کنید ، هسته خود را محکم نگه دارید ، سپس از طریق ران منفجر شوید و دمبل ها را به سمت بالا سوق دهید. آنها را با بازوهای خود عمود بر زمین “بگیرید” ، زنگ می زند.
  • زنگ ها را کنترل کنید ، سپس دستان خود را بچرخانید تا کف دست ها رو به بالا باشد. برگرد.
  • پایین بیاورید و تکرار کنید. این 1 تکرار است که 3 ست 6 تا 8 تایی ایجاد کنید.

    تمیز کردن پایین روشی ایده آل برای تکمیل تمرین دستی است. ساموئل می گوید ، شما وزن کمتری کار می کنید و عضلات کوچکتری را که به آن حمله نکرده اید با عضلات دو سر بازو و سه سر خود می سوزانید. اما این تنها راه استفاده از آن نیست. ساموئل می گوید: “می توانید از این روش برای گرم کردن نیز استفاده کنید تا ضربان قلب را افزایش داده و عضلات خود را برای چالش های آینده هیجان زده کنید.”

    برای نکات و برنامه های بیشتر از ساموئل ، لیست کامل تمرینات Eb و Swole را بررسی کنید. اگر می خواهید یک روال کاملاً اختصاصی تر را امتحان کنید ، Eb را در نظر بگیرید قوانین جدید برای عضلات برنامه

    این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید



[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>