آیا روغن نباتی از روغن واقعی سالم تر است؟

[ad_1]

انگار که سوپرمارکت دیگر به اندازه کافی گیج کننده نبود ، اکنون چیز عجیبی در قسمت کره وجود دارد.

به طور خاص ، روغن نباتی.

سال گذشته ، Country Crock با راه اندازی Country Crock Plant-Butter ، پیوستن به بسیاری از محصولات دیگر مانند روغن فرهنگی Vegan Miyoko ، روغن وگان ذوب شده ، و من باور نمی کنم کره نباشد! این وگان است

اووووووووووو ، “گیاهان” چیزی است که اکنون و آن بسیار سالم و روغن بسیار غم انگیز است، می تواند به دوست شما که از Goop Shop برای آقایان خرید می کند ، بگویید.

از طرف دیگر ، شما یک آشکارساز مزخرف نسبتاً دقیق دارید.

شاید شما به اندازه کافی در این سیاره بوده اید که بتوانید از جهنم آلوده به میان وعده که “دیوانگی” کم چربی اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 بود ، جان سالم به در ببرید و هنوز هم تماشا می کنید. کج شد به روغن Country-Crock Plant-کره ، چانه خود را خراشیده و تعجب می کند ، “اوه ، ها ، مگر این مارگارین نیست؟”

و ، همانطور که خوب می دانید ، مارگارین طعم بسیار کثیفی دارد ، نه آن چیزی که شما آن را “عالی” برای پخت می نامید ، و یک غذای فرآوری شده با مواد تشکیل دهنده بسیار بیشتر از کره واقعی است (بعداً درباره آن بعداً توضیح دهید)

اما بازاریابی می تواند جذاب ، حتی گمراه کننده باشد ، بنابراین قبل از اینکه به سراغ راه حل مواد غذایی بروید ، ابتدا به توصیه های متخصصان تغذیه ای واقعی که با آنها مشورت کرده ایم ، نگاه کنید تا به این رمز و راز حمام روغنی برسیم.

بینش آنها برای تصمیم گیری در مورد روغن سالم ، گیاهی (مثلا گیاهی) یا سنتی مفید است. پاسخ تا حدودی پیچیده است ، اما خوشبختانه نتیجه نهایی روشن است.

بیایید چاقوهای کره ای خود را بیرون آورده و کمی عمیق تر کنیم.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

روغن روغن گیاهی چیست؟

کره گیاهی کره کره با روغن زیتون از “مخلوطی از روغنهای گیاهی (هسته خرما ، کلزا ، میوه خرما و روغن زیتون) ، آب ، نمک ، پروتئین نخود ، لسیتین آفتابگردان ، مونوگلیسیریدها ، اسید سیتریک ، طعم طبیعی ، پالمیتات ویتامین A ساخته شده است. ، کلسیم دی سدیم EDTA (برای محافظت از طراوت) ، بتا کاروتن (رنگ). “

فیله گوشت گاو سرخ شده با روغن گیاه ، دانه های فلفل دلمه ای و رزماری در یک تابه

Westend61

برای مقایسه ، در اینجا لیست مواد تشکیل دهنده مارگارین Land O Lakes آورده شده است: مخلوطی از روغن های گیاهی (روغن نخل ، روغن هسته خرما) ، روغن سویا ، آب ، دوغ ، حاوی کمتر از 2٪ نمک ، سوربات پتاسیم (برای حفظ طراوت) ، لسیتین سویا و مونو و دیگلیسیرید (امولسیون کننده ها) ، اسید لاکتیک ، رایحه طبیعی و مصنوعی ، پالمیتات ویتامین A ، بتاکاروتن (رنگ).

داغ ، من الان متخصص روغن نیستم ، اما مطمئناً این دو محصول بسیار نزدیک به نظر می رسند ، نه؟

آیا برای تولیدکنندگان مارگارین امکان دارد جنبش “گیاهی” را برای دفع بیشتر روغن مغز خرما ، ویتامین A پالمیتات و این طعم “طبیعی” همیشه خوشمزه انتخاب کنند؟

آیا روغن نباتی از روغن واقعی سالم تر است؟

مایک راسل ، نویسنده کتاب ، گفت: “من فکر می کنم این فقط نمونه دیگری از بازاریابی چیزهای ساده است.” رژیم MetaShred. “گیاهی” “پروتئین بالا” جدید است که “بدون گلوتن” جدید بود و جدید “بدون چربی” بود. من در ادعا اینکه این محصولی با ترکیبات طبیعی و ساده است ، مشکلی ندارم ، زیرا با کره که کره و نمک است مقایسه نمی شود – قطعاً این مقایسه را از دست خواهد داد. “

کره مارگارین را روی نان پخش کنید

نجات

علاوه بر این ، Country Crock ادعا می کند که روغن نباتی “چربی های بهتری برای شما” ارائه می دهد و “حاوی چربی های حیوانی نیست و بنابراین چربی های ترانس صفر دارد ، بر خلاف کره شیر ، که در چربی های اشباع شده بالاتر است. چربی و چربی های ترانس وجود دارد “.

به نوعی خوب است ، زیرا حتی انجمن قلب آمریکا چربی های ترانس را که به طور طبیعی در محصولات حیوانی یافت می شود ، کاهش نمی دهد.

AHA اظهار داشت: «مقادیر کم ترانس چربی ها به طور طبیعی در برخی گوشت ها و فرآورده های لبنی ، از جمله گوشت گاو ، گوشت بره و چربی وجود دارند. تحقیقات کافی برای تعیین اینکه آیا در طبیعت رخ می دهند وجود ندارد ترانس چربی ها همان تأثیرات بد روی کلسترول را دارند ترانس چربی هایی که به طور صنعتی تولید می شوند. “

خوب ، چربی اشباع چطور؟

“انکار این ادعا که رژیم غذایی با چربی اشباع شده می تواند باعث افزایش LDL-C شود و بنابراین خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد. این در زمینه پزشکی کاملاً ثابت شده است و انجمن به طور مداوم در حال نمایش است. “گفت برایان سنت پیر ، RD ، CSCS ، مدیر عملکرد تغذیه در تغذیه دقیق.

“آیا این به معنای محتوای کلسترول است خودم مشکل است من در آنجا س questionsالات / تردیدهای قابل توجهی دارم ، “می گوید سنت پیر. “به نظر من می رسد که تعداد ذرات مسئله بسیار بزرگتری است ، به دلیل احتمال ریاضی که برخی از ذرات بیشتر احتمال دارد به اندوتلیوم نفوذ کنند (به خصوص با اندوتلیوم ملتهب ، که برخی از چربی های اشباع شده می توان کمک به).”

خلاصه اینکه پیچیده است.

و همانطور که راسل می گوید ، اگر بقیه رژیم های غذایی و سبک زندگی شما به یک شکل باشند ، تغییر از روغنهای روغنی به روغنهای گیاهی احتمالاً این کار را نمی کند.

راسل می گوید: “نخوردن کره و استفاده از این اسپری جدید سبزیجات روی نان سفید برشته شده تغییری است که تأثیر محسوسی بر سلامتی نخواهد داشت.”

ردیف پایین

چربی پخت کامل وجود ندارد. بله ، روغن نارگیل فوایدی دارد (اگرچه بسیاری اغراق آمیز هستند) ، اما دارای روغن بادام زمینی ، روغن زعفران و روغن تغذیه شده با علف نیز است. اتفاق نظر کلی این است که به جای اینکه رژیم غذایی خود را فقط به یکی بسپارید ، چربی های مختلف را بپزید و مصرف کنید.

“گیاهی” یا غیره

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید

[ad_2]

منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>