آنچه کریس همسورث می خورد


انکار اینکه کریس همسورث گمراه شده است – حتی در خارج از او نیز قابل انکار نیست تور روزها.

اما آنچه ممکن است شما را متعجب کند این است که فقط در این صورت است بعد از ثور که همسورث شروع به رعایت رژیم غذایی خود کرد. همانطور که این بازیگر در سال 2019 به ما گفت ، “پس واقعاً در یک سال اخیر ، من بسیاری از برنامه های آموزشی و تغذیه ای خود را تغییر داده ام و این بهترین برنامه ای است که من تاکنون احساس کرده ام.”

مرد دروغ نمی گوید.

اگر به آخرین پست های اینستاگرامی همسورث نگاهی بیندازید ، عکس ها و فیلم هایی از تمرینات هاردکور وی و همچنین برنامه مرکز بهداشت و تناسب اندام وی را می یابید که از طریق یک برنامه تمرینی ، رژیم غذایی و سبک زندگی که تبلیغ کاهش وزن را به عهده دارد ، ذهن و بدن را ادغام می کند. و مدیریت وزن

این مرد نمادی از زندگی (و صدای جانبی) است که به تناسب اندام اختصاص دارد.

البته ، رژیم ورزشی و رژیم غذایی همزورث هستند سخت گیرانه (برای حفظ این شکل به کار نیاز است) و به همین دلیل است که این سختگیری می تواند شما را به فکر بیندازد: روشی که همسورث در طولانی مدت سالم و قابل اجرا می خورد؟

برای دسترسی کامل به کاهش وزن بیشتر ، رژیم غذایی و پوشش تغذیه ای از اینجا کلیک کنید سلامت مردان.

سلامت مردان

از آنجا که ما همین سوال را داشتیم ، برای عقاید او به یک متخصص تغذیه مراجعه کردیم. فقط در صورت علاقه به خوردن مانند همسورث ، احتمالاً ایده خوبی است که بفهمید آیا قرار دادن چنین چیزی روی بدن بی خطر است.

صادقانه بگویم ، حتی اگر قصد ندارید مانند Hemsworth غذا بخورید ، ما می فهمیم که آیا شما فقط علاقه مند هستید.

بنابراین بیایید شما را با کریس همسورث ، بازیگر و مربی سلامتی ، در حال صرف صبحانه ، ناهار و شام (و سپس برخی از آنها) ترجمه کنیم.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. شاید بتوانید همین محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید یا اطلاعات بیشتری در وب سایت آنها پیدا کنید.

کریس همسورث چه می خورد؟

همزورث به محض بیدار شدن به چیزی می رسد که در شکمش بگذارد. کلی جونز ، RD می گوید: “او روز خود را با یک لرزش بزرگ گیاهی ، با استفاده از انواع غذاهای کامل گیاهی مانند محصولات و دانه ها ، و همچنین پروتئین های گیاهی آغاز می کند ، اما پس از چند ساعت صبحانه کاملتری می خورد.”

و او حدود دو ساعت قبل از تمرین غذا می خورد تا مطمئن شود هضم شده است اما از تغذیه خوبی نیز برخوردار است.

صبحانه وی حاوی ترکیب خوبی از پروتئین ، فیبر و کربوهیدرات های پیچیده است. Hemsworth تمایل دارد که شامل سه تخم مرغ با نان تست یا پوسته و برخی از سبزیجات باشد ، اما او همچنین می تواند به عنوان یک گزینه دیگر به دنبال جو دوسر تند همراه با تخم مرغ باشد.

و یک میان وعده کاملا مجاز است.

همسورث صبحانه را به طور مرتب با غذاهایی مانند ماست و توت می خورد ، یک شیک پروتئینی دیگر گیاهی و بیسکویت و وگم (ماده اصلی استرالیا) است. در طرح وی همچنین کیک های سبزیجات منجمد (یام؟) ، گوشت گاو و میوه های خشک در گزینه های صبحانه برای رفع گرسنگی وی ذکر شده است.

جونز گفت ، سرآشپز وی اشاره می کند که وی گوشت قرمز قابل توجهی را معمولاً در وعده ناهار اما گاهی هنگام شام همراه با سبزیجات و نشاسته مانند سیب زمینی پخته یا برنج شامل می شود. و قبل از خواب ، وی همچنین BCAA را همراه با روی و منیزیم به همراه صبحانه دیگری مصرف می کند تا گرسنگی خود را تا صبح حفظ کند.

اما آیا سالم است؟ در اینجا جوانب مثبت و منفی وجود دارد.

