این مرد با چند تغییر ساده در عرض 2 سال 250 پوند از دست داد


در سال 2017 ، یک شام فاجعه آمیز روز ولنتاین با شریک زندگی اش ، دارنل ساتلز را مجبور کرد تا با برخی از حقایق سخت از خواب بیدار شود. او اضافه وزن داشت و افراد زندگی او نگران سلامتی او بودند. در قسمت اخیر تحول سریال وب جدید مندارنل ، اکنون 38 ساله ، در مورد چگونگی مبارزه با وزن خود در بیشتر زندگی بزرگسالی خود صحبت می کند.

او می گوید: “زمانی وجود داشت که من شب ها مثل نیمه شب از رختخوابم بلند می شدم و به Taco Bell می رفتم چون فقط کنترلی نداشتم.” “اگر یک پیتزا سفارش می دادم ، کل پیتزا را می خوردم … هر وقت خواستم هرچه می خواستم خوردم. این بسیار سرزده بود. من به غذا اعتیاد داشتم.

از همه بدتر وزن دارنل 560 پوند است. اما بعد از زنگ بیدار شدنش ، او تصمیم گرفت که لازم است تغییراتی ایجاد کند. وی گفت: “اولین قدم در سفر کاهش وزن من این بود که از آشپزخانه ام عبور کنم ، به برچسب های مواد غذایی نگاه کنم و هرچه فکر می کردم بد است را دور بریزم. “من همان روز به باشگاه رفتم.”

طی دو سال آینده ، او به طرز حیرت انگیزی 250 پوند از دست داد و اکنون 309 پوند وزن دارد.

وی می گوید: “اکنون من در بدن خود بسیار راحت هستم.” “من در فرم بدنی هستم ، موقعیت های زیادی وجود ندارد که وقتی نمی توانم مانور بدهم. وقتی که سنگین تر بودم ، نمی توانستم دوچرخه سوار شوم. اکنون که 309 کیلوگرم وزن دارم ، دوچرخه سواری بسیار راحت تر است. “

حتما بخوانید:
از پیستون موتور خودرو خود چه می دانید؟

این محتوا از YouTube وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

وی گفت: “من قبلاً دعا می کردم که اینقدر اضافه وزن نداشته باشم ، اما احساس می کردم گیر افتاده و گیر افتاده ام.” “بنابراین حالا که در آن بدن از خواب بیدار شدم ، مانند یک رویا است که به واقعیت تبدیل شده است. مثل اینکه من هستم.”

یکی از عوارض جانبی قابل توجه این کاهش وزن چشمگیر ، افتادگی پوست دارنل است اما از این کار دلسرد نمی شود. “من واقعاً از افتادگی پوست احساس ناراحتی نمی کنم. این بدن من است ، نه؟” میگه “من مطمئناً ترجیح می دهم پوستی آویزان داشته باشم تا اضافه وزن.”

توصیه های دارنل برای هرکسی که در ابتدای سفر خود به کاهش وزن است ، ساده و کاربردی است. وی می گوید: “پروتئین ها ، چربی ها ، کربوهیدرات ها را درک کنید.” “بیاموزید که چگونه برچسب های تغذیه را بخوانید. یک ترازوی غذا بخرید. و سپس برای خودتان هدف تعیین کنید.”

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesredfoxbetMobil Ödeme bozdurma