معایب تغذیه مانند کریس همسورث

جونز گفت: “مقدار غذایی که کریس می خورد به ازای هر ورزشکار است نه یک مرد متوسط ​​، بنابراین مهم است که این مسئله را در چشم داشته باشیم.”

علاوه بر این ، تمام کارهای مقدماتی را که شامل خوردن وعده های غذایی و میان وعده های قابل توجه تازه آماده شده شش بار در روز بدون تکرار وعده های غذایی در طول هفته است ، در نظر بگیرید. این می تواند طاقت فرسا و استرس زا باشد ، که مطمئناً برای سلامتی شما مفید نیست.

مصرف پروتئین وی نیز بسته به منابعی که درباره رژیم وی بحث می کنند زیاد به نظر می رسد. به عنوان مثال ، “سه سینه مرغ به طور قابل توجهی از مقدار پروتئین قابل استفاده برای بازسازی عضلات به طور هم زمان بیشتر است و این یک تبدیل آهسته و ناکارآمد پروتئین به انرژی است.”

این قطعاً از بخشهای كوچكتر پروتئین و افزایش مصرف نشاسته بهره مند خواهد شد ، اما اگر می خواهید كربوهیدرات را كاهش دهید ، می توانید پروتئین را كاهش داده و نشاسته را همانطور كه ​​هست نگه دارید. اگر سطح فعالیت و توده عضلانی شما نیز از او کمتر باشد.

ذکر این نکته نیز مهم است که همسورث فقط یک مشاور آشپزی می خواهد ، نه یک متخصص تغذیه ثبت شده. جونز پیشنهاد می کند: “اگرچه همه منابع یکسانی ندارند ، اما من به یک مشهور مانند او توصیه می کنم که هم با یک متخصص تغذیه و هم با یک آشپز که می تواند همکاری کند یا با یک متخصص تغذیه که به عنوان یک آشپز نیز آموزش دیده همکاری کند.”

فواید خوردن مثل کریس همسورث

او مقدار مناسبی گیاه می خورد. گنجاندن شیک های گیاهی صبحگاهی روش خوبی برای کمک به تعادل در مصرف گوشت است و او میوه ها و سبزیجات بیشتری نسبت به یک فرد معمولی می خورد. جونز می گوید: “این ماده آنتی اکسیدان هایی برای محافظت از سلول ها در برابر آسیب و محافظت از آنها در برابر استرس و افزایش سن فراهم می کند.”

علاوه بر این ، او پروبیوتیک و پربیوتیک مصرف می کند تا از روده بهره ببرد و سیستم ایمنی بدن را به خوبی حفظ کند. وی می گوید: “مصرف مكرر ماست برای حفظ سلامت روده ، همراه با داروهای پری بیوتیكی كه از میوه ها ، سبزیجات ، غلات سبوس دار ، مغزها و دانه ها می گیرد بسیار مناسب است.”

و او از کربوهیدرات نمی ترسد ، بلکه از مکمل های پیچیده به عنوان سوخت تمرینات خود استفاده می کند. وی افزود: “من قدردانی می كنم كه شامل نان تست سبوس دار ، پوسته و نشاسته مانند برنج و سیب زمینی است ، زیرا آنها به فعالیت بدنی انرژی می بخشند و رشد عضلانی سالم را حفظ می كنند.”

این کربوهیدرات ها برای سطح دقیق فعالیت آن مفید هستند. وی می گوید: “تمرینات وی تمرکز عملی بر تمرین دارد و شامل حرکات کل بدن است ، که نه تنها از رشد و نگهداری عضلات ، بلکه از استخوان های سالم نیز پشتیبانی می کند.” هر دو به حفظ استقلال با افزایش سن کمک می کنند.

سرانجام ، اگر می خواهید رژیم سختی را دنبال کنید ، حتما فرمولی را بیابید که مثر باشد.

“سرآشپز وی همچنین اشاره كرد كه در تدوین برنامه آموزش” رفتن “وی آزمایشات و خطاهای زیادی انجام شده است و من به عنوان یك متخصص تغذیه ورزشی همیشه وقتی مشتری ها و مخاطبان خود را تغییر می دهند كه برای رسیدن به اهداف خود عادت های خود را تغییر دهند ، آزمایش و خطا را توصیه می كنم.” او می گوید

همه افراد متفاوت هستند و ممکن است اولین چیزی که امتحان می کنید برای بدن شما بهترین نباشد ، بنابراین اگر کنجکاو هستید ، این طرح را امتحان کنید ، اما اگر نتیجه نگرفت ، دنبال کار دیگری بروید.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و در این صفحه برای کمک به کاربران در ارائه آدرس های ایمیل خود وارد می شود. شاید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه را در piano.io بیابید


منبع: dojedareh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>